Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 06.03.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Bare rolig, vi får ja to muligheder mere i denne sæson. ;-)
    OG vigtigst bliver det at slå de i pokalkampen, men tager selvfølgelig begge om at starte en ny serie.
    Ganske forfærdeligt at have 5 kampe mod sønderjyske på så få måneder.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      King laver et oplæg som Jørgen aldrig ville kunne lægge.
      Jørgens oplæg til 2-2 målet er til gengæld godkendt!

      Comment


        Kan rigtig god lide den reaktion af Max Fenger i hensigt af dagens skuffelse:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-fo...erlag-lige-nu/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Jørgens oplæg til 2-2 målet er til gengæld godkendt!

          Det er faktisk ret imponerende at han kan ramme den eneste SjE spiller der er i feltet, når der står så mange OB spillere omkring.
          Det er noget af det mest håbløse forsvarsspil jeg nogensinde har set og jset siger ikke så lidt. Jeg bliver faktisk bekymret for om der er noget galt med hans syn eller lign..
          Den kandiderer til at SFÅ fra nu af og fremover omdøber Høgh/Koval skalaen til Høgh/Skelvik skalaen.
          Især fordi han laver jo defensive hjerneblødning jævnligt.

          Comment


            JJ og Alm i karantæne mod Aab

            https://fyens.dk/artikel/sur-eftermi...dt-i-karantæne

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så gerne:
              HC
              Mickelson Tverskov Ivancevic King
              Aron Okosun
              Jebali
              Breum Fenger Svendsen

              Og gerne Brems på bænken ...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Så gerne:
                HC
                Mickelson Tverskov Ivancevic King
                Aron Okosun
                Jebali
                Breum Fenger Svendsen


                Og gerne Brems på bænken ...
                Så gerne:

                Skjelvik køres til den norske grænse og smides ud med størrelse 44 i røven

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Så gerne:

                  Skjelvik køres til den norske grænse og smides ud med størrelse 44 i røven
                  Tænk om benzinpriser, lad ham løbe.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Tænk om benzinpriser, lad ham løbe.
                    Jeg var tidligere idag på en tank i Sorø idag hvor benzin kostede 16,09 pr liter. I dette tilfælde betyder penge intet.
                    Den mand skal langt langt langt væk fra min klub. Så hurtigt som muligt. Uanset hvor mange penge det vil koste i benzin

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg


                      Det er faktisk ret imponerende at han kan ramme den eneste SjE spiller der er i feltet, når der står så mange OB spillere omkring.
                      Det er noget af det mest håbløse forsvarsspil jeg nogensinde har set og jset siger ikke så lidt. Jeg bliver faktisk bekymret for om der er noget galt med hans syn eller lign..
                      Den kandiderer til at SFÅ fra nu af og fremover omdøber Høgh/Koval skalaen til Høgh/Skelvik skalaen.
                      Især fordi han laver jo defensive hjerneblødning jævnligt.
                      Rigtigt sjovt, men også tragisk.
                      kløve 4 år, KL, Jørgen, AJA, BK må være fortid.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Rigtigt sjovt, men også tragisk.
                        kløve 4 år, KL, Jørgen, AJA, BK må være fortid.
                        AJA bør give sig selv da han har udløb.

                        tvivler på at vi kommer til at afhænde alle dem du nævner - der er i forvejen en del udløb så der vil allerede skulle en del ind. Skilder man så af med yderligere 4 spillere så kommer der virkeligt tryk på til sommer. Men så da gerne man begyndte at få skiftet nogle af dem ud - start gerne med jørgen.

                        Kadrii...havde sgu glædet mig til han kom tilbage men hold op hvor ser det skidt ud. Kan han finde formen fra tidligere så er han jo en klar forstærkning men hvor lang snor kan man blive ved med at give ham? Kan godt tænkes BW skal ud og lede efter en angriber til sommer også

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          AJA bør give sig selv da han har udløb.

                          tvivler på at vi kommer til at afhænde alle dem du nævner - der er i forvejen en del udløb så der vil allerede skulle en del ind. Skilder man så af med yderligere 4 spillere så kommer der virkeligt tryk på til sommer. Men så da gerne man begyndte at få skiftet nogle af dem ud - start gerne med jørgen.

                          Kadrii...havde sgu glædet mig til han kom tilbage men hold op hvor ser det skidt ud. Kan han finde formen fra tidligere så er han jo en klar forstærkning men hvor lang snor kan man blive ved med at give ham? Kan godt tænkes BW skal ud og lede efter en angriber til sommer også
                          Manden er over 30, har flere alvorlige skader bag sig, har tabt en masse muskelmasse og var en fiasko i en olieligaklub. Han finder ikke ‘formen’ igen, og har jo i øvrigt sjældent scoret enormt mange mål, hvis man ser på hele hans karriere

                          Ovenstående er, hvad det er. Det er hans attitude, der pisset mig af. Han lunter rundt.

                          Med det niveau har han ikke engang værdi som trupspiller, og jeg håber, Alm lader Fenger få resten af sæsonen. Fenger har sit at arbejde på, men han løber dybt og skaber noget.
                          Last edited by Jungledyret; 06-03-2022, 20:54.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg var tidligere idag på en tank i Sorø idag hvor benzin kostede 16,09 pr liter. I dette tilfælde betyder penge intet.
                            Den mand skal langt langt langt væk fra min klub. Så hurtigt som muligt. Uanset hvor mange penge det vil koste i benzin
                            Det var en stor fejl, men hele holdet fejlede i 2 halvleg. Trænerteamet ligeså. Hvorfor spille med 5 forsvarsspillere? Hvorfor sætte JS ind som midterforsvarer i stedet for AJA eller Østrøm?

                            Taktisk temmelig sært.

                            Og fandme ærgerligt oven på en første halvleg, hvor vi scorer på et dybdeløb (sjældent set i OB) og ved en glimrende afslutning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Der er meget få der forstår det røde kort. Mon ikke det er et forsøg værd at protestere.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Rigtigt sjovt, men også tragisk.
                                kløve 4 år, KL, Jørgen, AJA, BK må være fortid.
                                Kan vi så ikke også få en ny målmand? Bernat er middelmådig at best.

                                Comment

                                Working...
                                X