Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Nu sagde Robin at han ser sig selv som cf eller 6er og tager hb som aktuel mulighed at få spilleminutter men hans preferencer ligger helt klar på de to førstnævnte positioner fremtidigt. Han blev ja også hentet som cf i U19 da Vestergaard blev langtidsskadet dertid i guldsæsonen og spillede der. Det må en sportredaktion vel vide.
    Du kan jo ofte spille én position i dine ungdomsår og noget helt andet i dine senior år.
    Men jeg tror og håber da også du har ret.

    Det er bare ikke så meget vi har set ham som andet end højre back

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Du kan jo ofte spille én position i dine ungdomsår og noget helt andet i dine senior år.
      Men jeg tror og håber da også du har ret.

      Det er bare ikke så meget vi har set ham som andet end højre back
      Finder ikke mere det original interview hvor Robin omtaler sig om de prefererede positioner han vil spille, men den her Obstruktion lavede med ham refererer til det:
      http://obstruktion.dk/oestroem-de-si...vaeret-svaere/

      "Det passer dig fint nok at det er på højre back?

      – Ja ja, jeg tager imod så meget spilletid som muligt. Om det er højre back eller en anden plads, det er stort set ligegyldigt.

      Østrøm har tidliger selv fortalt, at han helst vil spille som 6’er eller i det centrale forsvar, men han har nærmest været tvunget til at spille som højre back, da der ikke rigtig har været andre muligheder nu, hvor Ryan Johnson Laursen er skadet. Det generer ham dog ikke.ger

      – Det generer mig overhovedet ikke. Jeg har det fint, som det er nu. Jeg prøver bare at spille så meget fodbold som muligt, så det generer mig overhovedet ikke. På ingen måde."

      Glæder mig også om hver minut på banen han får men ville endnu mere glade mig hvis han endelig får chancen på de centrale positioner. Synes hans evner med ro på bolden, oversigt, pasningssikkerhed og duelstyrke ville langt bedre blive udnyttet som 6er end som hb, især da synes der mangler lidt speed om at blive en klasse-back. Synes bare vi skulle videreudvikle og indspille ham der.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Finder ikke mere det original interview hvor Robin omtaler sig om de prefererede positioner han vil spille, men den her Obstruktion lavede med ham refererer til det:
        http://obstruktion.dk/oestroem-de-si...vaeret-svaere/

        "Det passer dig fint nok at det er på højre back?

        – Ja ja, jeg tager imod så meget spilletid som muligt. Om det er højre back eller en anden plads, det er stort set ligegyldigt.

        Østrøm har tidliger selv fortalt, at han helst vil spille som 6’er eller i det centrale forsvar, men han har nærmest været tvunget til at spille som højre back, da der ikke rigtig har været andre muligheder nu, hvor Ryan Johnson Laursen er skadet. Det generer ham dog ikke.ger

        – Det generer mig overhovedet ikke. Jeg har det fint, som det er nu. Jeg prøver bare at spille så meget fodbold som muligt, så det generer mig overhovedet ikke. På ingen måde."

        Glæder mig også om hver minut på banen han får men ville endnu mere glade mig hvis han endelig får chancen på de centrale positioner. Synes hans evner med ro på bolden, oversigt, pasningssikkerhed og duelstyrke ville langt bedre blive udnyttet som 6er end som hb, især da synes der mangler lidt speed om at blive en klasse-back. Synes bare vi skulle videreudvikle og indspille ham der.
        Så kunne han jo passende få spilletid i stedet for JJT på den centrale midt.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #64
          Tverskov og Okosun er GDPR syge

          https://fyens.dk/artikel/ob-spillere...-torsdags-test

          Kasper Larsen er som sædvanligt lidt småskadet og Tarik,Hylle og Vestergaard ikke klar

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tverskov og Okosun er GDPR syge

            https://fyens.dk/artikel/ob-spillere...-torsdags-test

            Kasper Larsen er som sædvanligt lidt småskadet og Tarik,Hylle og Vestergaard ikke klar
            Forstår ikke hvorfor det er så problematisk med GDPR i Danmark. Der er ja europæisk lov men her i Tyskland får vi mange informationer om skader og hvornår spillere forventes klar igen. Der blev ja aktuelt også udmeldt hvem er coronasmittet i håndbold-landshold osv.

            Og hvad er der ærgerligt med Vestergaard som har problemer med knæet igen. Der virker mere og mere som en permanent skade som holder ham væk fra at udfolde og videreudvikle talentet.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Forstår ikke hvorfor det er så problematisk med GDPR i Danmark. Der er ja europæisk lov men her i Tyskland får vi mange informationer om skader og hvornår spillere forventes klar igen. Der blev ja aktuelt også udmeldt hvem er coronasmittet i håndbold-landshold osv.

              Og hvad er der ærgerligt med Vestergaard som har problemer med knæet igen. Der virker mere og mere som en permanent skade som holder ham væk fra at udfolde og videreudvikle talentet.
              Jeg kunne forestille mig at man passer meget på for at få de her træningskampe gennemført, så har man f.eks. været i nærkontakt med en smittet, så kan jeg godt forstå man lukker i, så der ikke skal starte spekulationer om udbrud i truppen uden der er noget.

              Men ja, vi ser selvfølgelig næsten altid OB være lukket omkring skader, men jeg tror ikke det er en dansk ting. Det er en beslutning OB af en eller anden grund har truffet, for jeg synes f.eks. en klub som FCK, der har været hårdt plaget af skader, opdatere nogenlunde på omfanget af deres skader.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Forstår ikke hvorfor det er så problematisk med GDPR i Danmark. Der er ja europæisk lov men her i Tyskland får vi mange informationer om skader og hvornår spillere forventes klar igen. Der blev ja aktuelt også udmeldt hvem er coronasmittet i håndbold-landshold osv.

                Og hvad er der ærgerligt med Vestergaard som har problemer med knæet igen. Der virker mere og mere som en permanent skade som holder ham væk fra at udfolde og videreudvikle talentet.
                Jeg snakkede med Jack Jørgensen omkring GDPR og hvorfor man ikke melder ud, når spillere har, for os fans, mystisk fravær. Han sagde at når de dækkede sig ind under GDPR-reglerne, skyldes det næsten altid, at det er spillerens ønske. Dermed kan OB ikke bare udbasunere hvad den enkelte spiller fejler.

                Ser man det fra en spillers synspunkt, forstår jeg godt, at man ikke har lyst til tilkendegive, hvis der er vrøvl med knæ, ledbånd eller whatever, og slet ikke hvis man står ved en skillevej med sin klub, da det vel ikke ligefrem forstærker ens muligheder. Så er det vel bedre bare "at være syg"?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Jeg snakkede med Jack Jørgensen omkring GDPR og hvorfor man ikke melder ud, når spillere har, for os fans, mystisk fravær. Han sagde at når de dækkede sig ind under GDPR-reglerne, skyldes det næsten altid, at det er spillerens ønske. Dermed kan OB ikke bare udbasunere hvad den enkelte spiller fejler.

                  Ser man det fra en spillers synspunkt, forstår jeg godt, at man ikke har lyst til tilkendegive, hvis der er vrøvl med knæ, ledbånd eller whatever, og slet ikke hvis man står ved en skillevej med sin klub, da det vel ikke ligefrem forstærker ens muligheder. Så er det vel bedre bare "at være syg"?
                  Enig. Alle kan jo bare google en spiller før køb. Der gider man ikke læse: skadet,skadet,skadet,skadet osv

                  Comment


                    #69
                    Når der nu ikke er nogen transfers at diskutere så kunne vi måske hive hinanden op med lidt positive OB nyheder og negative ting omkring konkurrenterne Egen lykke er bedst men andres ulykke er ikke at foragte ..

                    Hvad mon det kan give af ballade at AAB tilsyneladende starter et forår op uden en træner og er ude og fiske i egen liga?
                    Hvad er der af bølgeskvulp når RFC´s træner offentligt ligger i forhandlinger med konkurrenten? Når anføreren smutter til en konkurrent ..
                    SDR har ikke handlet for de 150 mio. endnu - til gengæld en ny træner..
                    VB er ved at skifte hele truppen ud (igen).
                    Hørte en kommentator på podcast mene at der må være lidt ballade i FCM med tre kampe i ligaen uden sejt og en anfører der udtaler en accept af dette og samtidigt er der ballade med Løssl .. der var vist en ting mere ..
                    PSE står til at sælge Parken ..
                    VIFF har solgt topscoreren .. formentligt fordi de føler sig sikre på overlevelse ..
                    Knas i trænerteamet i AGF? https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-agf/9085712
                    Intet nyt fra øst og vest i BIF og SIF .. ?? eller FCN for den sags skyld ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Når der nu ikke er nogen transfers at diskutere så kunne vi måske hive hinanden op med lidt positive OB nyheder og negative ting omkring konkurrenterne Egen lykke er bedst men andres ulykke er ikke at foragte ..

                      Hvad mon det kan give af ballade at AAB tilsyneladende starter et forår op uden en træner og er ude og fiske i egen liga?
                      Hvad er der af bølgeskvulp når RFC´s træner offentligt ligger i forhandlinger med konkurrenten? Når anføreren smutter til en konkurrent ..
                      SDR har ikke handlet for de 150 mio. endnu - til gengæld en ny træner..
                      VB er ved at skifte hele truppen ud (igen).
                      Hørte en kommentator på podcast mene at der må være lidt ballade i FCM med tre kampe i ligaen uden sejt og en anfører der udtaler en accept af dette og samtidigt er der ballade med Løssl .. der var vist en ting mere ..
                      PSE står til at sælge Parken ..
                      VIFF har solgt topscoreren .. formentligt fordi de føler sig sikre på overlevelse ..
                      Knas i trænerteamet i AGF? https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-agf/9085712
                      Intet nyt fra øst og vest i BIF og SIF .. ?? eller FCN for den sags skyld ..
                      Super indlæg

                      Er der ikke også rygter om et salg af BIF ?

                      Comment


                        #71
                        Sundhedsstaben opgraderes med en deltids massør. En gammel kending

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sundhe...en-opgraderes/

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Sundhedsstaben opgraderes med en deltids massør. En gammel kending

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sundhe...en-opgraderes/
                          jeg synes det er fedt at det er spillernes ønske, og at der bliver lyttet til dem


                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Forstærkninger eller ej, top-6 eller ej, glæder mig vildt til vi er i gang igen.

                            Efterårssæsonen understregede fællesskabet vi har i OB, ikke OSE, det er helt unikt.
                            Støtten på tribunen, ude som hjemme, var fantastisk.

                            Og det allerbedste er at vi ikke er medløberfans

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Super indlæg

                              Er der ikke også rygter om et salg af BIF ?
                              Så er det VIFF der må ligge ryg til en trænerafgang til AAB ...

                              I går så jeg et rygte på Transfermarkt om at Brumado fra FCM skulle sælges .. derfor de har hentet Love ind?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Så er det VIFF der må ligge ryg til en trænerafgang til AAB ...

                                I går så jeg et rygte på Transfermarkt om at Brumado fra FCM skulle sælges .. derfor de har hentet Love ind?
                                Synes det må være lidt sjovere at være FCM / FCK fan i dette vindue... vores største nyhed er Opondo til Horsens

                                Comment

                                Working...
                                X