Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i medier /podcasts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Eftersom vores kommunikationsafdeling har lanceret OB Media, hvis ønske er at skabe unikt content på deres platforme og hvis ambition er at levere højkvalitets content, som er med i toppen af Danmarks sportsklubber, vil jeg gennemgå deres forskellige platforme med et lægmandsøje. Jeg har ingen forudsætninger for at vide, hvad og hvordan en mediestrategi virker udover, at jeg er en simpel forbruger hos Odense Boldklub. Mit generelle indtryk af OBs medieafdeling er stik imod OBs medieafdeling egen opfattelse af deres eget arbejde. Det vil jeg vise nedenfor.


    OB.dk
    – Her på tredjedagen efter vinduet er lukket er hjemmesidens spillertrup kun delvist opdateret. Hvorfor egentlig ikke? Joel King er fjernet fra truppen, men Zohore og Skytta er ikke tilføjet. Det virker sjusket og tilfældigt?
    – Under 'spillertruppen' (https://www.ob.dk/foersteholdet/) er jeg forvirret over logikken i, hvem der er angriber? Hvem er midtbane? Breum, Juwara og Sabbi står under midtbane, mens Charly, Mucolli og Minteh står angribere? Det virker tilfældigt. Sabbi er vel mere angriber end eksempelvis Mucolli er?
    – i småtingsafdelingen: Minteh og Jebali har fået skåret toppen af hovedet i billedbeskæringen. Det virker sjusket (https://www.ob.dk/foersteholdet/)
    – Minteh og Jebali har også været ude for en grim beskæring på denne side: https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerstatistik. Man har på fornemmelse, at der ikke bliver læst korrektur på det, der laves.
    – Bjørn Wesström var første mand fra klubben, der officielt breakede, at Joel King udlejes. Det gjorde han i SFÅs transfer deadline. Hvorfor kan vi få en officiel udmelding fra klubben gennem et fanmedie og ikke gennem klubbens egne kanaler? Kan vores kommunikationsafdeling ikke sende et 'statement' ud? Var de gået hjem fra arbejde? Et 'statement' gør mange andre klubber gør, når der er indgået en aftale? Det kom først på ob.dk dagen efter. Derfor vil jeg hellere følge fanmedier end ob.dk, fordi de er langsomme.
    – deres optaktsside har fejl og mangler som beskrevet i indlæg Kamptråd FCV - OB 20/04/2014 i denne tråd: https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...n-22-23/page16.


    OBs app
    – OBs app er virkelig en dårlig app og har en dårlig brugervenlighed. Desværre virker det også til, at de selv tror og betragter den som en succes, når der i spørgeundersøgelse kun er 52% af deres brugere(!), der beskriver den som god eller udmærket: "Over 10.000 har allerede hentet vores fan-app, og vi kan da også se, at 52% af brugerne beskriver appen som god eller udmærket." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/survey...tadion-som-nu/) Hvad med de andre 48%, der åbenbart ikke er uafklaret eller har givet en negativ bedømmelse af appen? Hvad er jeres indtryk? Man kan da ikke være tilfreds med, at kun hver anden bruger er tilfreds?

    Jeg vil nu gennemgå OBs app og beskrive, hvad man kan opleve under de fire overskrifter: nyheder, sæson, min profil og mit OB.

    Nyheder
    – 'Nyheder' er så vidt fin nok. Højkvalitets content er det næppe. Det er egentlig bare ob.dks forside i et andet layout. Artiklerne står i 'times new roman'-fond, hvilket man godt kunne diskutere, hvorvidt er den bedste? Kunne OB ikke have en identitet i at udvælge én fond – ligesom eksempelvis dagblade gør. Det virker rodet og tilfældigt.

    – 'Sociale medier'. Ok! Men hvorfor bliver der kun linket til Instagram? Og ikke også Facebook og TikTok, hvor de også gerne vil engagere deres fans? Det virker tilfældigt.

    Sæson
    – 'Truppen' er en gennemgang er truppen indplaceret under position. Man kan undre sig over, hvorfor Breum, Juwara og Sabbi hører under midtbane, når Charly, Mucolli og Minteh er angribere? Hvorfor denne opdeling? Det virker tilfældigt. Understaben 'STABEN' er kun Andreas Alm præsenteret. Hvorfor ikke også de andre trænere i staben? Det virker også tilfældigt.

    – 'Kampe' har kun superligakampe. Hvorfor ikke også træningskampe? Det virker tilfældigt.

    Min profil
    Her ligner det, at 'fanengagementet' skulle udleves, men man efterlades med et indtryk af absolut intet engagement.
    – 'lodtrækninger': "Ingen aktive lodtrækninger..."
    – 'afstemning': "Ingen aktive afstemninger..."
    – 'fanfordel': "Ingen aktive kuponer..."
    – 'quiz': "Ingen aktive quizzer..."
    – 'billetter': her skal man tilkoble sin OB-billetkonto. Hvorfor skal man nu have en ekstra konto til billetter? Hvorfor er det ikke samlet under appen?

    You get the point... OB, der vil engagere sine fans, engagerer ikke sine fans. Jovel, det er stadig pre-season og måske kommer der noget, når sæsonen er i gang. Men hvorfor ikke engagere sine fans også i pre-season perioden. Det er jo deres eget selverklærede mål, at engagere fans "udenfor kampdage".

    Mit OB
    – 'fanshop' er et link til unisport.dk.
    – 'Nature Energy Park' er et link til ob.dk
    – 'køb billet' er et link til ob.dk (hvor man forresten endnu en gang skal logge ind? Jeg er da allerede logget ind på appen?).
    – 'Albani fanzone' er et link til ob.dk
    – 'Faxe kondi fanshop' er et link til en ugyldig hjemmeside, fordi denne fanshop er lukket. Det er da for mærkeligt, at den så stadig er i appen. Det kan vel ikke komme som en overraskelse, at en af ens samarbejdspartnere lukker en hjemmeside?
    – 'OB-fans' er et link til ob.dk
    – 'Øens hold' er et link til ob.dk

    OBs app er hverken modig eller unik. Det er ob.dk i nyt layout og med en middelmådige funktioner, som medieafdelingen ikke gør brug af. For mig at se er det forbløffende, hvordan mere end 15.000 har downloadet appen og OBs kommunikationsafdeling ikke gør mere ved den app. Jack Jørgensen har udtalt:

    "- Vi er stolte over, at det voksende stribede fællesskab har taget så godt imod appen, og det viser, at vi er på rette vej i forhold til vores strategi, hvor vi har et ønske om at skabe en tættere forbindelse mellem klub og fans, og her har appen gjort os mere tilgængelige - også udenfor kampdage, siger Jack Jørgensen, som er kommerciel chef i Odense Boldklub.

    Hvis man er oprettet som bruger i appen, er der mange spændene tilbud via vores kommercielle partnere, samtidigt med at man via quizzer, afstemninger og lodtrækninger har mulighed for at vinde fede præmier." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/15000-...det-fan-appen/)

    Jeg har svært ved at se, hvordan Jack Jørgensen med åbne øjne kan påstå, at når kun 52% beskriver appen som god eller udmærket, så har de taget godt imod den? Det er jo næsten hver anden i undersøgelsen, der ikke har svaret at den er god eller udmærket?! Derudover gør medieafdelingen netop ikke noget for, at klubben er tilgængelige "udenfor kampdage". Der er ikke quizzer, afstemninger eller lodtrækninger. Der er bare tomt? Hvordan kan de selv være tilfredse med det? Som forbruger er jeg i hvert fald ikke! Og heller ikke tilfredse med at læse om deres opfattelse af deres eget arbejde.


    OB på Twitter, Facebook og TikTok
    – på Twitter svarer OB nogle gange på henvendelser. Derfor kan man få information, hvis man har overskud til følge med der. Eksempelvis information om dagens træningskamp, hvor man må forstå, at de "arbejder på det, men det ser desværre sort ud for kampen i morgen." Hvorfor er der ikke en strømlinet kommunikation i stedet for en tilfældig kommunikation?

    – på Twitter og på Facebook kan man se, at Skytta og Zohore har fået tildelt trøjenumre. Det står ikke på ob.dk, men det kan man i OBs app. Igen er det ikke strømlinet og heldig være den, der orienterer sig på det sted, hvor OB (tilsyneladende) tilfældigt har valgt at informationen skal udkomme på i dag. De virker ikke overbevisende i både at skulle administrere Facebook, Twitter, TikTok, fanapp og ob.dk.


    Alt i alt
    Nå, det blev en længere smøre. Men har været træt og trist over at følge min klubs dårlige kommunikation længe. Jeg blev provokeret, da de lancerede OB Media med en masse flotte ord om unik content og modighed, og selv den nyhed præsenterede de som en kedelig artikel på ob.dk.

    Jeg er overbevist om, at kommunikationsafdelingen gør deres bedste og det, de bliver betalt for. Jeg har desværre det indtryk (og forhåbentligt har jeg også givet det med ovenstående tekst), at de lader meget tilbage at ønske som fan.

    Til hvert et eksempel jeg har fremhævet ovenfor, kan der sikkert findes en god eller dårlig grund/undskyldning, eller bedre endnu: en særlig omstændighed, der gør, at det ikke er som ønsket, men at det for fremtiden vil blive bedre. Jeg har desværre absolut ingen grund til at tro, at det vil blive bedre. At dagens træningskamp ikke bliver streamet vidner om dette. Det er bare for dårligt og det er jeg ked af.

    Måske er mit indlæg et surt opstød og ubegrundet harme. Måske sidder I inde med samme indtryk? Jeg håber, at OBs kommunikationsafdeling i første omgang læser med og får rettet sjuskeriet. I anden omgang håber jeg, at de vil overveje deres arbejdsgange for lige nu er det frustrerende at være vidne til, at en lang række mere eller mindre frivillige folk fra fanmedier (SFÅ, OBstruktion, Fyens Stiftstidende og diverse følgere af klubben, der bl.a. skriver på forum) bringer mig tættere på klubben end OB Media selv gør det.

    Desværre har jeg også en negativ forventning om, at kritikken vil blive afvæbnet. Jeg frygter, at kommunikationsafdelingen betragter mit indlæg som pedantisk og som værende urealistiske forventninger. Ligesom dengang folk (ifølge mig helt berettiget) kritiserede OBs kommunikationsafdeling for at være kedelige og lavede denne video: https://www.facebook.com/odenseboldk...72082068364628 Jeg medgiver, at den er sjov! Men jeg er også nervøs for, at den vidner om noget sandt. At de gør deres bedste og de selv sidder tilbage med indtryk af, at det er godt nok og kritikken af deres arbejde er alt for grov og derfor ikke er noget de skal tage sig af. Det er mit håb, at de vil tage sig af det. Men for mig at se, er OB stadig nogle grå mus.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
      Eftersom vores kommunikationsafdeling har lanceret OB Media, hvis ønske er at skabe unikt content på deres platforme og hvis ambition er at levere højkvalitets content, som er med i toppen af Danmarks sportsklubber, vil jeg gennemgå deres forskellige platforme med et lægmandsøje. Jeg har ingen forudsætninger for at vide, hvad og hvordan en mediestrategi virker udover, at jeg er en simpel forbruger hos Odense Boldklub. Mit generelle indtryk af OBs medieafdeling er stik imod OBs medieafdeling egen opfattelse af deres eget arbejde. Det vil jeg vise nedenfor.


      OB.dk
      – Her på tredjedagen efter vinduet er lukket er hjemmesidens spillertrup kun delvist opdateret. Hvorfor egentlig ikke? Joel King er fjernet fra truppen, men Zohore og Skytta er ikke tilføjet. Det virker sjusket og tilfældigt?
      – Under 'spillertruppen' (https://www.ob.dk/foersteholdet/) er jeg forvirret over logikken i, hvem der er angriber? Hvem er midtbane? Breum, Juwara og Sabbi står under midtbane, mens Charly, Mucolli og Minteh står angribere? Det virker tilfældigt. Sabbi er vel mere angriber end eksempelvis Mucolli er?
      – i småtingsafdelingen: Minteh og Jebali har fået skåret toppen af hovedet i billedbeskæringen. Det virker sjusket (https://www.ob.dk/foersteholdet/)
      – Minteh og Jebali har også været ude for en grim beskæring på denne side: https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerstatistik. Man har på fornemmelse, at der ikke bliver læst korrektur på det, der laves.
      – Bjørn Wesström var første mand fra klubben, der officielt breakede, at Joel King udlejes. Det gjorde han i SFÅs transfer deadline. Hvorfor kan vi få en officiel udmelding fra klubben gennem et fanmedie og ikke gennem klubbens egne kanaler? Kan vores kommunikationsafdeling ikke sende et 'statement' ud? Var de gået hjem fra arbejde? Et 'statement' gør mange andre klubber gør, når der er indgået en aftale? Det kom først på ob.dk dagen efter. Derfor vil jeg hellere følge fanmedier end ob.dk, fordi de er langsomme.
      – deres optaktsside har fejl og mangler som beskrevet i indlæg Kamptråd FCV - OB 20/04/2014 i denne tråd: https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...n-22-23/page16.


      OBs app
      – OBs app er virkelig en dårlig app og har en dårlig brugervenlighed. Desværre virker det også til, at de selv tror og betragter den som en succes, når der i spørgeundersøgelse kun er 52% af deres brugere(!), der beskriver den som god eller udmærket: "Over 10.000 har allerede hentet vores fan-app, og vi kan da også se, at 52% af brugerne beskriver appen som god eller udmærket." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/survey...tadion-som-nu/) Hvad med de andre 48%, der åbenbart ikke er uafklaret eller har givet en negativ bedømmelse af appen? Hvad er jeres indtryk? Man kan da ikke være tilfreds med, at kun hver anden bruger er tilfreds?

      Jeg vil nu gennemgå OBs app og beskrive, hvad man kan opleve under de fire overskrifter: nyheder, sæson, min profil og mit OB.

      Nyheder
      – 'Nyheder' er så vidt fin nok. Højkvalitets content er det næppe. Det er egentlig bare ob.dks forside i et andet layout. Artiklerne står i 'times new roman'-fond, hvilket man godt kunne diskutere, hvorvidt er den bedste? Kunne OB ikke have en identitet i at udvælge én fond – ligesom eksempelvis dagblade gør. Det virker rodet og tilfældigt.

      – 'Sociale medier'. Ok! Men hvorfor bliver der kun linket til Instagram? Og ikke også Facebook og TikTok, hvor de også gerne vil engagere deres fans? Det virker tilfældigt.

      Sæson
      – 'Truppen' er en gennemgang er truppen indplaceret under position. Man kan undre sig over, hvorfor Breum, Juwara og Sabbi hører under midtbane, når Charly, Mucolli og Minteh er angribere? Hvorfor denne opdeling? Det virker tilfældigt. Understaben 'STABEN' er kun Andreas Alm præsenteret. Hvorfor ikke også de andre trænere i staben? Det virker også tilfældigt.

      – 'Kampe' har kun superligakampe. Hvorfor ikke også træningskampe? Det virker tilfældigt.

      Min profil
      Her ligner det, at 'fanengagementet' skulle udleves, men man efterlades med et indtryk af absolut intet engagement.
      – 'lodtrækninger': "Ingen aktive lodtrækninger..."
      – 'afstemning': "Ingen aktive afstemninger..."
      – 'fanfordel': "Ingen aktive kuponer..."
      – 'quiz': "Ingen aktive quizzer..."
      – 'billetter': her skal man tilkoble sin OB-billetkonto. Hvorfor skal man nu have en ekstra konto til billetter? Hvorfor er det ikke samlet under appen?

      You get the point... OB, der vil engagere sine fans, engagerer ikke sine fans. Jovel, det er stadig pre-season og måske kommer der noget, når sæsonen er i gang. Men hvorfor ikke engagere sine fans også i pre-season perioden. Det er jo deres eget selverklærede mål, at engagere fans "udenfor kampdage".

      Mit OB
      – 'fanshop' er et link til unisport.dk.
      – 'Nature Energy Park' er et link til ob.dk
      – 'køb billet' er et link til ob.dk (hvor man forresten endnu en gang skal logge ind? Jeg er da allerede logget ind på appen?).
      – 'Albani fanzone' er et link til ob.dk
      – 'Faxe kondi fanshop' er et link til en ugyldig hjemmeside, fordi denne fanshop er lukket. Det er da for mærkeligt, at den så stadig er i appen. Det kan vel ikke komme som en overraskelse, at en af ens samarbejdspartnere lukker en hjemmeside?
      – 'OB-fans' er et link til ob.dk
      – 'Øens hold' er et link til ob.dk

      OBs app er hverken modig eller unik. Det er ob.dk i nyt layout og med en middelmådige funktioner, som medieafdelingen ikke gør brug af. For mig at se er det forbløffende, hvordan mere end 15.000 har downloadet appen og OBs kommunikationsafdeling ikke gør mere ved den app. Jack Jørgensen har udtalt:

      "- Vi er stolte over, at det voksende stribede fællesskab har taget så godt imod appen, og det viser, at vi er på rette vej i forhold til vores strategi, hvor vi har et ønske om at skabe en tættere forbindelse mellem klub og fans, og her har appen gjort os mere tilgængelige - også udenfor kampdage, siger Jack Jørgensen, som er kommerciel chef i Odense Boldklub.

      Hvis man er oprettet som bruger i appen, er der mange spændene tilbud via vores kommercielle partnere, samtidigt med at man via quizzer, afstemninger og lodtrækninger har mulighed for at vinde fede præmier." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/15000-...det-fan-appen/)

      Jeg har svært ved at se, hvordan Jack Jørgensen med åbne øjne kan påstå, at når kun 52% beskriver appen som god eller udmærket, så har de taget godt imod den? Det er jo næsten hver anden i undersøgelsen, der ikke har svaret at den er god eller udmærket?! Derudover gør medieafdelingen netop ikke noget for, at klubben er tilgængelige "udenfor kampdage". Der er ikke quizzer, afstemninger eller lodtrækninger. Der er bare tomt? Hvordan kan de selv være tilfredse med det? Som forbruger er jeg i hvert fald ikke! Og heller ikke tilfredse med at læse om deres opfattelse af deres eget arbejde.


      OB på Twitter, Facebook og TikTok
      – på Twitter svarer OB nogle gange på henvendelser. Derfor kan man få information, hvis man har overskud til følge med der. Eksempelvis information om dagens træningskamp, hvor man må forstå, at de "arbejder på det, men det ser desværre sort ud for kampen i morgen." Hvorfor er der ikke en strømlinet kommunikation i stedet for en tilfældig kommunikation?

      – på Twitter og på Facebook kan man se, at Skytta og Zohore har fået tildelt trøjenumre. Det står ikke på ob.dk, men det kan man i OBs app. Igen er det ikke strømlinet og heldig være den, der orienterer sig på det sted, hvor OB (tilsyneladende) tilfældigt har valgt at informationen skal udkomme på i dag. De virker ikke overbevisende i både at skulle administrere Facebook, Twitter, TikTok, fanapp og ob.dk.


      Alt i alt
      Nå, det blev en længere smøre. Men har været træt og trist over at følge min klubs dårlige kommunikation længe. Jeg blev provokeret, da de lancerede OB Media med en masse flotte ord om unik content og modighed, og selv den nyhed præsenterede de som en kedelig artikel på ob.dk.

      Jeg er overbevist om, at kommunikationsafdelingen gør deres bedste og det, de bliver betalt for. Jeg har desværre det indtryk (og forhåbentligt har jeg også givet det med ovenstående tekst), at de lader meget tilbage at ønske som fan.

      Til hvert et eksempel jeg har fremhævet ovenfor, kan der sikkert findes en god eller dårlig grund/undskyldning, eller bedre endnu: en særlig omstændighed, der gør, at det ikke er som ønsket, men at det for fremtiden vil blive bedre. Jeg har desværre absolut ingen grund til at tro, at det vil blive bedre. At dagens træningskamp ikke bliver streamet vidner om dette. Det er bare for dårligt og det er jeg ked af.

      Måske er mit indlæg et surt opstød og ubegrundet harme. Måske sidder I inde med samme indtryk? Jeg håber, at OBs kommunikationsafdeling i første omgang læser med og får rettet sjuskeriet. I anden omgang håber jeg, at de vil overveje deres arbejdsgange for lige nu er det frustrerende at være vidne til, at en lang række mere eller mindre frivillige folk fra fanmedier (SFÅ, OBstruktion, Fyens Stiftstidende og diverse følgere af klubben, der bl.a. skriver på forum) bringer mig tættere på klubben end OB Media selv gør det.

      Desværre har jeg også en negativ forventning om, at kritikken vil blive afvæbnet. Jeg frygter, at kommunikationsafdelingen betragter mit indlæg som pedantisk og som værende urealistiske forventninger. Ligesom dengang folk (ifølge mig helt berettiget) kritiserede OBs kommunikationsafdeling for at være kedelige og lavede denne video: https://www.facebook.com/odenseboldk...72082068364628 Jeg medgiver, at den er sjov! Men jeg er også nervøs for, at den vidner om noget sandt. At de gør deres bedste og de selv sidder tilbage med indtryk af, at det er godt nok og kritikken af deres arbejde er alt for grov og derfor ikke er noget de skal tage sig af. Det er mit håb, at de vil tage sig af det. Men for mig at se, er OB stadig nogle grå mus.
      Fuldstændig enig, dog med den undtagelse, at jeg ikke finder videoen sjov, men lettere fordummende...

      Comment


        De skriver på twitter(godt gemt) at de næste 2 bliver streamet

        Comment


          OB rejste på træningslejr til Thailand d. 31. januar. OB Media er med på turen og lad os gennemgå, hvad de har givet os fans på træningslejren første fem dage:

          ob.dk
          – seks artikler: 1) Alm om turen, 2) MH om turen, 3) startopstilling, 4) referat af træningskamp, 5) Grubbe om træningskampen, 6) interview med Zohore.

          Dette er vel absolut minimum af, hvad man kan forvente?

          OBs app
          – der er kommet notifikationer om, at der blevet udgivet samme artikler som på ob.dk. Ingen aktivitet for den populære app med mere end 15.000 brugere.

          OBs twitter
          – dette er nok det mest tilfældige og informative sted at følge OB. Her kan man være heldig at få svar fra OB selv på spørgsmål, der ellers burde fremgå af ob.dk (man må forvente, der er hovedkanalen?). Eksempelvis skrev de om træningskampen, der ikke blev streamet: "Til gengæld sørger vi for en god dækning live fra Thailand, så man ikke går glip af det hele hjemme i Danmark" (https://twitter.com/Odense_Boldklub/...56178679173120). Den gode livedækning bestod af seks kamprelaterede opdateringer: startopstilling, mål, kampsituationen, pausemelding, indskiftninger og kampens slutresultatet. Kampen blev altså hverken streamet eller dækket godt live.

          OBs instagram
          – her ligger lidt billeder og videoer. Deres egen ambition om at være modige og engagere deres fans skal man dog lede længe efter? Jeg har et par forslag til, hvordan de kan gøre det. For bare fordi de har skiftet navn til OB Media virker det ikke til, at meget har ændret sig. OB er stadig de grå mus og gør det samme de altid har gjort: absolut minimum for at deres fans kan komme tæt på klubben.

          OBs facebook
          – her ligger nogenlunde det samme indhold som på instagram. Det virker ikke til, at der er en mediestrategi i, hvor noget materiale vil fungere ift. andet. Det virker nærmere til, at det er styret af tilfældighedernes spil

          OBs TikTok
          – her har de lagt tre videoer op, der også har ligget på facebook og instagram.

          OB Media kommer langsomt og kedeligt fra land. Her kommer en række forslag til, hvordan de kan leve op til deres egne forestillinger om sig selv. Dermed også et udblik til andre klubber, der har styr på kommunikation til deres fans:
          – 'take over' af en spiller. En af spillerne får udleveret eks. Instagram-kontoen og vi følger spilleren en hel dag. Det gør mange andre klubber (selv AC Horsens gør det!).
          – go-pro på en spiller en hel dag eller bare en træning (se denne fede BIF-video: https://www.youtube.com/watch?v=-yWQ8SRp_fU)
          – VLOG fra eks. rejsen til Thailand alá FCK (https://www.youtube.com/watch?v=EzZqutUSNqQ)
          – en simpel video fra en træningslejrdag ala FCN (https://www.youtube.com/watch?v=UVQBlqeFp2A)
          – en mikrofon på en af spillerne eller trænerne til en træning?
          – de her BAGOM FCM er altså også fede (https://www.youtube.com/watch?v=237tQl-9-QY)
          – Hvis de vil engagere os fans, så kunne de også bede om spørgsmål til spillerne (det har VFF lige gjort)? Eller spørge om, hvilke spillere de vil se billeder af?

          Der er virkelig lang vej... særligt når jeg lige har surfet rundt i, hvad andre Superligaklubbers medieafdelinger præsterer og sammenligner det med OB...

          Hvis der skal være et lille håb, så virker det til, at der er videomateriale at bruge af hos vores medieafdeling. Det anvendes i den seneste Zohore-interview, men desværre er billederne bare lidt boldtrilleri og fra fitness-centeret. Det havde været oplagt med et klip, hvor han sparker bolden i kassen. Men det hører vist til småtingsafdelingen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
            OB rejste på træningslejr til Thailand d. 31. januar. OB Media er med på turen
            Hvor har du læst at hele OB Media er med på rejsen?

            For jeg har sgu ikke kunne finde det nogen steder?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Hvor har du læst at hele OB Media er med på rejsen?

              For jeg har sgu ikke kunne finde det nogen steder?
              Jeg fik formuleret mig på en måde, der kunne misforståes. Jeg ved ikke, om hele OB Media er med på rejsen. Jeg ved faktisk heller ikke, hvor mange personer, der er tilknyttet OB Media.

              Der er produceret materiale under navnet OB Media fra træningslejren, så der er som minimum én med og det var derfor jeg tillod mig at antage, at "OB Media er med på turen"

              Comment


                Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                Lige hørt det taktiske værksted på mediano. Fremragende time med Monnerup og vores Alm
                I den seneste udgave af Medianos "Fodbold var bedre i 90'erne" (udsendelse #37) om fodboldens "Hardhittere" er der en masse fede anekdoter bl.a. om Duncan Ferguson og Diego Simeone men lige efter fortællingen om den rigtige Duncan kommer der en fin beskrivelse af OB's hold fra midt 90'erne bl.a. med Hemmingsen-brødrene, Detlefsen, Brian Steen, Schjønberg og et fint tilbageblik på den famøse kamp på Brøndby Stadion, hvor Jens Risager får rødt kort og i alt balladen omkring frisparket og det røde kort bliver hevet så hårdt i testiklerne, så han må syes med 4-5 sting i løgsækken. Hele forløbet efterfølgende sammenligner de med opklaringsarbejdet omkring mordet på JFK. Det er bare en fed udsendelse og en masse sjove anekdoter fra den tid.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  I den seneste udgave af Medianos "Fodbold var bedre i 90'erne" (udsendelse #37) om fodboldens "Hardhittere" er der en masse fede anekdoter bl.a. om Duncan Ferguson og Diego Simeone men lige efter fortællingen om den rigtige Duncan kommer der en fin beskrivelse af OB's hold fra midt 90'erne bl.a. med Hemmingsen-brødrene, Detlefsen, Brian Steen, Schjønberg og et fint tilbageblik på den famøse kamp på Brøndby Stadion, hvor Jens Risager får rødt kort og i alt balladen omkring frisparket og det røde kort bliver hevet så hårdt i testiklerne, så han må syes med 4-5 sting i løgsækken. Hele forløbet efterfølgende sammenligner de med opklaringsarbejdet omkring mordet på JFK. Det er bare en fed udsendelse og en masse sjove anekdoter fra den tid.
                  Efter 30 min.

                  i øvrigt også et fedt indslag om Diego Simone.
                  Last edited by Plum; 05-02-2023, 19:57.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    OB Media findes!

                    https://obstemmer.dk/podcast-sfaa-ma...kommunikation/

                    Det udkommer i fremtiden i SFÅ. Det er da nyskabende, modigt, frækt og banebrydende at udkomme på andres kanaler.

                    ​​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                      OB Media findes!

                      https://obstemmer.dk/podcast-sfaa-ma...kommunikation/

                      Det udkommer i fremtiden i SFÅ. Det er da nyskabende, modigt, frækt og banebrydende at udkomme på andres kanaler.

                      ​​​​
                      Kan du "oversætte", hvad han sagde ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Kan du "oversætte", hvad han sagde ?
                        Jeg har ikke hørt det. Jeg morede mig bare lidt over, at vi har eftersøgt OB Media, og så når det dukker op, er det i et interview med nogle andre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                          Jeg har ikke hørt det. Jeg morede mig bare lidt over, at vi har eftersøgt OB Media, og så når det dukker op, er det i et interview med nogle andre
                          Det samme her !

                          Han fortalte intet konkret, men SFÅ drengene tillod ham det også, da det mere lød som pleje af en relation end (kritisk) journalistisk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                            OB Media findes!

                            https://obstemmer.dk/podcast-sfaa-ma...kommunikation/

                            Det udkommer i fremtiden i SFÅ. Det er da nyskabende, modigt, frækt og banebrydende at udkomme på andres kanaler.

                            ​​​​
                            For at svare på et tidligere spørgsmål så udtaler kommunikationschefen i podcasten, at en del af OB Media er med i Thailand. Den del af dem, der har forstand på produktion af indhold.

                            Han begrunder desuden, hvorfor man har skabt OB Media, og hvordan det adskiller sig fra tidligere setup. Hovedargumentet er vist, at det giver en øget fleksibilitet og agilitet at have kompetencer/udstyr/mm. in-house, når det kommer til produktion af medieindhold. Han nævner som et eksempel, at man ved Zohore-handlen havde planlagt at producere en præsentationsvideo på Odense Teater (iøvrigt også en del af strategien, at bruge byens varemærker mere aktivt, som vi har set tidligere). Det trak dog ud at få underskriften helt på plads, hvorfor man måtte udskyde produktionen af videoen i nogle dage (den endte vist så med ikke at blive til noget). Hvis OB skulle have præsentationen produceret eksternt, havde det kostet penge for hver gang man udskød.

                            Jeg er helt på linje med, at der er lang vej op til de klubber, der er bedst på denne front. Men vi bevæger os da i den rigtige retning. Jeg tror dog aldrig, vi når derop, men jeg ser også hellere at pengene prioriteres til det sportslige setup. Indtil da glæder jeg mig over de frivillige kræfter, der bliver ved med at producere og skabe en masse fed indhold og debat.

                            Lidt i samme boldgade: Kommunikationschefen nævnte at TV2 Fyn er igang med at producere en serie om hverdagen i OB. Som vi også har set det med Randers, Esbjerg og særligt anbefalelsesværdigt med Viborg. De har efter sigende fået fuld adgang til alt fra bestyrelsesmøder, samtaler mellem Bjørn og spillere, og langt mere. Det glæder jeg mig personligt virkelig meget til.

                            Comment


                              "Lidt i samme boldgade: Kommunikationschefen nævnte at TV2 Fyn er igang med at producere en serie om hverdagen i OB. Som vi også har set det med Randers, Esbjerg og særligt anbefalelsesværdigt med Viborg. De har efter sigende fået fuld adgang til alt fra bestyrelsesmøder, samtaler mellem Bjørn og spillere, og langt mere. Det glæder jeg mig personligt virkelig meget til."

                              Det der lyder spændene. Jeg kunne også godt tænke mig at følge nogle af de akadimsternes vej til førsteholdet, det tror jeg også ville kunne noget.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                "Lidt i samme boldgade: Kommunikationschefen nævnte at TV2 Fyn er igang med at producere en serie om hverdagen i OB. Som vi også har set det med Randers, Esbjerg og særligt anbefalelsesværdigt med Viborg. De har efter sigende fået fuld adgang til alt fra bestyrelsesmøder, samtaler mellem Bjørn og spillere, og langt mere. Det glæder jeg mig personligt virkelig meget til."

                                Det der lyder spændene. Jeg kunne også godt tænke mig at følge nogle af de akadimsternes vej til førsteholdet, det tror jeg også ville kunne noget.
                                Then you are in for a treat.. For det er netop det hovedtemaet er i deres programserie så vidt jeg er oplyst

                                Comment

                                Working...
                                X