Lars havde fortjent et fyldt stadion til denne kamp. Det er ærgerligt, at det ikke sker. Opbakningen fra dem, der rent faktisk kommer, fejler absolut intet, og det var heller ikke sådan, det skulle tolkes. Men. En by med 180.000 indbyggere og den eneste superligaklub på Fyn. Vi burde kunne samle en mindeværdig ramme om denne kamp.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
817 gode grunde til at komme på stadion søndag
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægLars havde fortjent et fyldt stadion til denne kamp. Det er ærgerligt, at det ikke sker. Opbakningen fra dem, der rent faktisk kommer, fejler absolut intet, og det var heller ikke sådan, det skulle tolkes. Men. En by med 180.000 indbyggere og den eneste superligaklub på Fyn. Vi burde kunne samle en mindeværdig ramme om denne kamp.
Comment
-
Ja kommer desværre ikke på stadion.
Men skal sgu nok græde herhjemme.
Min støtte går også 100% til jer der kommer på stadion, og så til Lars' familie.
Jeg glæder mig virkelig ikke til denne kamp.
Det er sgu ikke på grund af modstanderen.
Men på grund af det idol jeg stod ved siden af for mange år siden og fik taget et billede og fik autograf af ham.
At han ikke er her mere er bare mærkeligt.
Min mor mødte Lars med mig som ret lille og snakkede med ham, hvor hun fandt ud af at han havde navngivet sin søn det samme som jeg hed.
Har jeg først fået at vinde nu jeg er blevet voksen, men endnu en historie der bare viser den måde Lars var på.
Han var der hvis man spurgte.
Det virker pt. som en forkert verden.
Al min kærlighed til familien.
Nok savner og mangler vi ham.
Men de savner og mangler ham, ikke som en fodbold-personlighed, men som en mand, far, svigerfar og bedstefar.
Jeg ønsker at din familie Lars, får alt den støtte de skal bruge, efter din for tidlige afsked til verden.
JEG FORSTÅR DET IKKE...
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Ikke forstået, hvor ser du det?
Mit sæsonkort er netop til 3F-tribunen......
https://ob.eventii.dk/Event/Event?eventId=131893779
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægLars havde fortjent et fyldt stadion til denne kamp. Det er ærgerligt, at det ikke sker. Opbakningen fra dem, der rent faktisk kommer, fejler absolut intet, og det var heller ikke sådan, det skulle tolkes. Men. En by med 180.000 indbyggere og den eneste superligaklub på Fyn. Vi burde kunne samle en mindeværdig ramme om denne kamp.
- Likes 2
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
Det er den da ikke? Jeg synes faktisk opbakningen har været super fin det sidste halve års tid. Når man tænker på hvad vi som fans er blevet budt gennem efterhånden mange år, så er jeg sgu egentlig stolt over vores snit på hjemmebane i år. Kan og bør det blive bedre? JA! Men et skridt af gangen, men historisk dårligt er det sgu ikke.
- Likes 1
Comment
Comment