Annoncering

Collapse
No announcement yet.

817 gode grunde til at komme på stadion søndag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Lars havde fortjent et fyldt stadion til denne kamp. Det er ærgerligt, at det ikke sker. Opbakningen fra dem, der rent faktisk kommer, fejler absolut intet, og det var heller ikke sådan, det skulle tolkes. Men. En by med 180.000 indbyggere og den eneste superligaklub på Fyn. Vi burde kunne samle en mindeværdig ramme om denne kamp.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
      Lars havde fortjent et fyldt stadion til denne kamp. Det er ærgerligt, at det ikke sker. Opbakningen fra dem, der rent faktisk kommer, fejler absolut intet, og det var heller ikke sådan, det skulle tolkes. Men. En by med 180.000 indbyggere og den eneste superligaklub på Fyn. Vi burde kunne samle en mindeværdig ramme om denne kamp.
      OK har 205.000 indbyggere. Det gør det ikke bedre nej..

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Man har lukket 3F tribunen btw…
        Ikke forstået, hvor ser du det?

        Mit sæsonkort er netop til 3F-tribunen......

        Comment


          #19
          Ja kommer desværre ikke på stadion.

          Men skal sgu nok græde herhjemme.

          Min støtte går også 100% til jer der kommer på stadion, og så til Lars' familie.

          Jeg glæder mig virkelig ikke til denne kamp.
          Det er sgu ikke på grund af modstanderen.
          Men på grund af det idol jeg stod ved siden af for mange år siden og fik taget et billede og fik autograf af ham.
          At han ikke er her mere er bare mærkeligt.
          Min mor mødte Lars med mig som ret lille og snakkede med ham, hvor hun fandt ud af at han havde navngivet sin søn det samme som jeg hed.
          Har jeg først fået at vinde nu jeg er blevet voksen, men endnu en historie der bare viser den måde Lars var på.
          Han var der hvis man spurgte.

          Det virker pt. som en forkert verden.

          Al min kærlighed til familien.

          Nok savner og mangler vi ham.
          Men de savner og mangler ham, ikke som en fodbold-personlighed, men som en mand, far, svigerfar og bedstefar.
          Jeg ønsker at din familie Lars, får alt den støtte de skal bruge, efter din for tidlige afsked til verden.

          JEG FORSTÅR DET IKKE...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Ikke forstået, hvor ser du det?

            Mit sæsonkort er netop til 3F-tribunen......
            Her

            https://ob.eventii.dk/Event/Event?eventId=131893779

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
              Lars havde fortjent et fyldt stadion til denne kamp. Det er ærgerligt, at det ikke sker. Opbakningen fra dem, der rent faktisk kommer, fejler absolut intet, og det var heller ikke sådan, det skulle tolkes. Men. En by med 180.000 indbyggere og den eneste superligaklub på Fyn. Vi burde kunne samle en mindeværdig ramme om denne kamp.
              Det er jeg ret sikker på vi nok skal gøre. Men brug energien på at lokke flere med, i stedet for at skælde ud på odenseanerne.

              Comment


                #22
                Tak for info

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

                  Det er den da ikke? Jeg synes faktisk opbakningen har været super fin det sidste halve års tid. Når man tænker på hvad vi som fans er blevet budt gennem efterhånden mange år, så er jeg sgu egentlig stolt over vores snit på hjemmebane i år. Kan og bør det blive bedre? JA! Men et skridt af gangen, men historisk dårligt er det sgu ikke.
                  Helt enig. Jeg bor udenlands så er desværre kun på stadion når jeg er hjemme, men har været vildt imponeret over opbakningen den her halvsæson, både ude og hjemme. I forhold til hvad fansene har været budt i lang tid og hvordan vores klub er drevet, er det mildest talt voldsomt imponerende.

                  Comment


                    #24
                    Smid meget gerne billeder, og links til videoer og andet her.

                    Stolt af den smukke odenseanske hyldest af Lars i aften. Og så taler vi ikke om de sponsorer, der lykkedes med at udnytte 20 % af deres billetter og ikke lige orkede at rejse sig op til alle Høgh-hyldester.

                    Comment


                      #25
                      Nå, så fik jeg trawlet alle medier igennem for billeder og film. Ret dårligt filmet og produceret, så man primært lykkes med at få folk med, der står og griner til Time to say goodbye…

                      Nå, det skal ikke ødelægge den flotte dag.

                      Comment


                        #26
                        Jeg synes man ser mange dejlige mænd - og unge - i udgaven på tv3sport.dk. Men MANGE man også gerne ville se, smukt smukt var det. Til jer med viaplay: nyd lige en gang Odense altid Odense efter 12 minutter og kom alle mand i halen. Den tyngde når i den grad tv!

                        Comment

                        Working...
                        X