Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB RFC Pokal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB RFC Pokal

    Kan OB forsvare en 2-0 føring på hjemmebane med de følelser der er involveret?

    Skulle OB så klare det hvad er så chancen for ikke at trække samlet vinder af FCM - BIF?

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...artfinalekamp/

    Holder Alm fast i sidste start11 eller kommer f.eks. Tverskov ind i midterforsvaret?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Det bliver helt sikker en mærkelig kamp i aften hvor fansene og spillere bliver ramt emotional. Hvad det betyder på banen? Svært at sige og skal ærligt sige at selvom det går om semifinalen så tænker ikke så meget om kampresultatet. En sejr ville være en fin del at hylde Lars og helt sikker det han selv ville ønske men den farvel til Høghen står over alt for mig i dag.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Det bliver helt sikker en mærkelig kamp i aften hvor fansene og spillere bliver ramt emotional. Hvad det betyder på banen? Svært at sige og skal ærligt sige at selvom det går om semifinalen så tænker ikke så meget om kampresultatet. En sejr ville være en fin del at hylde Lars og helt sikker det han selv ville ønske men den farvel til Høghen står over alt for mig i dag.
      Er så enig. Det bliver den sværeste kamp nogensinde følelsesmæssigt. Er ligeglad med resultatet, største ønske for i dag er et fyldt stadion, og så vil det ikke gøre mig det mindste hvis folk går hjem i pausen.
      Jeg havde faktisk indtil i onsdags besluttet at tage den i tv, men jeg kan slet ikke blive hjemme. Jeg må bare til Odense i eftermiddag og lægge blomster, tænde lys og hylde det største menneske jeg har mødt.

      Havde håbet OB ville åbne dørerne for alle og give fri entre. Eller tage 8.17kr for entreen. Eller donere indtægten fra billetsalget til kræftens bekæmpelse.
      Men det har været kort varsel, og de har trods alt sørget for at vi kan hylde og mindes ham i aften.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Mon ikke den ender 1-1 i en halvsløj kamp?

        Comment


          #5
          Kan man komme over til Høgens mur hvis man nu har været så dum at glemme at bestille billetter og er nødtvunget på Barfoed for de der nu er udsolgt på RMN?

          Comment


            #6
            Syntes generelt at der mangler tyngde på midtbanen.

            Jeg syntes at to mand er for lidt. Pt ligger Frøkjær som off midt, men bidrager ikke stort i presset.

            Ville det være en ídé at spille med tre mand på midtbanen. Og lade Frøkjær/Jebali være falsk 9'er. Sådan lidt som Liverpool FC gør det?


            Bernat

            Mickaelsson Larsen Andersen Jørgen

            Thrandorsson JJT Opondo

            Sabii Frøkjær Fenger

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kan man komme over til Høgens mur hvis man nu har været så dum at glemme at bestille billetter og er nødtvunget på Barfoed for de der nu er udsolgt på RMN?
              har en du kan få

              Comment


                #8
                Samme opstilling som sidst. Tverskov på bænken i sted af Okosun.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Håber godt nok at der bliver taget noget video og billeder af både hyldesten før kampen og under kampen som selv vi u’landet kan se

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                    Håber godt nok at der bliver taget noget video og billeder af både hyldesten før kampen og under kampen som selv vi u’landet kan se
                    Bygger på OB, de vil sikker gøre noget. TV3s optakt er tyndt der ...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Bygger på OB, de vil sikker gøre noget. TV3s optakt er tyndt der ...
                      At Viasat går på reklamer lige inden er simpelthen så absurd. Og samtidig meget lidt overraskende. Hvor ville det have været rart hvis DR havde haft rettighederne til den her.

                      Comment


                        #12
                        Viasat gik på reklamer lige før time to say goodbye. Som om det ikke var trist nok ikke at være der i forvejen. Sidder med tårer i øjnene

                        Comment


                          #13
                          Det er satme trist at de ikke vil ofre 2 minutters reklame for at vise den hyldest, når nu ikke alle havde muligheden for at være på stadion i aften. Trøstede mig med de sidste 30 sekunder trods alt.

                          Comment


                            #14
                            Ingen kamotråd. Og Randers er for gode
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Frø er for dum.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X