Oprindeligt indsendt af Memoryhof
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vejle -OB 20.3.22
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOm BW vidste hvor stor arbejde der ventede på ham i Odense? Han skal ja sende videre 2/3 af truppenGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægVi er vel ogsånødt til at begynde og snakke om hvorvidt Alm er den rigtige
Håber virkeligt ikke vi skal ud i endnu en ny træner så vi igen igen starter forfra. Men det kan jo sagtens blive en realitet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
Og det ser han nok frem til. Om et år ved vi om Alm er god nok. 60-40 at han er.
Comment
-
5 kampe. 2 point. Målscorer 6-11.
Forstår virkelig ikke de er tilfredse i ledelsen."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
- Likes 1
Comment
-
Vi spiller kun gode kampe mod gode hold. Og de er jo ikke i nedrykningsspillet. Jeg vil se kampene mod AGF og ellers kun hvis jeg ikke kan finde noget bedre. I for mange år har det været min hovedprioritet at se OB -mest på tv, desværre. Gider ikke mere. Men har en svag karakter.
Ser nok pokalkampene.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Nu er jeg gammel fan af Bundesligaen, men lige FelixLast edited by andlox; 20-03-2022, 16:28."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
bestemt - og ikke meget der tyder på det. Omvendt er det godt nok også svært når truppen er sammensat til så mange forskellige trænere - for der mangler jo også tydeligvis kvalitet på banen.
Håber virkeligt ikke vi skal ud i endnu en ny træner så vi igen igen starter forfra. Men det kan jo sagtens blive en realitet
Comment
-
Vores nye Serber har faktisk været ret god i 2. halvleg sammen med Tverskov. Hvis man skal være lidt positiv. Fenger har også været okay. Aron har været savnet.
Jeg tænker et system skift til næste kamp.
4-5-1. Decideret flad 4-5-1, hvilket ikke er en stor omvæltning af den 4-2-3-1 som Alm foretrækker. Defensiven i fokus, lad Tverskov tage styringen så skal vi nok overleve.
Har i øvrigt ikke set en 4-2-3-1 opstilling virker i mange år, holdene der bruger det bliver ofte delt op i to (defensiven og offensiven). Sådan vinder man ikke fodbold kampe i 2022, bare se på Paris.
Bernat
Michelson - Tverskov - Ivan - King/Jørgen
Sabbi - Aron - JJT - Okosun - Breum
Fenger
Vi skal tilbage til knokkelbold, energi og fight. Vi har ikke spillerne til mere. Jebali, Frø, Sander og Kadrii må være indskiftere.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Muligt, men vi lider stadig af at JH, Hemme og sportsudvalget ikke er kompetente.
Comment
Comment