Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i medier /podcasts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Igen en fint interview med BW. Det er bittert, hvis han ikke får vendt skuden i OB. Han lyder altså skarp og kommunikerer væsentligt mere åbent end længe set i OB:
    https://obstemmer.dk/interview-med-w...lt-hele-tiden/
    ingen tvivl om at man får fornemmelsen af de tager situationen alvorligt, ligesom han lover forstærkninger. Han skal bare en anden gang stille op til interview, og sige “ingen kommentarer”. Uanset om det så føles som spild af tid eller virker fordummende, så stiller man op, særligt over for medier som Viasat, der lægger så mange TV-penge, som OB også nyder godt af. Den respekt viser man, og så er man i sin gode ret til at sige man ikke har noget at sige. Det skal Tøffe og Co. sgu nok kunne koge suppe på i en halv times tid alligevel.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Det er jo rigtigt. Det er jo fint nok at være konservativ, men kigger man på konkurrenterne så står flere og flere af dem jo enten i eller på vej ind i, internationale kæder af fodboldklubber, FCN og FCM som de to med mest succes og FCK med deres mulige samarbejde med Aston Villa. Så kan man jo godt sidde som gammel fodboldklub og fan og sige at de gode tider de vender tilbage og snart så bliver det hele som det var i 1996, men det sker jo ikke. Og så kan man tilpasse sig det eller skyde sig selv i hovedet mens ens hustru sidder og græder fordi hun ikke har sin egen tennisbane.

      ​​​​​​
      Så sandt, så sandt. Jeg rullede rundt på gulvet af grin, fordi jeg elsker, at du overhovedet kan hive den sammenligning op af hatten. Det er fandme godt set!
      Sorrig og glæde de vandre til hobe,
      lykke, ulykke de gange på rad,
      medgang og modgang hinanden tilråbe,
      solskin og skyer de følges og ad.
      Jorderigs guld
      er prægtig muld,
      Himlen er ene af salighed fuld.
      - Kingo, 1681

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        ingen tvivl om at man får fornemmelsen af de tager situationen alvorligt, ligesom han lover forstærkninger. Han skal bare en anden gang stille op til interview, og sige “ingen kommentarer”. Uanset om det så føles som spild af tid eller virker fordummende, så stiller man op, særligt over for medier som Viasat, der lægger så mange TV-penge, som OB også nyder godt af. Den respekt viser man, og så er man i sin gode ret til at sige man ikke har noget at sige. Det skal Tøffe og Co. sgu nok kunne koge suppe på i en halv times tid alligevel.
        well de koger da bare en suppe alligevel.....ala der er noget i gære osv osv......her kan man da tale om at koge suppe på et søm
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Een (ingen navne nævnt) har herinde skrevet “noget er i gang” … Een som normalt er velunderrettet .. i min optik ..
          Korrekt og RB-forbindelsen er et fantasifoster skabt herinde
          Last edited by Online; 18-08-2022, 08:38.

          Comment


            Jeg vil tillade mig at skrive her, hvad jeg nu tror og mener:
            Jeg har i årevis stillet store spørgsmålstegn ved Thorborgs evner som klubejer. Han fatter ikke, hvordan man investerer klogt og er for meget indover med sine manglende evner. Det er klart at Bjørn W har ret i det meste af sin analyse, men det er en undgå-nedrykning analyse. Der skal meget mere til for at kvalificere sig til at spille internationale kampe. OB spillede jo ikke som et top-6 hold uden skaderne, og der vil altid komme skader.
            Men han taler uden om kritikken af spillernes kondition. Martin Davidsen skriver at J. Blond selv skred og i protest. Mod hvad? Det kan næsten kun være fordi spillernes træning var forkert, hvis konditionen skulle være god nok.
            Hvis vi skal undgå nedrykning skal der skaffes dygtige og erfarne spillere meget snart. Men de må være blevet dyrere, hvis de skal sige ja til OB - som ifølge KEP og Drachmann desuden har et dårligt ry blandt spillere.Og så skal vi håbe, at svage Bernat havde en endnu større betydning for vores dårlige forsvar, end vi lige troede.
            Når (hvis) vi rykker ned, kan klubben blive meget mindre værd og kan købes billigere, men det sker jo ikke så længe OB hænger sammen med Stella Maris og meget andet ikke-fodbold i OSE.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Jeg vil tillade mig at skrive her, hvad jeg nu tror og mener:
              Jeg har i årevis stillet store spørgsmålstegn ved Thorborgs evner som klubejer. Han fatter ikke, hvordan man investerer klogt og er for meget indover med sine manglende evner. Det er klart at Bjørn W har ret i det meste af sin analyse, men det er en undgå-nedrykning analyse. Der skal meget mere til for at kvalificere sig til at spille internationale kampe. OB spillede jo ikke som et top-6 hold uden skaderne, og der vil altid komme skader.
              Men han taler uden om kritikken af spillernes kondition. Martin Davidsen skriver at J. Blond selv skred og i protest. Mod hvad? Det kan næsten kun være fordi spillernes træning var forkert, hvis konditionen skulle være god nok.
              Hvis vi skal undgå nedrykning skal der skaffes dygtige og erfarne spillere meget snart. Men de må være blevet dyrere, hvis de skal sige ja til OB - som ifølge KEP og Drachmann desuden har et dårligt ry blandt spillere.Og så skal vi håbe, at svage Bernat havde en endnu større betydning for vores dårlige forsvar, end vi lige troede.
              Når (hvis) vi rykker ned, kan klubben blive meget mindre værd og kan købes billigere, men det sker jo ikke så længe OB hænger sammen med Stella Maris og meget andet ikke-fodbold i OSE.
              Det meste er jeg enig i, men den del der må siges at være spekulation. Jeg har ikke set det nævnt, at han skulle have sagt op i frustration (heller ikke fra Martin Davidsen). Det passer heller ikke nødvendigvis, at der ikke var forklaring da han sagde op. Siden han blev ansat har han anskaffet sig P-licens og jeg har flere gange set ham nævne, at han gerne ville bruge den mere og f.eks. have et større taktisk ansvar.

              Der har også været fremme, at han (i hvert fald ikke tidligere) var en så populær mand i spillertruppen pga. måden han trænede dem (og ikke tog hensyn).

              Der kan i hvert fald sagtens være flere årsager.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Jeg kan på ingen måde se, hvorfor RB skulle komme til Odense.

                Tvivler stærkt på, at der overhovedet er nogen som kan se det som en god ide (fans, ejer, ledelse m.fl.).
                Nemlig!: Vi har Faxe Kondi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Jeg vil tillade mig at skrive her, hvad jeg nu tror og mener:
                  Jeg har i årevis stillet store spørgsmålstegn ved Thorborgs evner som klubejer. Han fatter ikke, hvordan man investerer klogt og er for meget indover med sine manglende evner. Det er klart at Bjørn W har ret i det meste af sin analyse, men det er en undgå-nedrykning analyse. Der skal meget mere til for at kvalificere sig til at spille internationale kampe. OB spillede jo ikke som et top-6 hold uden skaderne, og der vil altid komme skader.
                  Men han taler uden om kritikken af spillernes kondition. Martin Davidsen skriver at J. Blond selv skred og i protest. Mod hvad? Det kan næsten kun være fordi spillernes træning var forkert, hvis konditionen skulle være god nok.
                  Hvis vi skal undgå nedrykning skal der skaffes dygtige og erfarne spillere meget snart. Men de må være blevet dyrere, hvis de skal sige ja til OB - som ifølge KEP og Drachmann desuden har et dårligt ry blandt spillere.Og så skal vi håbe, at svage Bernat havde en endnu større betydning for vores dårlige forsvar, end vi lige troede.
                  Når (hvis) vi rykker ned, kan klubben blive meget mindre værd og kan købes billigere, men det sker jo ikke så længe OB hænger sammen med Stella Maris og meget andet ikke-fodbold i OSE.
                  Hvor skriver MD at han skred i protest? Det kan jeg ikke finde nogen steder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    ingen tvivl om at man får fornemmelsen af de tager situationen alvorligt, ligesom han lover forstærkninger. Han skal bare en anden gang stille op til interview, og sige “ingen kommentarer”. Uanset om det så føles som spild af tid eller virker fordummende, så stiller man op, særligt over for medier som Viasat, der lægger så mange TV-penge, som OB også nyder godt af. Den respekt viser man, og så er man i sin gode ret til at sige man ikke har noget at sige. Det skal Tøffe og Co. sgu nok kunne koge suppe på i en halv times tid alligevel.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Jeg vil tillade mig at skrive her, hvad jeg nu tror og mener:
                      Jeg har i årevis stillet store spørgsmålstegn ved Thorborgs evner som klubejer. Han fatter ikke, hvordan man investerer klogt og er for meget indover med sine manglende evner. Det er klart at Bjørn W har ret i det meste af sin analyse, men det er en undgå-nedrykning analyse. Der skal meget mere til for at kvalificere sig til at spille internationale kampe. OB spillede jo ikke som et top-6 hold uden skaderne, og der vil altid komme skader.
                      Men han taler uden om kritikken af spillernes kondition. Martin Davidsen skriver at J. Blond selv skred og i protest. Mod hvad? Det kan næsten kun være fordi spillernes træning var forkert, hvis konditionen skulle være god nok.
                      Hvis vi skal undgå nedrykning skal der skaffes dygtige og erfarne spillere meget snart. Men de må være blevet dyrere, hvis de skal sige ja til OB - som ifølge KEP og Drachmann desuden har et dårligt ry blandt spillere.Og så skal vi håbe, at svage Bernat havde en endnu større betydning for vores dårlige forsvar, end vi lige troede.
                      Når (hvis) vi rykker ned, kan klubben blive meget mindre værd og kan købes billigere, men det sker jo ikke så længe OB hænger sammen med Stella Maris og meget andet ikke-fodbold i OSE.
                      Kan du uddybe de to sætninger?

                      Jeg har ingen steder hørt/set, at Blond skred i protest, men at spillerne var trætte af hans attitude.

                      Hvorfor kan OB ikke skifte ejerskab/-andele pga. SM m.m.?
                      Last edited by Online; 18-08-2022, 09:34.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Nemlig!: Vi har Faxe Kondi
                        Og det er også fair nok. OB er en traditionsklub og det kan godt være at man så skal konkludere at kompetencerne i OB ikke er til at kunne konkurrere og at man egentligt har det fint med at være en klub i divisionerne fordi det er sgu også meget charmerende.


                        Jeg synes bare der er den anden side af mønten også, og det er at Odense, med den størrelse byen har og med den historik som en meget stor fodbold by og med Fyn som opland, bør kunne trække en konkurrencedygtig fodboldklub, så man også har europæiske kampe i Odense og spiller med i den sjovere ende af tabellen. Og jeg har sgu svært ved at se en af de andre Odense klubber komme op og kunne repræsentere byen, fordi hvis bare det var sådan, så var det jo noget nemmere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Hvor skriver MD at han skred i protest? Det kan jeg ikke finde nogen steder.
                          Det er korrekt. Jeg læste nok for meget mellem linjerne. Men når han siger op uden at have noget andet og uden at give en af de forklaringer man plejer at få, tænker man sit. Oprindelig tænkte jeg at han var fyret, nemlig. Og det kan han jo også godt være. Men det er stadig mærkeligt at konditionen synes for dårlig.
                          Last edited by Ruben; 18-08-2022, 17:24.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Og det er også fair nok. OB er en traditionsklub og det kan godt være at man så skal konkludere at kompetencerne i OB ikke er til at kunne konkurrere og at man egentligt har det fint med at være en klub i divisionerne fordi det er sgu også meget charmerende.


                            Jeg synes bare der er den anden side af mønten også, og det er at Odense, med den størrelse byen har og med den historik som en meget stor fodbold by og med Fyn som opland, bør kunne trække en konkurrencedygtig fodboldklub, så man også har europæiske kampe i Odense og spiller med i den sjovere ende af tabellen. Og jeg har sgu svært ved at se en af de andre Odense klubber komme op og kunne repræsentere byen, fordi hvis bare det var sådan, så var det jo noget nemmere.
                            Jeg er helt med på at OB og Odense godt kunne trænge for at der blev tænkt ud af boksen og at der blev tilført både økonomiske muskler og en masse faglighed ala det de har i FCM eller FCN. Jeg ville bare have det ekstremt stramt med det, hvis vi pludselig skulle hedde Red Bull Odense RB Odense eller RasenBallsport Odense
                            Men som det kører nu så er vi steget på lyntoget mod 1. division og lige nu er det kun akademiet jeg kan finde en smule optimisme ved når det kommer til OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Kan du uddybe de to sætninger?

                              Jeg har ingen steder hørt/set, at Blond skred i protest, men at spillerne var trætte af hans attitude.

                              Hvorfor kan OB ikke skifte ejerskab/-andele pga. SM m.m.?
                              Jeg har genlæst hvad Davidsen skrev og kan godt have overfortolket det i heden.

                              Jeg finder det meget logisk, at så længe OB er en del af koncernen med bla Stella Maris, vil prisen på selve klubben også være afhængig af koncernens øvrige aktiviteter. Og altså nok blive for dyr med mindre OSE splittes op.
                              Håber det er nok svar.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                                Jeg har genlæst hvad Davidsen skrev og kan godt have overfortolket det i heden.

                                Jeg finder det meget logisk, at så længe OB er en del af koncernen med bla Stella Maris, vil prisen på selve klubben også være afhængig af koncernens øvrige aktiviteter. Og altså nok blive for dyr med mindre OSE splittes op.
                                Håber det er nok svar.
                                OS&E er allerede splittet op i fire ben.

                                En eventuel investor i OB er vel reelt kun interesseret i fodbolddelen og ikke de andre ben.

                                Tror også NT overordnet vil få en bedre OS&E forretning uden S'et (dog golf), så fokusset bliver på hoteldrift, events (konferencer/koncerter) og mad/catering.

                                Comment

                                Working...
                                X