Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-Vejle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Så ikke ret meget, men Okosun, det var ikke så godt. Vejle folkene var også obs på det, de vidste godt han er bedst uden bold.

    Østrøm, det er noteret, det kan da godt være vi har en 6er der. Han gjorde det godt.

    Comment


      #62
      Blev Østrøm lige MOM efter hans præstation på 6`eren??

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Så ikke ret meget, men Okosun, det var ikke så godt. Vejle folkene var også obs på det, de vidste godt han er bedst uden bold.

        Østrøm, det er noteret, det kan da godt være vi har en 6er der. Han gjorde det godt.
        Fedt. Jeg stoppede efter de 90 minutter. Men jeg er næsten sikker på, at OB ikke har friskheden til at prøve med Østrøm på 6eren.

        Desværre.


        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Blev Østrøm lige MOM efter hans præstation på 6`eren??
          Ja, det var dagens aha oplevelse. Håber det er noget Alm vil dyrke. Der skulle ikke meget til, men Østrøm og Aron, virker oplagt lige nu her.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Ja, det var dagens aha oplevelse. Håber det er noget Alm vil dyrke. Der skulle ikke meget til, men Østrøm og Aron, virker oplagt lige nu her.
            Ligner han har fået lidt drive i sig efter en tur på back. Ikke dårligt. Han skal nok få masser af minutter i foråret

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ligner han har fået lidt drive i sig efter en tur på back. Ikke dårligt. Han skal nok få masser af minutter i foråret
              Jeg har ikke set kampen, men hvor er det fedt at læse at Østrøm har gjort det så godt på den position, trods det at vi åbenbart har haft fortsat problemerne med skabe chancer og score også. Træningskampe er jo éen ting, og rigtig kamp noget andet .. jeg håber dog at der har været ekstra fokus på at forbedre forsvaret med vores nye Mihajlo som jeg tror er købt til starteren når sæsonen starter igen.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ligner han har fået lidt drive i sig efter en tur på back. Ikke dårligt. Han skal nok få masser af minutter i foråret
                Forfærdelig OB indsats, Vejle kunne sagtens have vundet med 2-3 mål. Eneste positive ting var, at vi endelig i 30 min. ekstratid fik set, hvor Østrøm er klart bedst. Det er ubegribeligt, at man først prøver det nu, men dejligt, hvis også trænerstaben kan se det !

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ligner han har fået lidt drive i sig efter en tur på back. Ikke dårligt. Han skal nok få masser af minutter i foråret
                  Synes også han var god, men er nok lidt forsigtig med at vurdere for meget på de sidste 30 minutter sf en urytmisk kamp. Der var ikke meget pres på boldholderen tilbage fra Vejles offensiv på det tidspunkt, og han havde også er par afleveringsmæssige svipsere. Men har helt sikkert teknikken, spilforståelsen og til en vis grad noget drive, så han bør helt sikkert prøves af på den position i næste træningskamp også. Han virker i hvert fald som en meget bedre løsning end Okosun.

                  Comment


                    #69
                    På negativsiden:
                    - vi kunne ikke score i 120 minutter mod Vejle - Kløve/Okosun på der midt. det går bare ikke
                    - Skjelvik, for helvede hvad håber at King overtager asap, ellers hellere Brems end Skjelvik

                    På positivsiden:
                    - Østrøm so 6er, kom nu AA, du har løsningen i truppen byg på det nu!!!
                    - Tarik gjorde der fint
                    - Ivancevic virker umiddelbart som en rigtig god signing: suverænt, god med bolden, god attitude.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      OB er desværre stokkonservative med den slags. Hvis JJ er skadet (det ville virkelig være slemt), så vil jeg vædde min gamle hat på, at Alm stiller med Kløve og Okosun mod FCK, trods alle kan se, at Okosun slet og ret ikke har superliganiveau på 6eren.

                      Comment


                        #71
                        Men Østrøm kom da også ind på 6’eren i en kamp i efteråret … husker jeg helt forkert??
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Men Østrøm kom da også ind på 6’eren i en kamp i efteråret … husker jeg helt forkert??
                          Ja, det gør du, vil jeg bestemt mene :).

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Synes også han var god, men er nok lidt forsigtig med at vurdere for meget på de sidste 30 minutter sf en urytmisk kamp. Der var ikke meget pres på boldholderen tilbage fra Vejles offensiv på det tidspunkt, og han havde også er par afleveringsmæssige svipsere. Men har helt sikkert teknikken, spilforståelsen og til en vis grad noget drive, så han bør helt sikkert prøves af på den position i næste træningskamp også. Han virker i hvert fald som en meget bedre løsning end Okosun.
                            Ret væsentlig pointe. Jeg stoppede efter de 90 minutter, men allerede efter de første 60 minutter blev spillet et stort rod uden pres.

                            Tarik havde også enormt god tid med bolden.
                            Men selvfølgelig stadig fedt med Østrøm. Han skal til at have spilletid centralt. Han har alle evnerne - både i midterforsvaret og som 6er - mens han på ingen måder har de klassiske back-evner. Hans fremtid er helt sikkert ikke som back.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Ret væsentlig pointe. Jeg stoppede efter de 90 minutter, men allerede efter de første 60 minutter blev spillet et stort rod uden pres.

                              Tarik havde også enormt god tid med bolden.
                              Men selvfølgelig stadig fedt med Østrøm. Han skal til at have spilletid centralt. Han har alle evnerne - både i midterforsvaret og som 6er - mens han på ingen måder har de klassiske back-evner. Hans fremtid er helt sikkert ikke som back.
                              Med købet af Ivan er han også endnu længere fra spilletid i forsvaret. Er bestemt ikke tryg ved at Tarik tager skridtet op, så hellere give Ø spilletiden. Kløve skal ikke spille og hvis Okusun skal spille så skal det være for Frø. Måske en god kombi med de 2.det kan virkelig ændre vores muligheder i en fastlåst kamp.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Med købet af Ivan er han også endnu længere fra spilletid i forsvaret. Er bestemt ikke tryg ved at Tarik tager skridtet op, så hellere give Ø spilletiden. Kløve skal ikke spille og hvis Okusun skal spille så skal det være for Frø. Måske en god kombi med de 2.det kan virkelig ændre vores muligheder i en fastlåst kamp.
                                Hvis JJ er skadet (håber det virkelig ikke), så spiller Kløve helt sikkert.

                                Okosun har i min bog ikke niveauet til nogle positioner i Alms system, men skal han spille, så skal det være som opspilsstation, ja. Han er som en hund i et spil kegler i det opbyggende spil.

                                Comment

                                Working...
                                X