Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart forår 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJebali gør det super godt som 6’er. Han ligger nogle knivskarpe afleveringer
Synderlig målfarlig er han jo ikke, og han er langsom som bare pokker, men han er stærk, boldfast og en glimrende pasningsspiller.
Er tanken helt sort?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg kunne ikke se kampen. Er det noget, I tænker, man kunne bygge videre på? Jebali som 6er/dybtliggende spilfordeler?
Synderlig målfarlig er han jo ikke, og han er langsom som bare pokker, men han er stærk, boldfast og en glimrende pasningsspiller.
Er tanken helt sort?Last edited by Orskov; 10-02-2022, 15:03.
Comment
-
Jeg kunne ikke se kampen. Er det noget, I tænker, man kunne bygge videre på? Jebali som 6er/dybtliggende spilfordeler?
Er tanken helt sort?
- Likes 1
Comment
-
Er tanken helt sort?
Jeg vil hellere se ham med JJ end Okosun som bare er langsom og kluntet. Okosun er en ok pasningsspiller men han fylder intet og kommer sjældent i gode aktioner med sin fysik.
Comment
-
Spændende. Jeg har aldrig selv tænkt tanken om Jebali som 6er, men har har jo alle værktøjerne. Særligt med den rette makker, der helst skal løbe solen sort. Altså Jebali som regista/dyb playmaker, der samtidig kan tage fra fysisk, og så en type som AT ved sin side. Altså på sigt.
Hvordan det løses kortsigtet, det er jeg sgu spændt på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægSpændende. Jeg har aldrig selv tænkt tanken om Jebali som 6er, men har har jo alle værktøjerne. Særligt med den rette makker, der helst skal løbe solen sort. Altså Jebali som regista/dyb playmaker, der samtidig kan tage fra fysisk, og så en type som AT ved sin side. Altså på sigt.
Hvordan det løses kortsigtet, det er jeg sgu spændt på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
Comment