Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i medier /podcasts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Ved ikke lige, hvor den her passer ind, men her kommer den.
    Jeg har det seneste års tid lagt mærke til at når der ofte er lagt artikler op på f.eks. bold.dk omkring spillere der ikke spiller i OB er der hvad jeg vurderer 8/10 gange et kampsituationsbillede med en OB spiller.
    Jeg ser det som en hyldest til vores smukke trøje, som flere gange er blevet hyldet. Så selvom artiklen for mig er ligegyldig, smiler jeg alligevel. Så sent som i dag med artiklen https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ity-er-haabet/ er billedet med 2 OB spillere på.
    Er jeg den eneste der har lagt mærke til det?
    Har også lagt mærke til det men nok mest fordi at man holder med OB. Tror andre fans har det på samme måde. Vi lægger nok bare ikke mærke til SIF trøjer på samme måde.
    Man lægger jo også mere mærke til de grå biler på vejen hvis man selv kører i en grå bil.

    Desværre er det jo så tit at de viser en OB trøjer når de viser en ikke-OB spiller der gør det godt .. altså at OB bliver insinueret som noget ikke-godt… mental krig ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Et nyt navn: OB TV bliver OB MEDIA:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-praesenterer-ob-media/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        slet
        Last edited by mitioghøjer; 26-01-2023, 17:39.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Nu kender jeg ikke OBstruktion drengene privat, men jeg har da flere gange hørt dem omtalt i rigtig gode vendinger herinde på debatten, og jeg er stor fan af det arbejde, de laver. Det virker til, der er et kanon forhold mellem dem og spillerne.

          Er der så nogen, der kan fortælle mig, hvorfor det er, de ikke er nævnt i den artikel? Jeg oplever det faktisk som utrolig dårlig stil fra OB's side. Ingen kritik af at de andre medier bliver nævnt, det er helt fint. Men jeg synes rent faktisk, det er skidt, at OBstruktion ikke bliver nævnt. Er det fordi, der ikke bliver sat pris på deres arbejde? Fordi de ikke har et godt samarbejde med klubben? Måske noget helt tredje.
          ​Jeg undrer mig bare gevaldigt over det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

            Nu kender jeg ikke OBstruktion drengene privat, men jeg har da flere gange hørt dem omtalt i rigtig gode vendinger herinde på debatten, og jeg er stor fan af det arbejde, de laver. Det virker til, der er et kanon forhold mellem dem og spillerne.

            Er der så nogen, der kan fortælle mig, hvorfor det er, de ikke er nævnt i den artikel? Jeg oplever det faktisk som utrolig dårlig stil fra OB's side. Ingen kritik af at de andre medier bliver nævnt, det er helt fint. Men jeg synes rent faktisk, det er skidt, at OBstruktion ikke bliver nævnt. Er det fordi, der ikke bliver sat pris på deres arbejde? Fordi de ikke har et godt samarbejde med klubben? Måske noget helt tredje.
            ​Jeg undrer mig bare gevaldigt over det.
            Jeg tænkte det samme. De 2 drenge står der næsten hver dag i alt slags vejr. I sne og slud OBstruktion kommer ud..
            Syntes det er mega dårlig stil at han ikke tænker på dem som de første

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg tænkte det samme. De 2 drenge står der næsten hver dag i alt slags vejr. I sne og slud OBstruktion kommer ud..
              Syntes det er mega dårlig stil at han ikke tænker på dem som de første
              Jeg ved ikke, hvem der har skrevet den artikel. Men det undrer mig virkelig. Hvad tænker drengene mon selv om det? Jeg håber da i hvert fald ikke, at de tager det for tungt, og stopper deres gode arbejde. Jeg må indrømme, at jeg ville da nok have blevet ked af det, hvis det var mig. Jeg håber godt nok, klubben viser dem på andre måder, at de sætter pris på dem så. Hvis de da altså gør det?
              ​​​​

              Comment


                Jeg tror mange artikler er skrevet af personer fra "Kommunikationsafdelingen", som ikke har deres daglige gang på træningsbanerne.

                Undrede mig også over denne formulering i dag.

                "Han er således med i truppen, der senere i dag rejser til Ikast for at spille træningskamp mod FC Midtjylland." På det tidspunkt, da nyheden blev uploadet, var truppen allerede i Ikast ! Kender de ikke selv træningsprogrammet ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                  Jeg ved ikke, hvem der har skrevet den artikel. Men det undrer mig virkelig. Hvad tænker drengene mon selv om det? Jeg håber da i hvert fald ikke, at de tager det for tungt, og stopper deres gode arbejde. Jeg må indrømme, at jeg ville da nok have blevet ked af det, hvis det var mig. Jeg håber godt nok, klubben viser dem på andre måder, at de sætter pris på dem så. Hvis de da altså gør det?
                  ​​​​
                  Jeg tænker ikke det slår dem ud. De er et par tykhudede gutter. Men tror da at de tænker sit i denne forbindelse. Det ville jeg også gøre

                  Dårlig stil OB Media

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg tænker ikke det slår dem ud. De er et par tykhudede gutter. Men tror da at de tænker sit i denne forbindelse. Det ville jeg også gøre

                    Dårlig stil OB Media
                    Lad os håbe det. De har trods alt givet os en masse godt historier fra OB de seneste år, og det er virkelig mærkeligt, at de ikke er nævnt. De virker som dem, der har det tætteste forhold til spillerne. Men åbenbart ikke til klubben. Selvfølgelig er der forskel på medier, men det er helt gak, at de ikke er nævnt.
                    ​​​​​​Hvis 'OB Media' læser med herinde, så er det godt nok en ommer. Det ændrer nok ikke det store for OBstruktion drengene nu, men jeg synes godt nok, i skal skynde jer at få tilføjet dem til den artikel.
                    Det er kæmpe dårlig stil.

                    Comment


                      Hej gutter!

                      Der er sgu ikke noget, der slår os ud. Vi er bare glade for, at der er nogen, der kan lide det, vi laver

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Hej gutter!

                        Der er sgu ikke noget, der slår os ud. Vi er bare glade for, at der er nogen, der kan lide det, vi laver

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Hej gutter!

                          Der er sgu ikke noget, der slår os ud. Vi er bare glade for, at der er nogen, der kan lide det, vi laver
                          Hej,
                          vi er rigtig mange som eksker hvad I gør og er meget, meget taknemmelig for jeres arbejde.
                          Og selvfølgelig ville det klæde OB at vise det mere end de gør.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Hej gutter!

                            Der er sgu ikke noget, der slår os ud. Vi er bare glade for, at der er nogen, der kan lide det, vi laver

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Hej gutter!

                              Der er sgu ikke noget, der slår os ud. Vi er bare glade for, at der er nogen, der kan lide det, vi laver
                              Det er fandme godt at høre drenge! Godt i ikke tager jer af OB's mærkværdige fejl.
                              Keep up the good work

                              Comment


                                Martin Davidsen med Stemmer fra Ådalens programerklæring for 2023:
                                https://obstemmer.dk/blog-sfaa-er-kl...ramerklaering/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X