Er det ikke snart på tide at vi får afprøvet Okosun på toppen? Ved godt han ikke er den dynamiske type Alm foretrækker. Men synes bare ingen af de andre imponere på nogen måde.. Der er jo stadig tre-fire dynamiske typer bagved ham også havde vores backs også en at slå indlæg efter
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB-FCM
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Eller Bernat for sit lille drop.
man kan ikke klandre nogen som sådan synes jeg. 1 point var fortjent kampen taget i betragtning. Der var muligheder for mere, da fcm spiller på et niveau de fleste kan være med på, men vi får ikke sat spillet ligeså godt som i parken.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægEr det ikke snart på tide at vi får afprøvet Okosun på toppen? Ved godt han ikke er den dynamiske type Alm foretrækker. Men synes bare ingen af de andre imponere på nogen måde.. Der er jo stadig tre-fire dynamiske typer bagved ham også havde vores backs også en at slå indlæg efter
Nu kommer Jebalis karantæne ubelejligt så hvem der skal spille 10’er er vel lidt uvist p.t. men ellers så skulle man måske forsøge sig med Sabbi på top og Breum på kanten .. hvis ikke Max får chancen på top ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNæppe før Aron er tilbage og til den tid skal man nok kigge på ham som JJT’s afløser hvis ikke der bliver forlænget - indtil at der hentes en ny i hvert fald ..
Nu kommer Jebalis karantæne ubelejligt så hvem der skal spille 10’er er vel lidt uvist p.t. men ellers så skulle man måske forsøge sig med Sabbi på top og Breum på kanten .. hvis ikke Max får chancen på top ..
Comment
-
Jammen Tverskov… Det er jo jeres egen målsætning…. Altså… Come on
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-i-ob-kritik
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJammen Tverskov… Det er jo jeres egen målsætning…. Altså… Come on
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægOkosun var vild. Jeg er ekstremt overrasket. Man skal altid være den første til at rose, når man har været ude med riven.
King, derimod, var jeg nervøs ved hver eneste gang han blev bare lidt presset. Det ligner ikke, niveauet er der her og nu, og han skal nok have lidt mere tid til at vænne sig til fodbold i Europa.
Jeg er ret sikker på, at JS sidder på den back igen til næste kamp, men så har han da mærker konkurrencen.
Derudover var det vel ret beset hans glimrende hjørnespark, der gav os 2-1-målet.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægEr det ikke snart på tide at vi får afprøvet Okosun på toppen? Ved godt han ikke er den dynamiske type Alm foretrækker. Men synes bare ingen af de andre imponere på nogen måde.. Der er jo stadig tre-fire dynamiske typer bagved ham også havde vores backs også en at slå indlæg efter"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg vil gerne se mere til King, før jeg laver den vurdering. Jeg synes han virkede rigtig solid både offensivt og defensivt mod FCK, så der skal mere end en dårlig kamp mod et andet af ligaens mest potente offensive hold til, før jeg afskriver ham. Mickelson havde også problemer med at indgå i kombinationerne i de første par måneder af hans ophold, så jeg lægger ikke for meget i svipserne i opspillet endnu. Jeg tror, og håber, at King fortsat sidder på den back til næste kamp.
Derudover var det vel ret beset hans glimrende hjørnespark, der gav os 2-1-målet.
Comment
-
I øvrigt tommelfingeren ned til superliga.dk som viser ikke mere end kun de fire scoringer i deres højdepunkter og ikke en gang et enkelt billede af Tifoen og hyldest for Høgh.
Hvis man ikke tager det med så er man bare en stor taber."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJammen Tverskov… Det er jo jeres egen målsætning…. Altså… Come on
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
AJA gjorde det nu ganske fint i går, blandt andet når han hjem og blokerer en chance Herning/Ikast får grundet en sjuskefejl af en holdkammerat kan ik huske hvem.
Tver var også virkelig god i går, men havde vanen tro en af sine hjerneblødninger så Okosun måtte trække et gult kort.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Eller Bernat for sit lille drop.
man kan ikke klandre nogen som sådan synes jeg. 1 point var fortjent kampen taget i betragtning. Der var muligheder for mere, da fcm spiller på et niveau de fleste kan være med på, men vi får ikke sat spillet ligeså godt som i parken.
Believe OB
Comment
Comment