Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det skal han jo sige. Uambitiøst. Troede vi var kommet lidt længere i den process
    det har du ret i er uambitiøst, omvendt vil han jo ikke afsløre om Tverskov rykkes op på 6’eren og KL får ansvaret for cf med Østrøm eller Mihajlo

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Aron opereret for sportsbrok og er ude et stykke tid desværre

      https://fyens.dk/artikel/islændingen...ndarsons-skade
      Nu skriver de tvivlsom til FCK den 27. feb. om det så er FCK den 20 ? eller FCM den 27 ? men det er jo bare FS, de går ikke så meget op i sådanne ting, men lyder da til han er klar primo marts, så han er forhåbentlig kampklar, når de vigtige kampe kommer mod Sønderjyske og Vejle og nedrykningsspillet og pokalen.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

        Nu skriver de tvivlsom til FCK den 27. feb. om det så er FCK den 20 ? eller FCM den 27 ? men det er jo bare FS, de går ikke så meget op i sådanne ting, men lyder da til han er klar primo marts, så han er forhåbentlig kampklar, når de vigtige kampe kommer mod Sønderjyske og Vejle og nedrykningsspillet og pokalen.
        Tjow, men med efterslæb, og hans stil kræver form.
        Det er ikke optimalt og lidt vildt at holdet er så afhængig af Aron som mest har indstilling og løbevillighed som største styrke.

        Comment


          #94
          Vi bliver levende ædt af både FCK og FCM med en midtbane bestående af JJ + Kløve/Okosun.

          Comment


            #95
            Alt andet end Okosun, please. JJ og Tverskov, JJ og Kløve eller den frække. JJ og Østrøm. Har han ikke spillet 6'er tidligere? Bare ikke Okosun.

            Comment


              #96
              Okosun kan kun bruges på den offensive midtbane til at suge bolde til sig og komme i feltet, men som vi spiller har vi bedre alternativer. på de to defensive er han for kluntet og for langsom. Jeg vil meget hellere have Kløve end Okosun, men håber seriøst vi får prøvet Tverskov af deroppe, når nu vi ikke fik hentet et seriøst alternativ i januar.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Aron opereret for sportsbrok og er ude et stykke tid desværre

                https://fyens.dk/artikel/islændingen...ndarsons-skade
                Nå det var satmen ikke godt. Så har vi jo reelt ingen der kan dække de to pladser på midten, i forhold til vores system. Jo måske tverskov, men det sker aldrig. Kan ikke forestille mig Alm ændrer så radikalt i noget som helst.

                Både Kløve og okosun, sammen med JJT bliver en decideret katastrofe. Tarik er her ikke for at spille fodbold, men for at opfylde en strategi.

                Og så sikkert sidder vi vel heller ikke i sadlen, i forhold til nedrykning.

                Men men, man ligger som man har redt. Og både okosun og Kløve er jo vurderet som vigtige spillere for os, så ledelse/trænerstab hviler nok helt roligt i det

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Alt andet end Okosun, please. JJ og Tverskov, JJ og Kløve eller den frække. JJ og Østrøm. Har han ikke spillet 6'er tidligere? Bare ikke Okosun.
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Okosun kan kun bruges på den offensive midtbane til at suge bolde til sig og komme i feltet, men som vi spiller har vi bedre alternativer. på de to defensive er han for kluntet og for langsom. Jeg vil meget hellere have Kløve end Okosun, men håber seriøst vi får prøvet Tverskov af deroppe, når nu vi ikke fik hentet et seriøst alternativ i januar.
                  Der er jeg ikke enig med jer. Jeg ville gå med Tverskov eller Okosun.

                  Som jeg ser det har JJ og Kløve været forsøgt mange gange som duo (senest i Silkeborg), og har bare ikke været stærkt nok. Generelt synes jeg desværre vi ser svagere ud med Kløve centralt. Jeg tror de ville blive ædt i Parken.

                  Så ville jeg hellere gå med Okosun. Er enig i, at han er bedre længere fremme, men jeg har nu set ham spille godt i den rolle og ville gøre det til mindre "børn mod voksne". Er også bedre end de andre til at tirre modstanderne og gøre det til en rodet kamp.

                  Jeg ville i hvert fald finde plads til ham fra start.

                  Måske ville jeg ændre lidt system og droppe en egentlig 10'er, men spille med JJ og Okosun + Kløve som to 8'ere.

                  Comment


                    #99
                    Okusun kommer til at blive spist af Amoo, Falk (hvis han er klar endnu?) Og de andre små hurtige spillere. Og det gør JJ nok også.. ved faktisk ikke helt hvordan vi skal håndtere det

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg



                      Der er jeg ikke enig med jer. Jeg ville gå med Tverskov eller Okosun.

                      Som jeg ser det har JJ og Kløve været forsøgt mange gange som duo (senest i Silkeborg), og har bare ikke været stærkt nok. Generelt synes jeg desværre vi ser svagere ud med Kløve centralt. Jeg tror de ville blive ædt i Parken.

                      Så ville jeg hellere gå med Okosun. Er enig i, at han er bedre længere fremme, men jeg har nu set ham spille godt i den rolle og ville gøre det til mindre "børn mod voksne". Er også bedre end de andre til at tirre modstanderne og gøre det til en rodet kamp.

                      Jeg ville i hvert fald finde plads til ham fra start.

                      Måske ville jeg ændre lidt system og droppe en egentlig 10'er, men spille med JJ og Okosun + Kløve som to 8'ere.
                      Jeg har aldrig set Okosun spille godt som 6er. Han har ikke boldomgangen eller bevægeligheden til det. Han vil være som en hund i et spil kegler.

                      Okosun er den bedste i suppen på låget. Han er eminent at spille den op på, og det er reelt dét, han kan. Skal Okosun spille i suppen, så skal han ligge i en fri midtbanerolle, hvor alt er lagt op på at han skal tage bolde til sig med låget.

                      Han var virkelig et dårligt køb. Helt skørt. Dermed ikke sagt, at han ikke kan gøre det godt i en anden klub. Han var god i Horsens, hvor spillet netop var struktureret således.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jeg har aldrig set Okosun spille godt som 6er. Han har ikke boldomgangen eller bevægeligheden til det. Han vil være som en hund i et spil kegler.

                        Okosun er den bedste i suppen på låget. Han er eminent at spille den op på, og det er reelt dét, han kan. Skal Okosun spille i suppen, så skal han ligge i en fri midtbanerolle, hvor alt er lagt op på at han skal tage bolde til sig med låget.

                        Han var virkelig et dårligt køb. Helt skørt. Dermed ikke sagt, at han ikke kan gøre det godt i en anden klub. Han var god i Horsens, hvor spillet netop var struktureret således.
                        Jeg synes jo ikke vi har en 6'er (en rigtig defensiv midtbanespiller) i truppen og har ikke rigtigt haft det siden Drachmann skiftede. JJ er vokset i rollen, men mangler stadig noget.

                        Jeg ville bestemt heller ikke spille ham med primært defensivt fokus. Men jeg ville smide ham ind i maskinrummet i en relativt fri rolle og bringe det han nu engang kan. Ind og smide nogle albuer rundt. Og så spille på hans styrker. Dvs. ikke forsøge at spille op gennem midten centralt, men over midtbanen. I store træk. Forsøge at gøre det til en rodet vinterkamp med en masse nærkampe og se hvad FCKs nye spillere synes om det.

                        JJ og Kløve tror jeg også vil blive overmatchet. At stille med de to centralt + evt. også Frøkjær og Sabbi på midten. Det synes jeg desværre ville nærme sig at lægge sig ned på forhånd.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Jeg synes jo ikke vi har en 6'er (en rigtig defensiv midtbanespiller) i truppen og har ikke rigtigt haft det siden Drachmann skiftede. JJ er vokset i rollen, men mangler stadig noget.

                          Jeg ville bestemt heller ikke spille ham med primært defensivt fokus. Men jeg ville smide ham ind i maskinrummet i en relativt fri rolle og bringe det han nu engang kan. Ind og smide nogle albuer rundt. Og så spille på hans styrker. Dvs. ikke forsøge at spille op gennem midten centralt, men over midtbanen. I store træk. Forsøge at gøre det til en rodet vinterkamp med en masse nærkampe og se hvad FCKs nye spillere synes om det.

                          JJ og Kløve tror jeg også vil blive overmatchet. At stille med de to centralt + evt. også Frøkjær og Sabbi på midten. Det synes jeg desværre ville nærme sig at lægge sig ned på forhånd.
                          Tænker lidt det samme, vi kan godt spille vores 4-2-3-1, men besætningen i de første to kampe, skal nok bare være lidt mere til knoldesparkeri, vi kan ikke "danse" med FCK og FCM.

                          Så Okusun kunne godt få Frø's plads og så spiller vi med long balls.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                            Okusun kommer til at blive spist af Amoo, Falk (hvis han er klar endnu?) Og de andre små hurtige spillere. Og det gør JJ nok også.. ved faktisk ikke helt hvordan vi skal håndtere det
                            Jeg tror vores eneste reelle chance er at spille JJ-Kløve og praktisere et presspil a la de første 15 minutter af anden halvleg mod SIF. Det vil måske kunne presse et formentlig ikke voldsomt sammenspillet FCK-mandskab, men sandsynligheden for at vi kan gøre det mere eller mindre over en hel kamp er nok ganske lille. Til gengæld er jeg også ret overbevist om, at Okosun-JJ som 6’er vil være suicidalt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Tænker lidt det samme, vi kan godt spille vores 4-2-3-1, men besætningen i de første to kampe, skal nok bare være lidt mere til knoldesparkeri, vi kan ikke "danse" med FCK og FCM.

                              Så Okusun kunne godt få Frø's plads og så spiller vi med long balls.
                              Hvis man skulle overveje taktiske ændringer på 10’eren synes jeg det kunne være interessant st prøve Tarik af der med hans energi, og så gå all-in på et velkoordineret presspil med ham foran JJ og Kløve.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Hvis man skulle overveje taktiske ændringer på 10’eren synes jeg det kunne være interessant st prøve Tarik af der med hans energi, og så gå all-in på et velkoordineret presspil med ham foran JJ og Kløve.
                                Interessant mulighed. Umiddelbart tænker jeg dog at Jebali skal spille 10'eren i denne kamp. Frø han hjælper simpelthen ikke nok til defensivt og når så Aron er ude, så er det selvmord at spille med frø der i hvert fald. Jebali er ganske flittig i det defensive. Ligeledes er Sander faktisk også en undervurderet arbejdshest, så tænker han burde starte til venstre, nu når Jebali er på 10'eren.

                                Comment

                                Working...
                                X