Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg er en af dem, der hele tiden har været på linje med dig ift. at Okosun var et besynderligt indkøb og at han aldrig passede ind i den rolle, han åbenbart var tiltænkt i OB, da han blev købt. Men jeg mener faktisk ikke så meget det er hans evner på bolden, der er problemet, som det er hans manglende blik for spillet og manglende fart i alt, hvad han gør. Teknisk er han imo ikke så ringe endda.
    Den helt store konklusion må bare være at han aldrig kommer til at fungere som 6'er i Alms system. Om han ville et andet sted .. måske

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Jeg er en af dem, der hele tiden har været på linje med dig ift. at Okosun var et besynderligt indkøb og at han aldrig passede ind i den rolle, han åbenbart var tiltænkt i OB, da han blev købt. Men jeg mener faktisk ikke så meget det er hans evner på bolden, der er problemet, som det er hans manglende blik for spillet og manglende fart i alt, hvad han gør. Teknisk er han imo ikke så ringe endda.
      Han er faktisk bedre teknisk, end jeg havde forventet. For én med Okosuns statur synes jeg bestemt, det er anstændigt. Ikke mere, ikke mindre. Men han halser bagefter i alting og er hele tiden på mellemhånd. Trods stor fysik fylder han intet - hverken på bolden eller rent fysisk.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Han er faktisk bedre teknisk, end jeg havde forventet. For én med Okosuns statur synes jeg bestemt, det er anstændigt. Ikke mere, ikke mindre. Men han halser bagefter i alting og er hele tiden på mellemhånd. Trods stor fysik fylder han intet - hverken på bolden eller rent fysisk.
        Enig. Det eneste sted han fylder noget er i feltet

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Enig. Det eneste sted han fylder noget er i feltet
          Arrghhh syntes nu også han fylder rigeligt i lønbudgettet
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jeg savner dengang, at der var folk herinde der prøvede at gaslighte mig ved at fortælle mig, at Okosun faktisk er god på bolden. Det var tider. Ligesom de 3 uger, hvor Skjelvik var den bedste venstre back OB nogensinde havde set.
            Jeg mener at Skjelvik har været MoM.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Jeg mener at Skjelvik har været MoM.
              MoM = Misstep of Match?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment

              Working...
              X