Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Sønderjyske-OB 06.03.2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægKing laver et oplæg som Jørgen aldrig ville kunne lægge.
- Likes 1
Comment
-
Kan rigtig god lide den reaktion af Max Fenger i hensigt af dagens skuffelse:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-fo...erlag-lige-nu/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Jørgens oplæg til 2-2 målet er til gengæld godkendt!
Det er faktisk ret imponerende at han kan ramme den eneste SjE spiller der er i feltet, når der står så mange OB spillere omkring.
Det er noget af det mest håbløse forsvarsspil jeg nogensinde har set og jset siger ikke så lidt. Jeg bliver faktisk bekymret for om der er noget galt med hans syn eller lign..
Den kandiderer til at SFÅ fra nu af og fremover omdøber Høgh/Koval skalaen til Høgh/Skelvik skalaen.
Især fordi han laver jo defensive hjerneblødning jævnligt.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHCMickelson Tverskov Ivancevic KingAron OkosunJebaliBreum Fenger Svendsen
Og gerne Brems på bænken ...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så gerne:
Skjelvik køres til den norske grænse og smides ud med størrelse 44 i røven"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tænk om benzinpriser, lad ham løbe.
Den mand skal langt langt langt væk fra min klub. Så hurtigt som muligt. Uanset hvor mange penge det vil koste i benzin
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er faktisk ret imponerende at han kan ramme den eneste SjE spiller der er i feltet, når der står så mange OB spillere omkring.
Det er noget af det mest håbløse forsvarsspil jeg nogensinde har set og jset siger ikke så lidt. Jeg bliver faktisk bekymret for om der er noget galt med hans syn eller lign..
Den kandiderer til at SFÅ fra nu af og fremover omdøber Høgh/Koval skalaen til Høgh/Skelvik skalaen.
Især fordi han laver jo defensive hjerneblødning jævnligt.
kløve 4 år, KL, Jørgen, AJA, BK må være fortid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægRigtigt sjovt, men også tragisk.
kløve 4 år, KL, Jørgen, AJA, BK må være fortid.
tvivler på at vi kommer til at afhænde alle dem du nævner - der er i forvejen en del udløb så der vil allerede skulle en del ind. Skilder man så af med yderligere 4 spillere så kommer der virkeligt tryk på til sommer. Men så da gerne man begyndte at få skiftet nogle af dem ud - start gerne med jørgen.
Kadrii...havde sgu glædet mig til han kom tilbage men hold op hvor ser det skidt ud. Kan han finde formen fra tidligere så er han jo en klar forstærkning men hvor lang snor kan man blive ved med at give ham? Kan godt tænkes BW skal ud og lede efter en angriber til sommer også
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
AJA bør give sig selv da han har udløb.
tvivler på at vi kommer til at afhænde alle dem du nævner - der er i forvejen en del udløb så der vil allerede skulle en del ind. Skilder man så af med yderligere 4 spillere så kommer der virkeligt tryk på til sommer. Men så da gerne man begyndte at få skiftet nogle af dem ud - start gerne med jørgen.
Kadrii...havde sgu glædet mig til han kom tilbage men hold op hvor ser det skidt ud. Kan han finde formen fra tidligere så er han jo en klar forstærkning men hvor lang snor kan man blive ved med at give ham? Kan godt tænkes BW skal ud og lede efter en angriber til sommer også
Ovenstående er, hvad det er. Det er hans attitude, der pisset mig af. Han lunter rundt.
Med det niveau har han ikke engang værdi som trupspiller, og jeg håber, Alm lader Fenger få resten af sæsonen. Fenger har sit at arbejde på, men han løber dybt og skaber noget.Last edited by Jungledyret; 06-03-2022, 20:54.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg var tidligere idag på en tank i Sorø idag hvor benzin kostede 16,09 pr liter. I dette tilfælde betyder penge intet.
Den mand skal langt langt langt væk fra min klub. Så hurtigt som muligt. Uanset hvor mange penge det vil koste i benzin
Taktisk temmelig sært.
Og fandme ærgerligt oven på en første halvleg, hvor vi scorer på et dybdeløb (sjældent set i OB) og ved en glimrende afslutning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment