Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    JJ,Frøkjær,Fenger og Høegh kan vel sagtens nævnes
    Jeg er ikke helt uenig. Det har ikke været godt. Jeg tror bare på at inden for et års tid vil vi se en nævneværdig forskel. Der vil blive ryddet ud i ligegyldige spillere, profiler vil komme til og de unge der er gode nok vil få mere spilletid

    Men lad os nu bare lege med tanken at vi begyndte at spille Vestergaard,Tarik og Brems i hver kamp. Tror du det ville gøre dem til spillere af nævneværdig kvalitet? Jeg er ikke sikker. Og det kunne potentielt have kostet en nedrykning i denne sæson. Hvis og hvis…
    Jeg elsker at se unge spillere, og deres glæde og vilje. Hellere det end ligegyldige “lejesvende”. Så tager jeg gerne de 8-910. pladser det måske vil kaste af sig.
    Når vi har unge spillere på holdet, så giver det måske ikke resultater her og nu, men det giver et håb om at de spillere vi stiller med kan udvikle sig sammen som hold, såvel som individuelt. Når du spiller med Lund, Kløve, AJA, og hvad de ellers hedder så ved du hvad du får såvel her og nu som i al den tid de er her. Det er muligvis en plads eller to bedre i placeringen end med nogle unge, men med langt mindre frustration, ihvertfald fra min side.

    Har ved Gud forsvaret JJ og Frø en del herinde og vil stadig gøre det, men de er, hvis vi skal være helt ærlige for svingende og deres gennemsnitlige niveau er desværre for lavt til at større klubber for alvor finder dem interessante, eller de er blevet en større profil i ligaen. Høegh er lidt det samme. Fenger’s held er at Baskim har været ringe, ellers ville hans udvikling ikke have været den samme, jeg nærer kæmpe håb for ham og tror han kan blive rigtig god, men det kræver tillid og fremfor alt spilletid, ellers går udviklingen i stå.
    Last edited by Magge; 10-01-2022, 11:05.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Er der nogen der ved om næste torsdags træningskamp mod Fredericia spilles i Ådalen? På stadion eller et helt andet sted?
      http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
        Er der nogen der ved om næste torsdags træningskamp mod Fredericia spilles i Ådalen? På stadion eller et helt andet sted?
        Mener det er på Bane 2 i Ådalen

        Comment


          #49
          ..........................................Bernat(2 1)/Mande

          Nichelson(22)/Ryan..... AJA/Larsen.... Tverskov/Vestergaard(20)..... Skjelvik/Brems(19).

          ..............................JJT/Kløve........ Aron/Østrøm(19).

          ........Sabbi/Opondo...... Frøkjær(22)/Jebali........... Jebali/Breum(18).

          ......................................Kadrii/Fenger(20).

          Talenterne:
          Khemdee(19), Tarik(20), Hyllegaard(22).

          Overskuddet - sælg og frigiv ressourcer:

          Lieder, Sander, Okusun. Men også gerne AJA og Opondo for at give plads til Khemdee og Hyllegaard (begge skadet) .. og JJT for en stærkere defensiv midtbanespiller Der er Tarik nok ikke god nok - og har i øvrigt kontraktudløb til sommer).

          Renset for sommerafgange (Lieder, AJA, JJT, Tarik, Ryan og Hyllegaard)

          Konservativt sat - der er plads til ungdom:

          Bernat
          Nicholsen Larsen Tverskov Skjelvik
          Kløve Aron
          Sabbi Frøkjær Jebali
          Kadrii

          Kan OB godt overleve nedrykningsspillet med ... men klart en mulighed for at forbedre sig på den defensive midtbane og venstre back .. måske centrale forsvar .. Østrøm .. hvor tæt er han på ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            ..........................................Bernat(2 1)/Mande

            Nichelson(22)/Ryan..... AJA/Larsen.... Tverskov/Vestergaard(20)..... Skjelvik/Brems(19).

            ..............................JJT/Kløve........ Aron/Østrøm(19).

            ........Sabbi/Opondo...... Frøkjær(22)/Jebali........... Jebali/Breum(18).

            ......................................Kadrii/Fenger(20).

            Talenterne:
            Khemdee(19), Tarik(20), Hyllegaard(22).

            Overskuddet - sælg og frigiv ressourcer:

            Lieder, Sander, Okusun. Men også gerne AJA og Opondo for at give plads til Khemdee og Hyllegaard (begge skadet) .. og JJT for en stærkere defensiv midtbanespiller Der er Tarik nok ikke god nok - og har i øvrigt kontraktudløb til sommer).

            Renset for sommerafgange (Lieder, AJA, JJT, Tarik, Ryan og Hyllegaard)

            Konservativt sat - der er plads til ungdom:

            Bernat
            Nicholsen Larsen Tverskov Skjelvik
            Kløve Aron
            Sabbi Frøkjær Jebali
            Kadrii

            Kan OB godt overleve nedrykningsspillet med ... men klart en mulighed for at forbedre sig på den defensive midtbane og venstre back .. måske centrale forsvar .. Østrøm .. hvor tæt er han på ...
            Det afhænger jo også af om FCN får en målmand, og om Haderslev og Vejle smadre sparegrisen og går all in.

            Mener vi skal købe en god Cfer, en 6'er og Christian Sørensen (kald mig bare nostalgisk).

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              ..........................................Bernat(2 1)/Mande

              Nichelson(22)/Ryan..... AJA/Larsen.... Tverskov/Vestergaard(20)..... Skjelvik/Brems(19).

              ..............................JJT/Kløve........ Aron/Østrøm(19).

              ........Sabbi/Opondo...... Frøkjær(22)/Jebali........... Jebali/Breum(18).

              ......................................Kadrii/Fenger(20).

              Talenterne:
              Khemdee(19), Tarik(20), Hyllegaard(22).

              Overskuddet - sælg og frigiv ressourcer:

              Lieder, Sander, Okusun. Men også gerne AJA og Opondo for at give plads til Khemdee og Hyllegaard (begge skadet) .. og JJT for en stærkere defensiv midtbanespiller Der er Tarik nok ikke god nok - og har i øvrigt kontraktudløb til sommer).

              Renset for sommerafgange (Lieder, AJA, JJT, Tarik, Ryan og Hyllegaard)

              Konservativt sat - der er plads til ungdom:

              Bernat
              Nicholsen Larsen Tverskov Skjelvik
              Kløve Aron
              Sabbi Frøkjær Jebali
              Kadrii

              Kan OB godt overleve nedrykningsspillet med ... men klart en mulighed for at forbedre sig på den defensive midtbane og venstre back .. måske centrale forsvar .. Østrøm .. hvor tæt er han på ...
              Hvis OB mener det alvorligt med top-seks, skal man af med Kasper Larsen, Lieder, Okosun, A. Juul Andersen, og Troels Kløve som minimum. De har ikke noget der ligner top-seksniveau. Ryan også (han er alt for meget skadet, ift til løn). Opondo, Tarik og Skjelvik skal hæve deres niveau, eller spilles på en anden måde. Ingen af dem har overbevist.

              Det er altså otte spillere (-Tarik, der kan tælle som talent) fra start-11 eller tæt på førstehold der skal skiftes. Det sker ikke på ét vindue. Men de skal erstattes enten af talenter eller spillere med højere bundniveau.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                Hvis OB mener det alvorligt med top-seks, skal man af med Kasper Larsen, Lieder, Okosun, A. Juul Andersen, og Troels Kløve som minimum. De har ikke noget der ligner top-seksniveau. Ryan også (han er alt for meget skadet, ift til løn). Opondo, Tarik og Skjelvik skal hæve deres niveau, eller spilles på en anden måde. Ingen af dem har overbevist.

                Det er altså otte spillere (-Tarik, der kan tælle som talent) fra start-11 eller tæt på førstehold der skal skiftes. Det sker ikke på ét vindue. Men de skal erstattes enten af talenter eller spillere med højere bundniveau.
                Enig. Ryan er helt klar igen. Men spørgsmålet er dog nok hvor længe det varer. Men hvis han kunne få en 1/2 sæson i god form kunne jeg godt se ham bidrage lidt til holdet hvis man ikke kan slippe af med ham

                Comment


                  #53
                  I dette vindue ville jeg, hvis jeg var sportsdirektør:
                  - Forventningsafstemme Ryan med, at han nu er backup for Mickelson.
                  - Afskibe Kasper Larsen, gøre AJA klart at han er backup, og hente en god CB ind til start-11.

                  Derefter kunne man kigge på om der var nogen der var interesserede i at hente Okosun og Kløve. Okosun ser ikke ud til at have en fremtid her, og Kløves bundniveau er så lavt, at jeg ikke ville kunne retfærdiggøre at beholde ham i truppen. (Jeg mener stadig det var en kæmpe fejl at forlænge med ham).
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    I dette vindue ville jeg, hvis jeg var sportsdirektør:
                    - Forventningsafstemme Ryan med, at han nu er backup for Mickelson.
                    - Afskibe Kasper Larsen, gøre AJA klart at han er backup, og hente en god CB ind til start-11.

                    Derefter kunne man kigge på om der var nogen der var interesserede i at hente Okosun og Kløve. Okosun ser ikke ud til at have en fremtid her, og Kløves bundniveau er så lavt, at jeg ikke ville kunne retfærdiggøre at beholde ham i truppen. (Jeg mener stadig det var en kæmpe fejl at forlænge med ham).
                    Kunne man forestille sig at Michelsen kunne finde på at hente Kløve .. en træner har jo altid en yngling … ved ikke om Okusun var et Michelsen ønske?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      I dette vindue ville jeg, hvis jeg var sportsdirektør:
                      - Forventningsafstemme Ryan med, at han nu er backup for Mickelson.
                      - Afskibe Kasper Larsen, gøre AJA klart at han er backup, og hente en god CB ind til start-11.

                      Derefter kunne man kigge på om der var nogen der var interesserede i at hente Okosun og Kløve. Okosun ser ikke ud til at have en fremtid her, og Kløves bundniveau er så lavt, at jeg ikke ville kunne retfærdiggøre at beholde ham i truppen. (Jeg mener stadig det var en kæmpe fejl at forlænge med ham).
                      Jeg ville

                      Afskibe Ryan da han får en høj løn. Østrøm er fin backup på begge backs og pengene kan bruges bedre
                      Beholde Kasper Larsen og lade AJA gå. Skrive kontrakt med Tobias Slotsager. Sælge Khemdee mens han er varm for højest muligt beløb

                      Lieder og Okosun skal også væk. Alt for dyre marginal spillere og skaber lidt uro og ubalance i truppen

                      Og så ville jeg hente 2 spillere af højest mulig kvalitet til midtbanen og CF

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Ja, lad os håbe det.

                        Hellere det end at han vender tilbage med den nyeste variant af Corona som kommer fra Cameroun :(
                        Så blev Jebali smittet med Corona:
                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-fem-andre-ude

                        God edring og håber det rammer ham ikke hård.
                        Men så er det vel til mindst klar at han bringer det ikke med hjem til Odense, ligegyldigt hvilke variant det er ...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Kampen torsdag uden tilskuer men vi får en liivestream:
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-str...traeningskamp/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...med-detaljerne

                            Højreback? Er han ikke central forsvarsspiller? På tale til defensiv midt.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...med-detaljerne

                              Højreback? Er han ikke central forsvarsspiller? På tale til defensiv midt.
                              For en udenforstående, måske endda for de fleste, er der vidst ingen tegn på, at han skulle være central forsvar. Og slet ikke def. midt.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                For en udenforstående, måske endda for de fleste, er der vidst ingen tegn på, at han skulle være central forsvar. Og slet ikke def. midt.
                                Nu sagde Robin at han ser sig selv som cf eller 6er og tager hb som aktuel mulighed at få spilleminutter men hans preferencer ligger helt klar på de to førstnævnte positioner fremtidigt. Han blev ja også hentet som cf i U19 da Vestergaard blev langtidsskadet dertid i guldsæsonen og spillede der. Det må en sportredaktion vel vide.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X