Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i medier /podcasts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg tror ikke BWs tålmodighed er til en 10-års plan.

    Mere en stor økonomisk indsprøjtning nu/i år og så bygge en bæredygtig virksomhed videre på det.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Jeg tror ikke BWs tålmodighed er til en 10-års plan.

      Mere en stor økonomisk indsprøjtning nu/i år og så bygge en bæredygtig virksomhed videre på det.
      Hvad baserer du det på? Manden har været hele sin karriere i en klub, har ofte talt om fordelen ved en klub, der skaber dit eget indtægtsgrundlag og mon ikke han ret nemt har kunnet finde frem til, hvordan OB har været drevet de sidste år, inden han sagde ja til jobbet?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        tv2 fyn vinkler den så godt nok også skarpt - man tager udgangspunkt i udelkampe og holder OB op imod tophold...selvfølgelig trækker OB ikke mange tilskuere i nordsjælland - men hvornår er der mange tilskuere der?

        Og mht hvornår folk der ikke er fra fyn / holder med OB vil finde dem interessant - altså igen jeg ser ikke alle AABs kampe, eller Horsens eller FCK for den sags skyld. Ikke engang Silkeborgs selv om de spiller noget godt bold nu.

        Men bortset fra den skarpe vinkling - så jo Bjørn - det ligger ihvertffald til dels i jeres egne hænder - mere attraktiv bold og et OB i toppen - så stiger interessen automatisk
        Det er,og har altid været mere interessant at gå på
        stadion når topholdene kommer på besøg. Der er jo klart nok ikke nogen tiltrækningskraft i Horsens, sønderjydske og OB , i forhold til FCK,Brøndby og AGF.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Kan anbefale ugens SFÅ udsendelse med Brix og Davidsen. Et format der indtil videre passer mig bedre end de fleste ugentlige

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kan anbefale ugens SFÅ udsendelse med Brix og Davidsen. Et format der indtil videre passer mig bedre end de fleste ugentlige
            De burde nøjes med den udsendelse. Og så bede om anekdoter fra legender en gang i mellem. Der er alt for meget mandagstræner-floskel-snik-snak i de normale udsendelser. Og så er det desværre ikke alle gæster der har den nødvendige karisma til at det kan bære 1,5 t.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #36
              Var der nogen der så Offside i går hvor Janus Drachmann gæstede studiet?

              Jeg sad efterfølgende med en ærgerlig fornemmelse, som jeg også sad med efter at have læst Lars Høghs bog, samt med tanke på Anders Møllers afsked i OB. Ærgerlig over at holde med en klub, som åbenbart er ligeglad med hvordan man behandler mennesker, som trods alt har ydet en indsats i den stribede trøje og taget ansvar.

              Det sidste Kenneth Emil siger i klippet bekymrer mig også, men bekræfter også den frygt, som vi nok er mange der deler. Nemlig at ingen i OB for alvor tør stille sig frem og udtrykke utilfredshed, hvis ikke Thorborg selv har gjort det først.

              Jeg er bange for at der er noget grueligt galt med kulturen i OB..
              Last edited by Balboa; 16-08-2022, 09:07.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                Var der nogen der så Offside i går hvor Janus Drachmann gæstede studiet?

                Jeg sad efterfølgende med en ærgerlig fornemmelse, som jeg også sad med efter at have læst Lars Høghs bog, samt med tanke på Anders Møllers afsked i OB. Ærgerlig over at holde med en klub, som åbenbart er ligeglad med hvordan man behandler mennesker, som trods alt har ydet en indsats i den stribede trøje og taget ansvar.

                Det sidste Kenneth Emil siger i klippet bekymrer mig også, men bekræfter også den frygt, som vi nok er mange der deler. Nemlig at ingen i OB for alvor tør stille sig frem og udtrykke utilfredshed, hvis ikke Thorborg selv har gjort det først.

                Jeg er bange for at der er noget grueligt galt med kulturen i OB..
                'Når du er anfører i OB, så er det DIG, der stiller dig frem, så er det DIG, der sætter dig i den varme stol, for der er edder banke mig ikke andre, der gør det, kan jeg fortælle dig'.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                  Var der nogen der så Offside i går hvor Janus Drachmann gæstede studiet?

                  Jeg sad efterfølgende med en ærgerlig fornemmelse, som jeg også sad med efter at have læst Lars Høghs bog, samt med tanke på Anders Møllers afsked i OB. Ærgerlig over at holde med en klub, som åbenbart er ligeglad med hvordan man behandler mennesker, som trods alt har ydet en indsats i den stribede trøje og taget ansvar.

                  Det sidste Kenneth Emil siger i klippet bekymrer mig også, men bekræfter også den frygt, som vi nok er mange der deler. Nemlig at ingen i OB for alvor tør stille sig frem og udtrykke utilfredshed, hvis ikke Thorborg selv har gjort det først.

                  Jeg er bange for at der er noget grueligt galt med kulturen i OB..
                  Det er skandaløst, der har jo været flere eksempler på tidligere både unge, og gamle spillere som bare blev frosset ud når de ikke længere kunne bruges på holdet, nærmest uden forklaring, indtil de fik nok og fandt et andet sted at spille.
                  Uden at vide det med sikkerhed, så det virker desværre som om at det er en meget gammeldags kultur og ledelsesstil som gennemsyrer hele OSE organisationen, og det smitter så også af på fodbolddelen. Det ødelægger også den mentale tilstand på hele holdet over tid. Håber dog BW kan ændre dette, det synes jeg trods alt der er noget der kan tyde på.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                    'Når du er anfører i OB, så er det DIG, der stiller dig frem, så er det DIG, der sætter dig i den varme stol, for der er edder banke mig ikke andre, der gør det, kan jeg fortælle dig'.
                    Det var ikke sjovt at høre man behandler sine medarbejdere på den måde, den ledelsesstil er forlængst forældet. Alligevel er det rart der fra mediernes side åbnes lidt op for lorteposen, det kan måske presse ledelsen en smule, til at få os ud af det kastasrofale hjørne de har malet os op i. Vi får kun gode spillere til hvis vi giver urealistisk høj løn, der er ikke mange ambitiøse spillere der ellers vil til OB.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                      Var der nogen der så Offside i går hvor Janus Drachmann gæstede studiet?

                      Jeg sad efterfølgende med en ærgerlig fornemmelse, som jeg også sad med efter at have læst Lars Høghs bog, samt med tanke på Anders Møllers afsked i OB. Ærgerlig over at holde med en klub, som åbenbart er ligeglad med hvordan man behandler mennesker, som trods alt har ydet en indsats i den stribede trøje og taget ansvar.

                      Det sidste Kenneth Emil siger i klippet bekymrer mig også, men bekræfter også den frygt, som vi nok er mange der deler. Nemlig at ingen i OB for alvor tør stille sig frem og udtrykke utilfredshed, hvis ikke Thorborg selv har gjort det først.

                      Jeg er bange for at der er noget grueligt galt med kulturen i OB..
                      Jeg så det også godt, og fik en rigtig ærgerlig følelse i maven. Det er godt nok ikke særlig fedt at høre, at den klub man holder så meget af, behandler ansatte (eller nogen andre for den sags skyld) på den måde. Drachmann er mega sympatisk og diplomatisk i alle sine udtalelser undervejs i programmet, så det skulle være meget mærkeligt, hvis ikke han taler sandt her. Og hvis det virkelig er sådan det er foregået, så er der da al mulig grund til bekymring over hvordan harmonien er i vores spillertrup, for der vil jo ALTID være spillere, der er ude i kulden på et givent tidspunkt, og hvis det er sådan her man behandler dem, så forstår jeg sgu godt, at man ikke kan tiltrække spillere.

                      Sander Svendsen havde jo også et meget specielt forløb efter han gik fra at være topscorer til ikke at kunne bruges - uden at få en forklaring, som jeg husker det. Nu er han så inde i varmen igen, og det er jo dejligt for ham, men man må jo gå rundt og tænke hvor længe det varer, inden man er kørt på et sidespor igen. Og hvad tænker dem der er inde i varmen om, at deres mere marginale holdkammerater bliver behandlet sådan? Det må da gøre ondt, da man jo må gå ud fra at de fleste bliver gode kammerater på kryds og tværs.

                      Alt i alt, en rigtig øv-udsendelse, hvor man sidder tilbage lettere rystet og uforstående overfor kulturen i klubben. Det er forhåbentlig noget der bliver arbejdet på.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                        Var der nogen der så Offside i går hvor Janus Drachmann gæstede studiet?

                        Jeg sad efterfølgende med en ærgerlig fornemmelse, som jeg også sad med efter at have læst Lars Høghs bog, samt med tanke på Anders Møllers afsked i OB. Ærgerlig over at holde med en klub, som åbenbart er ligeglad med hvordan man behandler mennesker, som trods alt har ydet en indsats i den stribede trøje og taget ansvar.

                        Det sidste Kenneth Emil siger i klippet bekymrer mig også, men bekræfter også den frygt, som vi nok er mange der deler. Nemlig at ingen i OB for alvor tør stille sig frem og udtrykke utilfredshed, hvis ikke Thorborg selv har gjort det først.

                        Jeg er bange for at der er noget grueligt galt med kulturen i OB..
                        Der er vidst ingen grund til overhovedet at diskutere om det er tilfældet, det er det helt åbenlyst. Når gentagne dygtige trænere og spillere igennem et årti underperformer eller ser deres karriere gå på grund i OB, når ex-spillere snakker om manglende kultur og lederskab i omklædningsrummet, på trænerbænken og på ledelsesgangene, dårlige afskeder og tvivlsom behandling fra klubbens side, og når man kontinuerligt får lortesager på halsen: Dårlig håndtering af klubbens største legende ifm. sygdom og død, åbenlys trænerjagt inden afklaring med den siddende, udmelding om indgåelse af kontrakt før underskrift osv. osv, så er beviserne så rigelige til at konkludere.

                        OB er en dårligt drevet klub på øverste ledelsesniveau. Er der velfungerende områder i OB, helt klart, men overordnet set er der alt for meget slingrekurs, magtfuldkommenhed, uafklarede roller i organisationen, manglende kompetence, manglende fingerspids- og situationsfornemmelse og manglende sammenhæng mellem ord og handling.

                        Når man har så mange mangler og udfordringer, så vil det give udslag i resultaterne på den lange bane, det vil kunne aflæses på stemningen i og omkring klubben, og det vil efterlade et dårlig smag i munden hos mange folk, når de har forladt klubben igen.

                        De største Thorborg-forsvarer vil altid fremhæve, at han er god ejer fordi: At han ikke fremstår som en stor excentriker og som en mand der er for meget i sine følelsers vold, i hvert fald ikke offentligt, fordi han er lokaltforankret og investeret i byen og området omkring klubben, og fordi han ikke ser ud til at være på vej til at køre klubben udover den sportslige og økonomiske afgrund.

                        Man må så bare samtidig sige, at der er intet der tyder på, at han har hvad der skal til for at kunne trække klubben i en markant positiv sportslig retning. Det eneste han har vist han som ejer bringer der kan rykke klubben, er en ekstraordinær investering i det sportslige budget, og det er: 1) Ikke så effektivt et håndtag at dreje på som det var engang & 2) Der er intet i nyere tid der tyder på, at han har tænkt sig at dreje på det håndtag igen, så det giver nærmest ikke mening at fremhæve det som en mulighed eller et plus.

                        Det er meget sigende for OB, at den del af klubben der med afstand virker mest velfungerende er akademiet, noget af det han med garanti blander sig mindst i på den daglige drift, hvorimod den sportslige og administrative ledelse af klubben, herunder det kommercielle, virker som en stor rodebutik uden tydelig retning og med en grundlæggende mangel på kompetence, selvom der ellers bliver tilknyttet folk med pæne CVer på diverse poster.

                        Og sådan som man har gearet klubben de sidste mange år, er det jo der OB skal kunne rykke sig, hvis man skal blive mere konkurrencedygtige. Det er her man skal skabe kunne skabe vækst. Men problemet er, at intet jo tyder på, at vi her kan blive dygtigere og skarpere end alle andre. Så hvad hviler håbet på, at de næste 10 år i OB skal blive bedre end de foregående 10, og at OB igen bliver en klub der kan træde nogle trin op af stigen og ikke nedad? Det hviler vel på, at en mand der har siddet på magten i 20 år fra den ene dag til den anden vender 180 grader rundt, og begynder at lede på en ny måde og med en anden stil end hidtil. Det er desværre et exceptionelt spinkelt håb.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Jeg så det også godt, og fik en rigtig ærgerlig følelse i maven. Det er godt nok ikke særlig fedt at høre, at den klub man holder så meget af, behandler ansatte (eller nogen andre for den sags skyld) på den måde. Drachmann er mega sympatisk og diplomatisk i alle sine udtalelser undervejs i programmet, så det skulle være meget mærkeligt, hvis ikke han taler sandt her. Og hvis det virkelig er sådan det er foregået, så er der da al mulig grund til bekymring over hvordan harmonien er i vores spillertrup, for der vil jo ALTID være spillere, der er ude i kulden på et givent tidspunkt, og hvis det er sådan her man behandler dem, så forstår jeg sgu godt, at man ikke kan tiltrække spillere.

                          Sander Svendsen havde jo også et meget specielt forløb efter han gik fra at være topscorer til ikke at kunne bruges - uden at få en forklaring, som jeg husker det. Nu er han så inde i varmen igen, og det er jo dejligt for ham, men man må jo gå rundt og tænke hvor længe det varer, inden man er kørt på et sidespor igen. Og hvad tænker dem der er inde i varmen om, at deres mere marginale holdkammerater bliver behandlet sådan? Det må da gøre ondt, da man jo må gå ud fra at de fleste bliver gode kammerater på kryds og tværs.

                          Alt i alt, en rigtig øv-udsendelse, hvor man sidder tilbage lettere rystet og uforstående overfor kulturen i klubben. Det er forhåbentlig noget der bliver arbejdet på.
                          OSE og Thorborg er monstret, der har overtaget OB, smadret dens værdier, reduceret dem til marketingsslogans, i en suppe af magtfuldkommenhed og arrogant distance til virkeligheden. De, han, er IKKE OB. De har aldrig været OB og bliver det heller aldrig. De er ikke klubben, det er vi. Det har jeg argumenteret for i årevis, og det gælder stadig. Mere end nogensinde.

                          Det er langsom død, hvor vi godt kan være på vej mod den terminale fase.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Der er vidst ingen grund til overhovedet at diskutere om det er tilfældet, det er det helt åbenlyst. Når gentagne dygtige trænere og spillere igennem et årti underperformer eller ser deres karriere gå på grund i OB, når ex-spillere snakker om manglende kultur og lederskab i omklædningsrummet, på trænerbænken og på ledelsesgangene, dårlige afskeder og tvivlsom behandling fra klubbens side, og når man kontinuerligt får lortesager på halsen: Dårlig håndtering af klubbens største legende ifm. sygdom og død, åbenlys trænerjagt inden afklaring med den siddende, udmelding om indgåelse af kontrakt før underskrift osv. osv, så er beviserne så rigelige til at konkludere.

                            OB er en dårligt drevet klub på øverste ledelsesniveau. Er der velfungerende områder i OB, helt klart, men overordnet set er der alt for meget slingrekurs, magtfuldkommenhed, uafklarede roller i organisationen, manglende kompetence, manglende fingerspids- og situationsfornemmelse og manglende sammenhæng mellem ord og handling.

                            Når man har så mange mangler og udfordringer, så vil det give udslag i resultaterne på den lange bane, det vil kunne aflæses på stemningen i og omkring klubben, og det vil efterlade et dårlig smag i munden hos mange folk, når de har forladt klubben igen.

                            De største Thorborg-forsvarer vil altid fremhæve, at han er god ejer fordi: At han ikke fremstår som en stor excentriker og som en mand der er for meget i sine følelsers vold, i hvert fald ikke offentligt, fordi han er lokaltforankret og investeret i byen og området omkring klubben, og fordi han ikke ser ud til at være på vej til at køre klubben udover den sportslige og økonomiske afgrund.

                            Man må så bare samtidig sige, at der er intet der tyder på, at han har hvad der skal til for at kunne trække klubben i en markant positiv sportslig retning. Det eneste han har vist han som ejer bringer der kan rykke klubben, er en ekstraordinær investering i det sportslige budget, og det er: 1) Ikke så effektivt et håndtag at dreje på som det var engang & 2) Der er intet i nyere tid der tyder på, at han har tænkt sig at dreje på det håndtag igen, så det giver nærmest ikke mening at fremhæve det som en mulighed eller et plus.

                            Det er meget sigende for OB, at den del af klubben der med afstand virker mest velfungerende er akademiet, noget af det han med garanti blander sig mindst i på den daglige drift, hvorimod den sportslige og administrative ledelse af klubben, herunder det kommercielle, virker som en stor rodebutik uden tydelig retning og med en grundlæggende mangel på kompetence, selvom der ellers bliver tilknyttet folk med pæne CVer på diverse poster.

                            Og sådan som man har gearet klubben de sidste mange år, er det jo der OB skal kunne rykke sig, hvis man skal blive mere konkurrencedygtige. Det er her man skal skabe kunne skabe vækst. Men problemet er, at intet jo tyder på, at vi her kan blive dygtigere og skarpere end alle andre. Så hvad hviler håbet på, at de næste 10 år i OB skal blive bedre end de foregående 10, og at OB igen bliver en klub der kan træde nogle trin op af stigen og ikke nedad? Det hviler vel på, at en mand der har siddet på magten i 20 år fra den ene dag til den anden vender 180 grader rundt, og begynder at lede på en ny måde og med en anden stil end hidtil. Det er desværre et exceptionelt spinkelt håb.
                            Ved ikke om jeg er den største Thorborg-forsvarer, men har da et par kommentarer. Har intet forhold til ham. Generelt synes jeg bare det er for nemt (omend naturligt) hele tiden bare at kigge et niveau op for at finde det ene, helt store problem at pege fingre ad.

                            Jeg føler han grundlæggende mangler visioner for klubben, har været meget dårlig til at ansætte lederne i klubben, og har ikke gjort dem han så har ansat nogle tjenester ved at have tendens til at blande sig ved at fyre en træner, lige sikre en forlængelse eller Bashkim til klubben.

                            Mange issues. Med fodbolden er fyldt med den slags. Jeg tror ikke på han micromanager mere end hvis han på et tidspunkt (vi må se med BW) ansætter bedre ledere med nogle visioner, kan det godt bedres markant.

                            Men vigtigst af alt - og dette er nok 95% årsag til, at jeg er mindre kritisk - hvad er alternativet? Når jeg ser på mange af de nye ejerskaber af fodboldklubber - i Danmark og på verdensplan - løber det mig koldt ned ad ryggen. Jeg føler næsten vi har større chance for et mesterskab inden for to år, end chancen for, at en ny ejer ville føre noget positivt med sig. Nej tak. Så giv mig hellere 20 år mere med et par nedrykninger, en hel bunke 7-10-pladser og måske endda et par gange i top6.
                            Last edited by Agbre; 16-08-2022, 11:30.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              Ved ikke om jeg er den største Thorborg-forsvarer, men har da et par kommentarer. Har intet forhold til ham. Generelt synes jeg bare det er for nemt (omend naturligt) hele tiden bare at kigge et niveau op for at finde det ene, helt store problem at pege fingre ad.

                              Jeg føler han grundlæggende mangler visioner for klubben, har været meget dårlig til at ansætte lederne i klubben, og har ikke gjort dem han så har ansat nogle tjenester ved at have tendens til at blande sig ved at fyre en træner, lige sikre en forlængelse eller Bashkim til klubben.

                              Mange issues. Med fodbolden er fyldt med den slags. Jeg tror ikke på han micromanager mere end hvis han på et tidspunkt (vi må se med BW) ansætter bedre ledere med nogle visioner, kan det godt bedres markant.

                              Men vigtigst af alt - og dette er nok 95% grunden til, at jeg er mindre kritisk - hvad er alternativet? Når jeg ser på mange af de nye ejerskaber af fodboldklubber - i Danmark og på verdensplan - løber det mig koldt ned ad ryggen. Jeg føler næsten vi har større chance for et mesterskab inden for to år, end chancen for, at en ny ejer ville føre noget positivt med sig. Nej tak. Så giv mig hellere 20 år mere med et par nedrykninger, en hel bunke 7-10-pladser og måske endda et par gange i top6.
                              Jeg har det lige præcis omvendt. Det er for nemt hele tiden at pege på træneren og sige det er ham der er det store problem, som både klubben, medier, men også vi fans har gjort i alt for mange år. Og nu er vi der igen, Alm er det store problem, han er ikke kompetent nok osv. osv, og jeg er da også med på den et stykke henad vejen, men hvis konklusionen så ender med at blive, at det rent faktisk er træneren der er inkompetent hver eneste gang, så er vi jo også tilbage ved, at problemet er dem der har ansvar for at ansætte ham. Så uanset hvordan vi vender og drejer den problemstilling peger den jo kun opad.

                              Jeg tror du har helt ret i det med manglende tiltro og micromanaging af ledere. Jeg har vidst nok skrevet for nogle år siden snart, at Thorborgs største problem ift. at rekruttere og vurdere kvaliteten af en sportsdirektør/chefs arbejde er, at han aldrig har set hvordan en rigtigt kompetent en arbejder. Så er det jo selvfølgelig også svært at afgive magt. God ledelse handler jo også om at afgive ansvar og noget frihed til sine ansatte. Var Hemmingsen nogensinde blevet en god sportschef, formentligt ikke, men hvis man ikke kan finde en med erfaring der fra dag 1 kan gå ind og løse tingene tilfredsstillende, er man jo nødt til også at give plads til, at der må laves fejl, det er jo derfra udviklingen også kommer. Og bare fordi, at man har erfaring fra et andet sted, er det jo heller ikke ensbetydende med, at man kan løse rollen tilfredsstillende.

                              Men du rammer selvfølgelig hovedet på sømmet ift. hvad alternativet er. Men det bliver også lidt for meget "glasset er halt tomt" for mig, hvis vi slet ikke tør håbe og tro på bedre alternativer. Jeg anerkender 100%, at der er nogle skrækscenarier derude ift. overtagelser, også i Danmark, og problemet er jo, at det ikke er en komite af folk med OB hjerte på rette sted, eller en forsamling af medlemmer der skal tage stilling til et evt. salg. Det er helt og holdent Thorborgs beslutning, derfor er tankerne om alternativet selvfølgelig noget der fører til bekymring.

                              Men jeg nægter samtidig at abonnere på, at der ikke findes alternativer og folk med de rigtige intentioner som kunne være interesseret i at købe sig ind. SønderjyskE er jo f.eks. lige blevet overtaget af nogle investorer, som også kommer med lokal og regional forankring, og de har allerede markeret sig ved at stå på tribunen med fansene til en pokalkamp og inviteret til et åbent fanarrangement med en præsentation af visionerne og mulighed for spørgsmål. Det kan man sagtens argumentere for er letkøbte point og foreløbigt kun ord, men det er stadig mere end vi nærmest nogensinde har fået her fra ejerskabets side.

                              Jeg forventer ikke en ejer der kommer med en kæmpe indskud i forretningen og en plan om at skrue op på alle mulige knapper, det kan man ikke forvente. Det jeg forventer er et ejerskab der har forståelse for, at det med at arbejde med en langsigtet plan og være vedholdende er grundlaget for succes og positiv udvikling, at fodboldmæssige beslutninger så vidt muligt skal træffes af folk med stor fodboldmæssig indsigt og viden, at man anerkender at man lever i en underholdningsindustri og at åbenhed også er en forudsætning for, at folk i længden gider at engagere sig, og at man anerkender sine fans som en uvurderlig del af det man har købt sig ind i, og at man dermed forpligter sig til at møde og tale til dem i øjenhøjde. Og her har Thorborg bare fejlet helt enormt som ejer.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                                Var der nogen der så Offside i går hvor Janus Drachmann gæstede studiet?

                                Jeg sad efterfølgende med en ærgerlig fornemmelse, som jeg også sad med efter at have læst Lars Høghs bog, samt med tanke på Anders Møllers afsked i OB. Ærgerlig over at holde med en klub, som åbenbart er ligeglad med hvordan man behandler mennesker, som trods alt har ydet en indsats i den stribede trøje og taget ansvar.

                                Det sidste Kenneth Emil siger i klippet bekymrer mig også, men bekræfter også den frygt, som vi nok er mange der deler. Nemlig at ingen i OB for alvor tør stille sig frem og udtrykke utilfredshed, hvis ikke Thorborg selv har gjort det først.

                                Jeg er bange for at der er noget grueligt galt med kulturen i OB..
                                Det er godt nok bekymrende at lytte til. Det virker som en dysfunktionel arbejdsplads med rigtig dårligt arbejdsmiljø. Det kan sagtens være en af hovedårsagerne til, at holdet præsterer under niveau og at så mange spillere er blevet dårligere af at være i OB de sidste mange år. Jeg er sgu rystet!

                                Comment

                                Working...
                                X