Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Er det ikke snart på tide at vi får afprøvet Okosun på toppen? Ved godt han ikke er den dynamiske type Alm foretrækker. Men synes bare ingen af de andre imponere på nogen måde.. Der er jo stadig tre-fire dynamiske typer bagved ham også havde vores backs også en at slå indlæg efter

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Eller Bernat for sit lille drop.
      man kan ikke klandre nogen som sådan synes jeg. 1 point var fortjent kampen taget i betragtning. Der var muligheder for mere, da fcm spiller på et niveau de fleste kan være med på, men vi får ikke sat spillet ligeså godt som i parken.
      Det var også min pointe at ingen specielt bør klandres for at vi “kun” fik et point i går. FCM fik sat et bedre pres end FCK med deres skræmmende gode fysik
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Er det ikke snart på tide at vi får afprøvet Okosun på toppen? Ved godt han ikke er den dynamiske type Alm foretrækker. Men synes bare ingen af de andre imponere på nogen måde.. Der er jo stadig tre-fire dynamiske typer bagved ham også havde vores backs også en at slå indlæg efter
        Næppe før Aron er tilbage og til den tid skal man nok kigge på ham som JJT’s afløser hvis ikke der bliver forlænget - indtil at der hentes en ny i hvert fald ..
        Nu kommer Jebalis karantæne ubelejligt så hvem der skal spille 10’er er vel lidt uvist p.t. men ellers så skulle man måske forsøge sig med Sabbi på top og Breum på kanten .. hvis ikke Max får chancen på top ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Næppe før Aron er tilbage og til den tid skal man nok kigge på ham som JJT’s afløser hvis ikke der bliver forlænget - indtil at der hentes en ny i hvert fald ..
          Nu kommer Jebalis karantæne ubelejligt så hvem der skal spille 10’er er vel lidt uvist p.t. men ellers så skulle man måske forsøge sig med Sabbi på top og Breum på kanten .. hvis ikke Max får chancen på top ..
          Breum får vel 10'eren og så Sabbi og Sander. Mon ikke BK spiller fra start igen. På et tidspunkt rammer venstre skøjten igen.

Comment

Jammen Tverskov… Det er jo jeres egen målsætning…. Altså… Come on

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-i-ob-kritik

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tja tjo, det er vel vel næppe Tverskov, der udstikker målsætningen. Men forstår godt, hvor du vil hen. Til gengæld er jeg træt af, at en misset top6 - som alle vel siden oktober eller noget i den stil har kunnet se formentlig bliver en realitet, er det eneste, journalister tilsyneladende har fantasi til at holde OB op på. Jeg så langt hellere journalister, der gik kritisk til Alm/BW mm. om, hvorfor Sabbi spiller i stedet for en flot præsterende 18-årig gut fra egne rækker, hvorfor Aja spiller på en position, hvor vi har fyldt op med unge spillere i truppen (man kunne f. eks spørge, hvordan det passer med BWs udtalelser om, at der ikke skal være et kø-system i OB, når hverken Østrøm eller Khemdee spiller, selvom vi har to midterforsvarer skadede), når vi nu alligevel ikke når top6. Det ville godt nok være befriende, hvis den del af strategien bare fik halvt så meget opmærksomhed som det, at den indeholder en resultatmæssig målsætning, der hedder top6.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Okosun var vild. Jeg er ekstremt overrasket. Man skal altid være den første til at rose, når man har været ude med riven.

King, derimod, var jeg nervøs ved hver eneste gang han blev bare lidt presset. Det ligner ikke, niveauet er der her og nu, og han skal nok have lidt mere tid til at vænne sig til fodbold i Europa.

Jeg er ret sikker på, at JS sidder på den back igen til næste kamp, men så har han da mærker konkurrencen.
                Jeg vil gerne se mere til King, før jeg laver den vurdering. Jeg synes han virkede rigtig solid både offensivt og defensivt mod FCK, så der skal mere end en dårlig kamp mod et andet af ligaens mest potente offensive hold til, før jeg afskriver ham. Mickelson havde også problemer med at indgå i kombinationerne i de første par måneder af hans ophold, så jeg lægger ikke for meget i svipserne i opspillet endnu. Jeg tror, og håber, at King fortsat sidder på den back til næste kamp.

Derudover var det vel ret beset hans glimrende hjørnespark, der gav os 2-1-målet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                  Nej tak. Så skal vi lægge vores spillestil gevaldigt om, i hvert fald. Jeg vil langt hellere have Sander eller Fenger derop.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg vil gerne se mere til King, før jeg laver den vurdering. Jeg synes han virkede rigtig solid både offensivt og defensivt mod FCK, så der skal mere end en dårlig kamp mod et andet af ligaens mest potente offensive hold til, før jeg afskriver ham. Mickelson havde også problemer med at indgå i kombinationerne i de første par måneder af hans ophold, så jeg lægger ikke for meget i svipserne i opspillet endnu. Jeg tror, og håber, at King fortsat sidder på den back til næste kamp.

Derudover var det vel ret beset hans glimrende hjørnespark, der gav os 2-1-målet.
                    King spillede ikke en god kamp mod FCM, men det er heldigvis heller ikke hver kamp, han skal spille overfor en kvalitetsspiller som Isaksen, så jeg giver ham gerne en ny chance.

Comment

I øvrigt tommelfingeren ned til superliga.dk som viser ikke mere end kun de fire scoringer i deres højdepunkter og ikke en gang et enkelt billede af Tifoen og hyldest for Høgh.
                      Hvis man ikke tager det med så er man bare en stor taber.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Armen for hede hule helvede, troede det underbegavede bavl og bræk, over for høje forventninger var stoppet.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

AJA gjorde det nu ganske fint i går, blandt andet når han hjem og blokerer en chance Herning/Ikast får grundet en sjuskefejl af en holdkammerat kan ik huske hvem.
                          Tver var også virkelig god i går, men havde vanen tro en af sine hjerneblødninger så Okosun måtte trække et gult kort.
                          Kampen i søndags havde jeg nu også kaldt ville være en "AJA-kamp" med de styrker han bedst viser med defensiv påpasselighed og god fysisk styrke .. jeg synes kampen var nærmest oplagt til ham.

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Eller Bernat for sit lille drop.
                            man kan ikke klandre nogen som sådan synes jeg. 1 point var fortjent kampen taget i betragtning. Der var muligheder for mere, da fcm spiller på et niveau de fleste kan være med på, men vi får ikke sat spillet ligeså godt som i parken.
                            Jeg ved nu ikke helt hvor du ser "det lille drop" du mener Bernat laver og ved hvilket mål du mener.

Believe OB

Comment

Okosun var den eneste fra OB på Rundens Hold i Offside. Fortjent.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Okosun var den eneste fra OB på Rundens Hold i Offside. Fortjent.
                                På bold.dk er både Okosun og Michelson på ugens hold.

Comment

Working...
                                X