Så .. ud af ingenting er alt godt igen hos mig. Jeg kan citere både på tlf. og pc, jeg loggede af/på et par gange fra pc og trykkede "mark this channel ...." og ingen cookie mm. sletning
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Forum update
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægGodt at høre!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSå .. ud af ingenting er alt godt igen hos mig. Jeg kan citere både på tlf. og pc, jeg loggede af/på et par gange fra pc og trykkede "mark this channel ...." og ingen cookie mm. sletning"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Samme her men jeg har intet gjort?
Hvem tryllede der?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHar så tilgengæld fået en sort cirkel nede i venstre hjørne nu :-/
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHar så tilgengæld fået en sort cirkel nede i venstre hjørne nu :-/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
Det er cookie-indstillinger. Havde slået den til, da jeg tænkte det måske var et problem med cookies der gjorde at nogle havde fejl. Har slået den fra igen nu, men der kan måske gå lidt tid før den forsvinder helt.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
Det er cookie-indstillinger. Havde slået den til, da jeg tænkte det måske var et problem med cookies der gjorde at nogle havde fejl. Har slået den fra igen nu, men der kan måske gå lidt tid før den forsvinder helt..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Siden i dag kan hverken med min saedvanlige Samsung Internet Browser eller med Google Chrome komme ind i forum med min android-phone. Med computeren virker det. Samme problem med Obstruktions hjemmeside. Nogen med en ide hvad kan goere???"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSiden i dag kan hverken med min saedvanlige Samsung Internet Browser eller med Google Chrome komme ind i forum med min android-phone. Med computeren virker det. Samme problem med Obstruktions hjemmeside. Nogen med en ide hvad kan goere???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vær fornuftig. Køb en Iphone"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
prøv Edge
Har du tilgang med en android-phone?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment