Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT OB - AaB, mandag 14. marts, 2022,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OPTAKT OB - AaB, mandag 14. marts, 2022,

    Vi skal da have en tråd! :-)

    sorry, hvis det bare er min visning der misser en masse indlæg fra uge…

    hvem spiller midterforsvar?
    Ayo Aron
    Sabbi Jebali Svendsen
    Fenger

    #2
    Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
    Vi skal da have en tråd! :-)

    sorry, hvis det bare er min visning der misser en masse indlæg fra uge…

    hvem spiller midterforsvar?
    Ayo Aron
    Sabbi Jebali Svendsen
    Fenger
    Krydser fingre for Nicho. Mihajlo, Tverskov og King men har ikke styr på skader og karantæner .. Østrøm som reserve for dem alle sammen
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Krydser fingre for Nicho. Mihajlo, Tverskov og King men har ikke styr på skader og karantæner .. Østrøm som reserve for dem alle sammen
      Jeg håber egentlig også på Ivancevic m. Tverskov i cf, men jeg synes ikke KL var den store synder i Haderslev hvor han kom i vejen for mange ting så jeg vil ikke være overrasket hvis han får genvalg. Omvendt var Ivancevich prioriteret inden han uheldigvis blev skadet inden FCK-kampen efter kun kort tid i klubben og han er næppe købt til bænken og der jo lukket 6 mål ind i 3 kampe så noget må der ske på den del af banen
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

        Jeg håber egentlig også på Ivancevic m. Tverskov i cf, men jeg synes ikke KL var den store synder i Haderslev hvor han kom i vejen for mange ting så jeg vil ikke være overrasket hvis han får genvalg. Omvendt var Ivancevich prioriteret inden han uheldigvis blev skadet inden FCK-kampen efter kun kort tid i klubben og han er næppe købt til bænken og der jo lukket 6 mål ind i 3 kampe så noget må der ske på den del af banen
        Min personlige holdning er at OB ikke bør købe spillere over 20 år gamle med mindre de er tiltænkt en start11 plads .. forstår ikke hvis de to nye ikke er købt til start11 og/eller kun er lige lidt bedre end dem der er der i forvejen.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

          Jeg håber egentlig også på Ivancevic m. Tverskov i cf, men jeg synes ikke KL var den store synder i Haderslev hvor han kom i vejen for mange ting så jeg vil ikke være overrasket hvis han får genvalg. Omvendt var Ivancevich prioriteret inden han uheldigvis blev skadet inden FCK-kampen efter kun kort tid i klubben og han er næppe købt til bænken og der jo lukket 6 mål ind i 3 kampe så noget må der ske på den del af banen
          Kl har virkelig haft et skuffende niveau. Bare det at han i perioder ikke kunne slå Aja af siger en del. Han er desværre langt fra en start 11 på et top 6 hold. Han ville være en udemærket 4. Mand til CF men det tvivler jeg på han ønsker

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Kl har virkelig haft et skuffende niveau. Bare det at han i perioder ikke kunne slå Aja af siger en del. Han er desværre langt fra en start 11 på et top 6 hold. Han ville være en udemærket 4. Mand til CF men det tvivler jeg på han ønsker
            Det er der næppe mange herinde der er uenige i .. konkurrence har dog før været en god motivationsfaktor så vi må se hvad Alm finder på. KL vil helt sikkert ikke være tilfreds med med at være 4. valg set ud fra de få træninger jeg har overværet. Ivancevic er helt sikkert prioriteret på lidt længere sigt og måske allerede på mandag.
            .
            Last edited by manner; 12-03-2022, 13:15.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              AUUUUGH .. Aron er skadet igen

              https://fyens.dk/artikel/nu-var-ob-s...6Qt2EweSuuqDf0
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Fandme skidt, træner de endnu ikke på græs?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det der er ikke tilfældigheder og uheld. Der mangler simpelthen viden og bedre træningsforhold, hvad underlag angår.

                  Det skulle være fikset i går.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Det der er ikke tilfældigheder og uheld. Der mangler simpelthen viden og bedre træningsforhold, hvad underlag angår.

                    Det skulle være fikset i går.
                    Nej træningsforholdene er heller ikke til top 6...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                      Nej træningsforholdene er heller ikke til top 6...
                      Man får hvad man betaler for.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Det der er ikke tilfældigheder og uheld. Der mangler simpelthen viden og bedre træningsforhold, hvad underlag angår.

                        Det skulle være fikset i går.
                        Enig. Det er skandaløst at der ikke snart kommer nogle ordentlige træningsbaner (græs eller hybrid) til OB’s spillere.

                        Comment


                          #13
                          Efter Vejles nederlag i dag og Sønderjyskes uafgjort mod Nordsjælland er det i morgen vores chance for at lægge yderlige afstand til nedrykningspladserne. Det blir helt sikkert ikke nemt mod Aalborg, men vi skal helt klart forsøge at snuppe alle tre point. Med Jebali tilbage bliver offensiven styrket og uden Thrandarson er det vel Kløve som snupper Thomasens plads. Østrøm eller Tverskov som dark horse til den plads og hvis Ivancevic kan spille, så skal Kasper Larsen på bænken. Jeg forventer rn helstøbt indsats med masser af lidenskab og gå på mod. Vi skal sikre os hurtigst muligt, pokalen er guleroden. Koncentration og løbevillighed fra start til slut, kom nu gutter!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det er pisseærgerligt. Vi har chancen at lægge en ordentlig pude mellem os og Sønderjyske/Vejle og kan mere eller mindre spille os ud af nedrykningsfare med 4-6 point ud af grundspillets to sidste runder.
                            Så bliver der vel Okosun/Kløve som 6ere i morgen. Fint med Jebali tilbage. Det skulle hjælpe at skabe den nødvendige stabilitet.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Det er pisseærgerligt. Vi har chancen at lægge en ordentlig pude mellem os og Sønderjyske/Vejle og kan mere eller mindre spille os ud af nedrykningsfare med 4-6 point ud af grundspillets to sidste runder.
                              Så bliver der vel Okosun/Kløve som 6ere i morgen. Fint med Jebali tilbage. Det skulle hjælpe at skabe den nødvendige stabilitet.
                              Så kan Kløve passende vise at de 4 år er fornuftig.

                              Comment

                              Working...
                              X