Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ungt-o...rpedo-kutaisi/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jebali gør det super godt som 6’er. Han ligger nogle knivskarpe afleveringer
      Jeg kunne ikke se kampen. Er det noget, I tænker, man kunne bygge videre på? Jebali som 6er/dybtliggende spilfordeler?

      Synderlig målfarlig er han jo ikke, og han er langsom som bare pokker, men han er stærk, boldfast og en glimrende pasningsspiller.

      Er tanken helt sort?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Jeg kunne ikke se kampen. Er det noget, I tænker, man kunne bygge videre på? Jebali som 6er/dybtliggende spilfordeler?

        Synderlig målfarlig er han jo ikke, og han er langsom som bare pokker, men han er stærk, boldfast og en glimrende pasningsspiller.

        Er tanken helt sort?
        Nej, synes det var lidt en øjenåbner ift. hvor god han kan være på bolden og som pasningsspiller. At se ham ved siden af Okosun på midtbanen understregede virkelig, hvor boldsikker han er. Spørgsmålet er vel, hvordan han ser ud der, når der kræves lidt mere defensivt. Men ved siden af Aron tror jeg godt det ville kunne noget, i hvert fald i nogle kampe - måske især når vi jagter en udligning eller sejr.
        Last edited by Orskov; 10-02-2022, 15:03.

        Comment


          Gjorde Joel King nogen former for indtryk ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jeg kunne ikke se kampen. Er det noget, I tænker, man kunne bygge videre på? Jebali som 6er/dybtliggende spilfordeler?

            Synderlig målfarlig er han jo ikke, og han er langsom som bare pokker, men han er stærk, boldfast og en glimrende pasningsspiller.

            Er tanken helt sort?
            Jeg husker ham jo personligt også som værende fin defensivt når han spiller på 10'eren. Har også tænkt tanken om ham på 6'eren. Han har jo en fin fysisk til at stå i mod med derinde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Gjorde Joel King nogen former for indtryk ?
              Han gjorde det fornuftigt, uden at skille sig vildt ud. Fik ligesom resten af førsteholdet kun omtrent 20 minutter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Jeg kunne ikke se kampen. Er det noget, I tænker, man kunne bygge videre på? Jebali som 6er/dybtliggende spilfordeler?

                Synderlig målfarlig er han jo ikke, og han er langsom som bare pokker, men han er stærk, boldfast og en glimrende pasningsspiller.

                Er tanken helt sort?
                Enig med Orskov. Det var måske på en billig baggrund da han fik tid og plads. Så han ville helt klart blive presset tynd i Parken. Men hvem vil ikke dette for vores hold.
                Jeg vil hellere se ham med JJ end Okosun som bare er langsom og kluntet. Okosun er en ok pasningsspiller men han fylder intet og kommer sjældent i gode aktioner med sin fysik.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Han gjorde det fornuftigt, uden at skille sig vildt ud. Fik ligesom resten af førsteholdet kun omtrent 20 minutter.
                  Han gjorde det ok. Der går nok lidt tid inden han slå Jørgen af da han lige skal lære systemet og sine medspillere at kende

                  Comment


                    Spændende. Jeg har aldrig selv tænkt tanken om Jebali som 6er, men har har jo alle værktøjerne. Særligt med den rette makker, der helst skal løbe solen sort. Altså Jebali som regista/dyb playmaker, der samtidig kan tage fra fysisk, og så en type som AT ved sin side. Altså på sigt.

                    Hvordan det løses kortsigtet, det er jeg sgu spændt på.

                    Comment


                      Puhaa .. Tarik er nu også skadet

                      https://fyens.dk/artikel/endnu-en-ob...-af-en-torpedo
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Spændende. Jeg har aldrig selv tænkt tanken om Jebali som 6er, men har har jo alle værktøjerne. Særligt med den rette makker, der helst skal løbe solen sort. Altså Jebali som regista/dyb playmaker, der samtidig kan tage fra fysisk, og så en type som AT ved sin side. Altså på sigt.

                        Hvordan det løses kortsigtet, det er jeg sgu spændt på.
                        Den største betænkelighed for trænerteamet er nok at de så mangler ham i angrebet et sted nu når Frø er ude

                        Comment


                          Uden sammenligning overhovedet.... men som CE i Inter ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Ja, bemærkede godt han blev udskiftet 5 min før pausen. Det er tort nok ærgerligt. Også for ham - de mange skader kunne alt andet lige have været hans chancer for et gennembrud.

                            Comment


                              Jebali som 6'er med to 8'ere foran sig måske?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                                Jebali som 6'er med to 8'ere foran sig måske?
                                Der bliver ikke ændret system. Så det er 2 styk 6`ere

                                Jeg tror at Alm helst vil have ham længere oppe på banen. Så bliver kun en nødløsning

                                Comment

                                Working...
                                X