Annoncering

Collapse
No announcement yet.

817 gode grunde til at komme på stadion søndag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    817 gode grunde til at komme på stadion søndag

    Jeg deler lige denne i dette forum også. Spred meget gerne budskabet, tag venner og familie under armen og duk op på søndag, så vi kan få fyldt tribunerne.


    På søndag spiller OB årets sidste kamp. En vigtig kamp på vej mod den første pokal i 15 år. Det bliver samtidig rammen om en følelsesladet afsked med Lars Høgh, som vil blive mindet før og under kampen.

    Lars er den største odenseanske fodboldspiller gennem tiden, var et helt igennem fint menneske og den største kammerat man kunne forestille sig. Vi har næsten alle vores egen historie med ham, og selv dem af os der ikke har, føler vi kender ham på tomandshånd alligevel.

    Lars’ person og fodboldmæssige evner har rørt og rører mange flere end dem af os, der kommer fast på stadion. Derfor vil vi opfordre til, at alle i OB-familien kommer på stadion på søndag, gerne i god tid, og tager venner, familie og alle andre Lars har rørt gennem tiden med, for at vi kan sikre ham den bedst mulige fodboldmæssige afsked.

    Der er mindst 817 gode grunde til at dukke op - lad tribunerne fyldes for Lars!

    Med venlig hilsen
    - Stemmer fra Ådalen, Odense Ultras, Blok B, De Stribede, OBStruktion, Observator, OB-News, 817.dk, OB før Superligaen, OB fra sidelinjen, OB-Trøjer og en række andre medlemmer af OB-familien

    https://www.ob.dk/.../soendag-mindes-vi-lars-hoegh-med.../

    #2
    Kamptråden skal være øde til denne kamp ;-) På med det varme tøj og lad os få sendt Lars afsted på den bedste måde vi kan; ved at vise det i flok.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
      Kamptråden skal være øde til denne kamp ;-) På med det varme tøj og lad os få sendt Lars afsted på den bedste måde vi kan; ved at vise det i flok.
      Andlox må snakke med sig selv på søndag

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Andlox må snakke med sig selv på søndag
        Ja, kan desværre ikke komme, det er desværre umuligt. Men kan love jer at selvom kroppen sidder fast her i Tyskland og følger kampen på skærmen så er tankerne, sjæl og gejst med på RMN.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Jeg vil nyde kampen på TV. Jeg er ikke blevet testet, og søndagen er presset.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
            Kamptråden skal være øde til denne kamp ;-) På med det varme tøj og lad os få sendt Lars afsted på den bedste måde vi kan; ved at vise det i flok.
            Kampen søndag er sekundær.
            For mig handler det om at komme til Odense for at tænde lys og lægge en blomst ved muren, det bliver for mig en mindeaften for den absolut største OB’er.
            Men Høgh var ikke alene mit sportslige idol, han var også en kæmpe motivator og motivaror i 2018 da jeg selv kæmpede med den lorte sygdom.
            Derfor vil det blive en følelsesladet aften hvor tårerne vil
            trille.

            Håber vi kan fylde stadion og vise vores respekt og taknemmelighed for at have været den priviligerede klub som fik lov at have Lars Høgh .
            Last edited by Magge; 11-12-2021, 02:18.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Er der nogen som har en ide om hvor mange vi bliver på stadion i morgen?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Er der nogen som har en ide om hvor mange vi bliver på stadion i morgen?
                Der burde blive udsolgt. Men det bliver nok langt fra.
                Jeg havde håbet at nogle ville “købe” kampen så der var fri adgang og vi kunne prøve at gå efter en tæt på udsolgt. Det fortjener Lars

                Håber på 8000-9000. Men…

                Comment


                  #9
                  Man har lukket 3F tribunen btw…

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Der burde blive udsolgt. Men det bliver nok langt fra.
                    Jeg havde håbet at nogle ville “købe” kampen så der var fri adgang og vi kunne prøve at gå efter en tæt på udsolgt. Det fortjener Lars

                    Håber på 8000-9000. Men…
                    Deler dit håb om fuldt hus.
                    Hvor bliver det bare en følelsesladet oplevelse.
                    puha det bliver svært
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Deler dit håb om fuldt hus.
                      Hvor bliver det bare en følelsesladet oplevelse.
                      puha det bliver svært
                      Ikke i nærheden desværre når 3F er lukket og kun C2 og C3 er pt udsolgt.
                      Men ja. Jeg er sjældent emotionel, men det er svært at vurdere hvordan man reagerer i morgen. Det bliver noget af en aften uden tvivl

                      Comment


                        #12
                        Der er to opgaver:

                        1. Få alle sponsorer og sæsonkortholdere til at møde frem
                        2. Sikre at de tager nogle flere med

                        Der var solgt 7.700 alt inklusive i går, så del endelig opfordringer til at møde op, så vi kan nærme os 9-10.000 i morgen.

                        Comment


                          #13
                          Hvor er det ærgerligt, at opbakning til OB er historisk dårlig

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                            Hvor er det ærgerligt, at opbakning til OB er historisk dårlig
                            Det er den vel ret beset heller ikke. Det er sjældent vi har været i nærheden af noget, der minder om 7-8-9.000 midt i december.

                            Med en lukket endetribune skal vi nok komme til at stå og sidde relativt tæt. Men med en god indsats den sidste tid frem mod kampen, så kan vi komme tættere på 9.000 end på 7.000

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                              Hvor er det ærgerligt, at opbakning til OB er historisk dårlig
                              Det er den da ikke? Jeg synes faktisk opbakningen har været super fin det sidste halve års tid. Når man tænker på hvad vi som fans er blevet budt gennem efterhånden mange år, så er jeg sgu egentlig stolt over vores snit på hjemmebane i år. Kan og bør det blive bedre? JA! Men et skridt af gangen, men historisk dårligt er det sgu ikke.

                              Comment

                              Working...
                              X