Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 06.03.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

    Du har muligvis ret. Alligevel tillader jeg mig at være skeptisk over for ham: fire sejre i nu 20 superligakampe, det er ikke godt nok. og selv om han ikke har en optimal trup at råde over, så ser jeg ikke, at han er den, der på en afgørende måde flytter holdet. Desværre.
    Det er for tidligt at sige. Og måske var han ikke indover at Skjelvik blev sat ind i centerforsvaret hvor han var rystende usikker og kostede 2 point.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Men hvorfor ikke?
      virkede til at sdjr ville det mere. Der var mere tænding og fysisk kunne vi slet ikke være med - men det startede allerede i 1 halvleg, efter 2-0 målet ligner det at vi igen-igen trækker os og overlader mere initiativ til dem. Og så kommer vi bare helt forfærdeligt ud til anden halvleg

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Har lige set Skjelviks hjerneblødning på deres 2. mål på bt men hvorfor går det helt galt i 2. halvleg?

        Og hvorfor trækker man sig allerede efter 2. mål?
        tror det er det helt store spørgsmål - det er jo langt fra første gang vi ser OB lave det nummer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Har lige set Skjelviks hjerneblødning på deres 2. mål på bt men hvorfor går det helt galt i 2. halvleg?

          Og hvorfor trækker man sig allerede efter 2. mål?
          Vi trækker os langt før 2. mål. Vi er mildest talt ikke til stede i anden halvleg. Hvorfor? Tja, vi er OB. Vi trækker os altid tilbage og stopper med at spille og investere, hvis vi er foran ved pausen og har spillet en god halvleg. Jeg nåede både at få skrevet det herinde og til en ven i pausen, at det kunne ligne os godt at levere en elendig anden halvleg, hvor vi ikke tør spille. Når det er så forudsigeligt burde det jo være noget, man kan arbejde med, men det har tre trænere i træk og med forskellige besætninger ikke formået. Det er mildest talt møgfrustrerende.

          Edit: nu ser jeg, du nok mente efter vores andet mål. Men ja, det virker underligt, men overrasker efterhånden ikke. Synes dog det var acceptabelt nok i slutningen af første halvleg,hvor vi stadig kom til chancer og havde fint styr på sdj.

          Comment


            Vi burde have afgjort det i første halvleg.

            det var så 16 point vi har smidt efter føring i år.
            vi har ikke forsvaret til at stå imod.
            aja, Kl og Jørgen er simpelthen ikke gode nok og for gamle til at lære det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              tror det er det helt store spørgsmål - det er jo langt fra første gang vi ser OB lave det nummer.
              Men det er jo ikke det største datacrunch der skal til for at tælle de kampe sammen hvor man har været foran, trukket sig og mistet point .. det burde man jo så lære noget af ..
              Mentalt burde der som minimum være en anfører der hiver holdet op når det falder sammen …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Vi burde have afgjort det i første halvleg.

                det var så 16 point vi har smidt efter føring i år.
                vi har ikke forsvaret til at stå imod.
                aja, Kl og Jørgen er simpelthen ikke gode nok og for gamle til at lære det.
                Halvdelen af dem havde gjort at OB var i top6 ..

                Bruce Rioch tilbage og 1-0 sejre tak
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Nå, mon ikke Bjørns førsteprioritet til sommer er at finde nogle klubber, der vil overtage Bashkim, Skjelvik og Kløve? Bliver nok ikke nemt med de forhold, de har her.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg


                    Vi taber hovedet fuldstændigt , da de reducerer til 1-2....
                    Synes det er ikke helt rigtigt. Efter deres reducering blev holdet ikke ramt, tværtimod, vi skabte hurtigt to gode chancer. Senere blev det mere og mere hektisk og vi tabte mere og mere duellerne. Ned JJs og Okosuns gule kort måtte de ja også blive lidt mere tilbageholdende. Det hjalp sikker ikke at AA blev udvist og den disposition med Skjelvik som tredje cf gik nu fuldstændigt galt. Synes Aron ind for Breum og at holde fast i den firemandkæde ville have været oplagt. Det ville have styrket os i slåskampen på midtbanen hvor vi kom mere og mere i problemer i anden halvleg. Synes pointtab i dag skyldes desværre AAs dispositioner.
                    Og Bashkim? Mangler lidt ord hvor skuffet er om ham i dag. At han ofte var uheldigt i denne sæson med hans afslutninger vil ham ikke bebrejde for. Men det idag hvor vi skal slås på banen og han lurer mere eller mindre rund der, hvad er det med ham?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Men det er jo ikke det største datacrunch der skal til for at tælle de kampe sammen hvor man har været foran, trukket sig og mistet point .. det burde man jo så lære noget af ..
                      Mentalt burde der som minimum være en anfører der hiver holdet op når det falder sammen …
                      Helt enig....det undre skam også mig at det kan blive ved med at ske

                      Comment


                        Det man håbede skete i første halveg, det man frygtede skete i 2. Halveg.
                        vi styrer spillet fint i første halveg og er rimelig effektive på vores chancer.
                        2. Halveg starter jo med et drømmemål vi ikke kan gøre meget ved, men derefter bliver det bare sønderjyskes kamp. Vi dropper spillet, men søger kun sabbi kan lave noget genialt og så lader vi os stresse af de lige går lidt mere fysisk til værks i duellerne. Alligevel har sønderjyske ikke rigtig kvalitet til at komme til noget nævneværdigt hverken før eller efter skjelvik så forære dem en udligning.
                        skjelvik viste åbenbart fine takter som tredje stopper i en reserveholdskamp og det måtte vi bøde for i dag. Vi var dårlige i 2. Halveg, men vi havde ikke mistet point, hvis ikke det var for så torskedum en fejl fra os selv. Gudskelov var de ikke bedre, for ellers havde vi sgu tabt når vi skal spille så jammerligt.
                        formationsændringen i 2. halveg forstår jeg ikke. Det er selvfølgelig nemt at sige på bagkant når skjelvik nu koster, men så ringe var det nu heller ikke. Vi kommer til to fine muligheder Breum ikke får afsluttet ret godt på, men det er altså større chancer end vi giver væk og det forsvandt totalt da vi går helt i defensiven med noget der mere lignede et 5-mands forsvar end en formation med offensive wingbacks.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Irriterende de ikke taler om hvorfor Alm blev sur…en sønderjyske spiller losset åbenlyst bolden væk efter der er fløjtet uden nogen konsekvens…
                          Helt enig mht kommentatorerne.
                          Men når det så er sagt så er det forfærdeligt at se hvor lavt vores bundniveau er i hele anden halvleg både på banen og på trænerbænken. Bare fordi dommeren er uduelig behøver vi jo ikke være det også.
                          Jørgen Skelvik gider jeg simpelthen ikke se i en OB trøje mere. Den han laver idag er jo bare én i rækken af hjernedøde forsvarsaktioner fra hans side. Han er livsfarlig at have på banen. Den han laver idag er så til gengæld så ekstrem at jeg seriøst ikke troede det kunne lade sig gøre på det niveau.

                          Comment


                            Har Alm så karantæne i hvor mange kampe - eller er det kun spillere, som får karantæne?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Helt enig mht kommentatorerne.
                              Men når det så er sagt så er det forfærdeligt at se hvor lavt vores bundniveau er i hele anden halvleg både på banen og på trænerbænken. Bare fordi dommeren er uduelig behøver vi jo ikke være det også.
                              Jørgen Skelvik gider jeg simpelthen ikke se i en OB trøje mere. Den han laver idag er jo bare én i rækken af hjernedøde forsvarsaktioner fra hans side. Han er livsfarlig at have på banen. Den han laver idag er så til gengæld så ekstrem at jeg seriøst ikke troede det kunne lade sig gøre på det niveau.
                              Han er fornærmende ringe. En ting er at være ringe men udvise den rette attitude og arbejdsindsats, men Jørgen Skjelvik altså… jeg ved ikke om jeg skal grine eller skraldgrine!

                              Forhåbentlig har Bjørn set nok til ham nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Vi burde have afgjort det i første halvleg.

                                det var så 16 point vi har smidt efter føring i år.
                                vi har ikke forsvaret til at stå imod.
                                aja, Kl og Jørgen er simpelthen ikke gode nok og for gamle til at lære det.
                                Det synes jeg også mest er problemet. Spillet i anden halvleg var bestemt ikke godt, men synes også det var lidt naturligt efter Berggreens mål og det niveau han spillede på (han er vild - havde det ikke været for skader tror jeg han havde været fast starter for landsholdet). Jeg synes egentlig vi begyndte at få kontrol over det i minutterne op til Skjelviks indskiftning. Det var en stor fejl.

                                Samlet set i sæsonen synes jeg det er manglende kvalitet og store fejl i forsvaret der har kostet os flest point. De er ikke gode nok.

                                Comment

                                Working...
                                X