Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Ja, det gør du, vil jeg bestemt mene :).
    Han blev skiftet med Frøkjær men dog på
    midten …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Han blev skiftet med Frøkjær men dog på
      midten …
      Det har været meget kortvarigt så. Er du helt sikker? Jeg har set alle kampene, og jeg har ingen erindring af at han har fået minutter på 6eren.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Det har været meget kortvarigt så. Er du helt sikker? Jeg har set alle kampene, og jeg har ingen erindring af at han har fået minutter på 6eren.
        Det kan jeg heller ikke erindre

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Det har været meget kortvarigt så. Er du helt sikker? Jeg har set alle kampene, og jeg har ingen erindring af at han har fået minutter på 6eren.
          https://mobil.bold.dk/fodbold/kamp/o...land/42099262/

          Det har reelt nok været istedet for Nicho og Moses med Frøkjær og noget rokering og så tænker jeg på at han fik ros format spille venstre back i en anden kamp .. kan se at det var i 6-0 mod Vejle ..


          Måske bare ønsketænkning ..

          “– Det er et godt spørgsmål. Jeg har altid haft en lille drøm om at spille 6’er. Defensiv midtbane. Det gjorde jeg i de yngre årgange, men så er jeg gradvist blevet rykket ned i forsvaret, og har spillet midterforsvarer. Min drøm er nok enten at spille 6’er eller midterforsvar.

          – Jeg har spillet et par kampe som defensiv midt på U19. F.eks. i guldkampen mod FC Nordsjælland, hvor vi ændrede hele formationen, og jeg spillede defensiv midt sammen med Tarik Ibrahimagic.

          – Det var nok den eneste kamp, jeg spillede som defensiv midt sidste år, men i år har jeg spillet 3-4 stykker.”

          http://obstruktion.dk/oestroem-det-e...kelig-staerkt/
          Last edited by Plum; 05-02-2022, 13:42.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            https://mobil.bold.dk/fodbold/kamp/o...land/42099262/


            Måske bare ønsketænkning ..

            “– Det er et godt spørgsmål. Jeg har altid haft en lille drøm om at spille 6’er. Defensiv midtbane. Det gjorde jeg i de yngre årgange, men så er jeg gradvist blevet rykket ned i forsvaret, og har spillet midterforsvarer. Min drøm er nok enten at spille 6’er eller midterforsvar.

            – Jeg har spillet et par kampe som defensiv midt på U19. F.eks. i guldkampen mod FC Nordsjælland, hvor vi ændrede hele formationen, og jeg spillede defensiv midt sammen med Tarik Ibrahimagic.

            – Det var nok den eneste kamp, jeg spillede som defensiv midt sidste år, men i år har jeg spillet 3-4 stykker.”

            http://obstruktion.dk/oestroem-det-e...kelig-staerkt/

            Øh. Du gætter altså bare? At han bliver skiftet ind for Frø siger da ikke noget om, hvor han spillede? Ej heller tidligere udtalelser?

            Han har ikke fået spilletid som 6er i OB i en gældende kamp, som jeg husker det.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Øh. Du gætter altså bare? At han bliver skiftet ind for Frø siger da ikke noget om, hvor han spillede? Ej heller tidligere udtalelser?

              Han har ikke fået spilletid som 6er i OB i en gældende kamp, som jeg husker det.
              Slap af … jeg spurgte om han ikke havde fordi jeg ikke kunne huske det .. kan bare huske at han fik ros på en ukendt på plads og det var så på VB i Vejlekampen (selvom det måske ikke siger så meget) .. og så kan jeg bare huske at jeg har haft ham i tankerne på defensiv midt og det er så fra det linkede interview … begrænset hvor meget han har spillet på de ønskede pladser .. og når vi nu er tynde på 6’eren tænker jeg han kan gære det lige så godt som Okusun …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Hvis JJ er skadet (håber det virkelig ikke), så spiller Kløve helt sikkert.

                Okosun har i min bog ikke niveauet til nogle positioner i Alms system, men skal han spille, så skal det være som opspilsstation, ja. Han er som en hund i et spil kegler i det opbyggende spil.
                Ved godt vi ikke ser ens på Frø. Du ser når han lykkedes, jeg ser dovndskab når han ikke lykkedes. Men det er på den plads vi kan bruge Okosun, ellers er han dødvægt. Man kumne godt skifte dem, så forsvaret skal forholde sig til en anden type når de skiftes og forsvaret er oven i købet lidt træt

                Comment


                  #83
                  Højdepunktet i dagen kamp:

                  Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Ved godt vi ikke ser ens på Frø. Du ser når han lykkedes, jeg ser dovndskab når han ikke lykkedes. Men det er på den plads vi kan bruge Okosun, ellers er han dødvægt. Man kumne godt skifte dem, så forsvaret skal forholde sig til en anden type når de skiftes og forsvaret er oven i købet lidt træt
                    Forholder mig slet ikke til Frø :). Kan sagtens give mening at spille med Jebali i stedet for Frø mod FCK for at få noget fysik.

                    Jeg synes ikke Okosun er god nok til at spille nogle positioner i Alms system - heller ikke 10eren.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Ved godt vi ikke ser ens på Frø. Du ser når han lykkedes, jeg ser dovndskab når han ikke lykkedes. Men det er på den plads vi kan bruge Okosun, ellers er han dødvægt. Man kumne godt skifte dem, så forsvaret skal forholde sig til en anden type når de skiftes og forsvaret er oven i købet lidt træt
                      Det er klart, at det er på den plads Okosun har sine forcer. Men det er altså en helt anden offensiv spillestil, man så lægger op til, nogle helt andre opspilsmønstre, løbemønstre mm., så det er næppe noget Alm vil gøre udover i situationer, hvor vi desperat jagter et mål eller lignende. (og jaja, man kan sagtens stille spørgsmålstegn ved, hvor godt vores offensive spillemønstre virker uanset, men det er en anden diskussion)

                      Comment


                        #86
                        Frø måske ude i længere tid med skade. For pokker. JJ med lidt stramhed i læggen.

                        Dyr kamp.

                        Alm udtaler, at Okosun og Kløve gjorde der godt. Sort snak.

                        https://fyens.dk/artikel/da-solen-ko...oMBhBrQDtreLk0

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Frø måske ude i længere tid med skade. For pokker. JJ med lidt stramhed i læggen.

                          Dyr kamp.

                          Alm udtaler, at Okosun og Kløve gjorde der godt. Sort snak.

                          https://fyens.dk/artikel/da-solen-ko...oMBhBrQDtreLk0
                          Håber det er kun snak for offentligheden, fordi han kan slet ikke tale de ned som ikke god nok. Kløve/Okosun på midtbanen ville gøre det til en mirakel at hente point i de første ti ligakampe. Håber meget vi prøver Østrøm mere der. Han har langt mere potentiale som 6er end Kløve og Okosun tilsammen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            OB er desværre stokkonservative med den slags. Hvis JJ er skadet (det ville virkelig være slemt), så vil jeg vædde min gamle hat på, at Alm stiller med Kløve og Okosun mod FCK, trods alle kan se, at Okosun slet og ret ikke har superliganiveau på 6eren.
                            Helt enig med dig.

                            Og uha, så bliver det en lang kamp

                            Comment


                              #89
                              Jeg savner dengang, at der var folk herinde der prøvede at gaslighte mig ved at fortælle mig, at Okosun faktisk er god på bolden. Det var tider. Ligesom de 3 uger, hvor Skjelvik var den bedste venstre back OB nogensinde havde set.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg savner dengang, at der var folk herinde der prøvede at gaslighte mig ved at fortælle mig, at Okosun faktisk er god på bolden. Det var tider. Ligesom de 3 uger, hvor Skjelvik var den bedste venstre back OB nogensinde havde set.
                                Jeg er en af dem, der hele tiden har været på linje med dig ift. at Okosun var et besynderligt indkøb og at han aldrig passede ind i den rolle, han åbenbart var tiltænkt i OB, da han blev købt. Men jeg mener faktisk ikke så meget det er hans evner på bolden, der er problemet, som det er hans manglende blik for spillet og manglende fart i alt, hvad han gør. Teknisk er han imo ikke så ringe endda.

                                Comment

                                Working...
                                X