Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Breum misser …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #62
      Vel ikke et unfair resultat, men hvor er det dog total nedtur og så typisk OB.

      Comment


        #63
        Super oplæg af Jebali, surt Breum ikke putter den ind

        Comment


          #64
          på forhånd havde jeg glædelilgt solgt den for 1 point....men det er sgu surt når de udligner så sent.

          - men trods alt positivt der kom point på kontoen

          Comment


            #65
            En skam breum ikke scorer….især fordi det vi have været fedt at få lukket munden på de latterlige kommentatorer
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #66
              Den fås ikke større, Breum!

              Vi er bedre på bolden. Det var også absurd dårligt sidste halvsæson.

              JJ er virkelig god, Okosun er langt bedre end jeg bare havde turde håbe.

              Jebali fylder meget. Sander lykkes mindre i dag. At Sabbi og BK spiller finder jeg tæt på fornærmende.

              NM er virkelig god!

              King er dårligere end JS - her og nu. Han skal have mere tid til at udvikle sig.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Den fås ikke større, Breum!

                Vi er bedre på bolden. Det var også absurd dårligt sidste halvsæson.

                JJ er virkelig god, Okosun er langt bedre end jeg bare havde turde håbe.

                Jebali fylder meget. Sander lykkes mindre i dag. At Sabbi og BK spiller finder jeg tæt på fornærmende.

                NM er virkelig god!

                King er dårligere end JS - her og nu. Han skal have mere tid til at udvikle sig.
                Aron og Okusun fra sommer ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Den fås ikke større, Breum!

                  Vi er bedre på bolden. Det var også absurd dårligt sidste halvsæson.

                  JJ er virkelig god, Okosun er langt bedre end jeg bare havde turde håbe.

                  Jebali fylder meget. Sander lykkes mindre i dag. At Sabbi og BK spiller finder jeg tæt på fornærmende.

                  NM er virkelig god!

                  King er dårligere end JS - her og nu. Han skal have mere tid til at udvikle sig.
                  King og Jørgen er nok nogenlunde lige dårlige lige nu. Bare på hver deres måde. Dog har King masser af potentiale ligner det. Så self skal han spille. Han er også bedre defensivt end Jørgen

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Aron og Okusun fra sommer ..
                    Nej, det vil aldrig gå. Vi skal have en playmaker a la JJ. Men Okosun skal bestemt have ros.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      King og Jørgen er nok nogenlunde lige dårlige lige nu. Bare på hver deres måde. Dog har King masser af potentiale ligner det. Så self skal han spille. Han er også bedre defensivt end Jørgen
                      Det potentiale kan jeg faktisk ikke se - her og nu. Beklager. Ikke at man retteligt kan bedømme det ud fra 2 kampe.

                      Comment


                        #71
                        Meget sympatisk af Sviatchenko efter kampen, hvor han tog sig tid til at der blev taget billeder af ham med en ukrainsk kvinde med sine to sønner i OB trøjer

                        Comment


                          #72
                          Alexander Juel har store roser til Okosun efter aftenens kamp.

                          Alexander Juel: Okosun var et fucking monster - OBstruktion

                          Comment


                            #73
                            Pisseærgerligt med den udligning i overtid. Nu spillede vi to gode kampe og står der med kun ét point.
                            Men hæfter mig hvert de store fremskridt jeg ser i vores spil. Vi blev langt mere kompakte og det hele hænger nu tilsammen langt, langt bedre i AAs system.
                            Okosun overrasker mig meget. Det var allerede i Parken at han spillede 6er langt bedre end havde forventet. Og i dag var det kanon. Han var i vejen til meget, opryddede, meget duelstyærk med rigtig gode bolderobringer.
                            Sander igen med en ordentlig kamp udover den forfærdelige måde han brændende en lovende omstilling ned en katastrofal indlæg.
                            SKuffet er (en gang mere) om Sabbi, der kommer intet resultat ud af de ofte alt for hovedløse aktioner. Håber Alm giver ham en pause på bænken. Og Bashkim er også faldet igennem en gang mere desværre. Hvis Alm stadig vil have Sabbi på banen så skulle det være for Bashkim om at prøve Sabbi som 9er. Men ikke mere Sabbi på bekostning af Breum, tak!
                            Tror Jebali har karantæne nu i Sønderjyske-kampen? Det bliver svært at kompensere, den måde han agerer der på midtbanen skyldes meget at vi blev kompakt og der er nu mere balance i Alms system. Håber vi kan klare det fordi Sønderjyske-kamoen bliver vigtigere end de første to i foråret. Men måske fodboldguden kompenserer lidt for den alt for små høst vi fik ud af de sidste to gode præstationer.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #74
                              Jeg er enormt overrasket over okosun. Han er jo nærmest en Aron, bare endnu bedre på dødbold i begge ender. Er han ved at gøre et uventet comeback som langvarig løsning? Kan han spille en midtbane med Aron eller bliver det for tungt?

                              overall endnu en fin indsats. Første halveg lidt under niveau ift. til de tre øvrige i de her to kampe. Svendsen og Sabbi finder ikke plads i mellemrummene og det gør det frigør ikke jebali, som vi var så dygtige til imod fck.
                              2. Halveg er meget bedre. Fcm får deres mål, hvor de spiller os tynde, men Bernat må være ked af det her efter kampen. Den første skal han hapse og nummer to vil jeg ikke klandre ham for, men han er dælme tæt på at have den.
                              Okosun, tverskov, Nico og jebali springer mest i øjnene på positivsiden. Joel King med en virkelig dårlig dag på kontoret. Opdækningsmæssigt synes jeg dog kun han ser skidt ud ved hans advarsel på isaksen. Det er afspillet det halter med. Han ligner en spiller der ikke har så stor erfaring i spil på små områder. Hans afleveringer ind centralt var ofte dårlige og ind imellem direkte farlige. Det var ikke så udtalt imod fck, men de gik heller ikke så højt på os som fcm gjorde i dag. Dejligt at se vi trods højt pres fra modstanderen alligevel får sat fine ting sammen og skabt chancer der ligeså godt kunne have givet os sejren som fcm.
                              ærgerligt vi må undvære jebali næste uge, men det må bane vejen for Breum, som endnu engang får vist sig fint frem, selvom han havde fortjent en start efter sidste uges præstation.

                              flot flot hyldest til Høgh. Jeg var desværre forhindret i at komme på stadion i dag, men fra tv-skærmen kunne man både se og så sandelig høre, at han endnu engang blev hyldet efter fortjeneste.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                                Sjovt at høre Bo Henriksen brokke sig over at OB trækker tiden, med tanke på hans tid i AC Horsens
                                Bo er og bliver ulidelig at høre på
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X