Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Interessant mulighed. Umiddelbart tænker jeg dog at Jebali skal spille 10'eren i denne kamp. Frø han hjælper simpelthen ikke nok til defensivt og når så Aron er ude, så er det selvmord at spille med frø der i hvert fald. Jebali er ganske flittig i det defensive. Ligeledes er Sander faktisk også en undervurderet arbejdshest, så tænker han burde starte til venstre, nu når Jebali er på 10'eren.
    Jebali er stærk fysisk, men nogen ørn ud i presspil (som OB i der hele taget er dårlige til) er han bestemt ikke.

    Men ja, der må foretages lidt taktiske ændringer til den kamp. Det er simpelthen nødvendigt.

    Sander håber jeg i det hele taget får en reel chance. Han har mange kvaliteter og er bedste afslutter i truppen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Jebali er stærk fysisk, men nogen ørn ud i presspil (som OB i der hele taget er dårlige til) er han bestemt ikke.

      Men ja, der må foretages lidt taktiske ændringer til den kamp. Det er simpelthen nødvendigt.

      Sander håber jeg i det hele taget får en reel chance. Han har mange kvaliteter og er bedste afslutter i truppen.
      Der er jeg uenig. Synes de gange Jebali har spillet på 10'eren har han være glimrende i presspillet og faktisk ligeledes erobret rigtig mange bolde

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Der er jeg uenig. Synes de gange Jebali har spillet på 10'eren har han være glimrende i presspillet og faktisk ligeledes erobret rigtig mange bolde
        Jeg er åben for, at jeg tager fejl. Man er farvet af så mange ting. Føres der nogen former for statistik over presspil? Kan måske være lidt svært at kvantificere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Jeg er åben for, at jeg tager fejl. Man er farvet af så mange ting. Føres der nogen former for statistik over presspil? Kan måske være lidt svært at kvantificere.
          Tja, han har kun 4 bolderobringer iflg. Superliga.dk, men meget i OBs presspil er også lagt op på, at det er de centrale midtbanefolk, der skal udnytte de forrestes pres til at erobre bolde, når pressede forsvarsspillere spiller den forbi forreste linje, så det er nok svært at lave nogen overbevisende kvantitativ analyse.

          Comment


            https://fyens.dk/artikel/ob-s-kreatø...skade-i-odense

            Frø flyves hjem grundet skaden. Ham har bævlet med lysken længe. Kan være en stor del af forklaringen på, at han - som jeg ser det - har hængt noget med mulen.

            Håber virkelig man får det behandlet i bund, så vi kan se Frø fra sin bedste side.

            Comment


              Der ligges en ekstra træningskamp ind i morgen mod et georgisk hold. Spilles kl 11 dansk tid

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ekstra...amp-i-tyrkiet/

              Står ikke om den streames

              Comment


                Nogen der har set noget om et stream af dagens kamp?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nogen der har set noget om et stream af dagens kamp?
                  Jeg kiggede herind for at spørge om det samme ..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

                    Jeg kiggede herind for at spørge om det samme ..
                    1 time til kamp. Ingen udmelding

                    Comment


                      Meget ung startopstilling. Østrøm afprøves på 6'eren og Kasper Larsen er kampdygtig igen. Ellers vel næppe så meget at udlede...

                      Comment


                        Der kommer stream

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                          Der kommer stream
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-dag...o-kutaisi-her/

                          Comment


                            1-0 - lækkert kombinationsspil af de unge. Augustinus-Jensen med målet så vidt jeg kunne se. Godt forarbejde sf Vinther og Luca

                            Comment


                              Vores unge udspiller jo de her stakkels georgiere

                              Comment


                                TUG kunne nemt have scoret 1 til. Nu får han gult

                                Comment

                                Working...
                                X