LH et i dag afgået ved døden efter sin kræftsygdom.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lars Høgh
Collapse
X
-
En voksen mand kan også græde Manden der har personificeret min kærlighed til OB, taget fra os. Alt for tidligt.
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 2
Comment
-
Al al for tidligt og uværdigt. Den sygdom er barsk når den kan få sådan et enestående menneske ned med nakken.
Til trods for jeg ønsker ham al fredelig hvile på sin vej videre, kan der kun lyde en kæmpe opfordring til at komme på stadion og synge ham videre af hele sine lungers kræfter for de ting han har givet den klub vi holder af.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægAl al for tidligt og uværdigt. Den sygdom er barsk når den kan få sådan et enestående menneske ned med nakken.
Til trods for jeg ønsker ham al fredelig hvile på sin vej videre, kan der kun lyde en kæmpe opfordring til at komme på stadion og synge ham videre af hele sine lungers kræfter for de ting han har givet den klub vi holder af.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 3
Comment
Comment