Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT OB - AaB, mandag 14. marts, 2022,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
    Der skal frasorteres en spiller inden kampstart, så det blive vel med 99,99999% sikkerhed Charly?
    Det tyder vel på, at der er en offensivspiller (formentlig Bash eller Fenger, givet positionen), der døjer med småskavanker og skal testes før kampstart. Hvis alle mand ellers er klar bliver Charly uden tvivl Charly siet fra, ja. Men interessant, at det er ham, og ikke Luca eksempelvis, der er med.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
      Der skal frasorteres en spiller inden kampstart, så det blive vel med 99,99999% sikkerhed Charly?
      Nok ja. Men man håber virkelig det er Skjelvik. Ser hellere Østrøm der hvis King skal ud. Men hvor er vores central midt dog tynd

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det tyder vel på, at der er en offensivspiller (formentlig Bash eller Fenger, givet positionen), der døjer med småskavanker og skal testes før kampstart. Hvis alle mand ellers er klar bliver Charly uden tvivl Charly siet fra, ja. Men interessant, at det er ham, og ikke Luca eksempelvis, der er med.
        Kunne det tænkes at det er for at have backup på kanterne fordi Jebali spiller 6`er, Fenger 9`er og Breum 10`er? Kløve bliver backup på 6`er og efterlader kun SS og Sabbi til kanterne….

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
          Der skal frasorteres en spiller inden kampstart, så det blive vel med 99,99999% sikkerhed Charly?
          Ja, det er der vel stor sandsynlighed for. Jeg er mest bare overrasket, fordi det peger på, at der er en ret stor gruppe af spillere på akademiet, der i så fald er i spil til truppen. Horneman var ikke med på træningslejr og er alligevel i periferien af truppen.

          Ved godt at skader, karantæner osv. også spiller kraftigt ind her. Det er bare et positivt tegn til resten af de unge spillere om, at hvis de gør det godt, kan de være med. Også selvom de ikke lige er de første der har fået en kontrakt. Fed udvikling.
          Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Kunne det tænkes at det er for at have backup på kanterne fordi Jebali spiller 6`er, Fenger 9`er og Breum 10`er? Kløve bliver backup på 6`er og efterlader kun SS og Sabbi til kanterne….
            Det kunne være en løsning, men Leif lyder ret sikker på at Tverskov rykkes frem ved siden af Okosun, Ivancevic stryger ind ved siden af KL og så skubber Jebali Breum ud på bænken. Kløve virker til at have laaangt til en startplads og det synes jeg er godt man har indset.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det kunne være en løsning, men Leif lyder ret sikker på at Tverskov rykkes frem ved siden af Okosun, Ivancevic stryger ind ved siden af KL og så skubber Jebali Breum ud på bænken. Kløve virker til at have laaangt til en startplads og det synes jeg er godt man har indset.
              Og har Kløve så langt til en startplads som det tyder på, så skal han altså væk til sommer.

              Så er jeg lidt ligeglad hvordan man gør det, for det er for dumt at have de penge siddende på bænken, samt det må være sjovere for ham at spille et andet sted kontinuerligt.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Charly N Horneman med i truppen Den havde jeg ikke set

                13. Hans Christian Bernat
                30. Sayouba Mandé

                2. Nicholas Mickelson
                3. Alexander Juel Andersen
                5. Kasper Larsen
                6. Jeppe Tverskov
                7. Issam Jebali
                8. Jakob Breum
                9. Bashkim Kadrii
                10. Sander Svendsen
                11. Emmanuel Sabbi
                15. Max Fenger
                16. Jørgen Skjelvik
                20. Ayo Simon Okosun
                22. Mihajlo Ivančević
                23. Troels Kløve
                24. Robin Østrøm
                25. Joel King
                41. Charly Nouck Horneman
                Men er det ikke besynderligt, at Charly er med frem for f.eks. Luca Kjerrumgaard, som jo officielt er i 1. holdstruppen fra efter sommerferien?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Men er det ikke besynderligt, at Charly er med frem for f.eks. Luca Kjerrumgaard, som jo officielt er i 1. holdstruppen fra efter sommerferien?
                  2 vidt forskellige spillere. Æbler og pærer. På 9’er positionen bruger vi alligevel kun Fenger og Kadrii idag

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Og har Kløve så langt til en startplads som det tyder på, så skal han altså væk til sommer.

                    Så er jeg lidt ligeglad hvordan man gør det, for det er for dumt at have de penge siddende på bænken, samt det må være sjovere for ham at spille et andet sted kontinuerligt.
                    ja virkelig en kompetent beslutning at give 30 årige Kløve en 4 årig aftale. Han må være god i træningen og omklædningen.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      ja virkelig en kompetent beslutning at give 30 årige Kløve en 4 årig aftale. Han må være god i træningen og omklædningen.
                      Der er nok også en grund til at MH ikke er ansat mere.
                      Tænker ikke kun det er fordi der ikke var nok at lave.

                      Som EA sagde med den nye strategi: "Vi skal bruge pengene bedre".
                      Tænker ikke det betyder en 4-årig kontrakt til Kløve.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        ja virkelig en kompetent beslutning at give 30 årige Kløve en 4 årig aftale. Han må være god i træningen og omklædningen.
                        Synes Obstruktions interview bar præg af en spiller der lidt var 'færdig' med karrieren og måske har fokus andre steder. Men der baserer jeg på nærmest intet, andet end hans udtalelser

                        Comment


                          #42
                          Kløve får ikke en bedre kontrakt andetsteds - langtfra. Skulle undre mig, om han gider skifte. Jeg tænkte, han var en fin trupspiller, men han er faldet i niveau. Den 4-årige kontrakt var dum, og sådan noget ser vi nok ikke mere fremadrettet.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Kløve får ikke en bedre kontrakt andetsteds - langtfra. Skulle undre mig, om han gider skifte. Jeg tænkte, han var en fin trupspiller, men han er faldet i niveau. Den 4-årige kontrakt var dum, og sådan noget ser vi nok ikke mere fremadrettet.
                            Jeg håber at vi kan sende ham et eller andet sted hen, og skal vi smide en del af lønnen med vil jeg hellere det end have at han får 4-5 min. pr. kamp.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Jeg håber at vi kan sende ham et eller andet sted hen, og skal vi smide en del af lønnen med vil jeg hellere det end have at han får 4-5 min. pr. kamp.
                              Havde faktisk troet at Michelsen ville hente ham …
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Kløve får ikke en bedre kontrakt andetsteds - langtfra. Skulle undre mig, om han gider skifte. Jeg tænkte, han var en fin trupspiller, men han er faldet i niveau. Den 4-årige kontrakt var dum, og sådan noget ser vi nok ikke mere fremadrettet.
                                Bortset fra at vi ikke kender hans kontraktlige forhold så tror jeg da du har ret .. jeg forestiller mig dog at han er gået betragteligt ned i løn til gengæld for en så lang kontrakt som med stor sandsynlighed bliver den sidste i karrieren. Jeg tror stadig han får sporadiske indhop og fra tid til anden og jeg tror også han træner fornuftigt.
                                Last edited by manner; 14-03-2022, 18:41.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X