Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lars Høgh

    LH et i dag afgået ved døden efter sin kræftsygdom.

    #2
    Rip

    Comment


      #3
      Fuck jeg er ked af det.

      Hvil i fred gamle dreng

      Comment


        #4
        Et kæmpe tab for OB og for dansk fodbold; hvil i fred, Lars.

        Comment


          #5
          Alle mand til RMN på søndag for at fejre Lars`s liv

          Comment


            #6
            Trist nyhed at afslutte Onsdagen på :( Hvil i fred!

            Comment


              #7
              Hvilken trist nyhed at gå i seng på. Det gør mig ked af det. Hvil i fred Lars Høgh.

              Comment


                #8
                Sidder med en tåre i øjenkrogen - Hvil i fred Lars.

                Comment


                  #9
                  Hvil i fred.
                  Kondolerer til familien.

                  Comment


                    #10
                    Hvil i fred Lars. Tak for at give mig et livlangt forhold til OB
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Verden er blevet et fattigere sted, hvil i fred Lars. Tak for alt det du med din person har været for så ufatteligt mange mennesker. Tanker til familie i en svær tid!

                      Comment


                        #12
                        En voksen mand kan også græde Manden der har personificeret min kærlighed til OB, taget fra os. Alt for tidligt.

                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          Al al for tidligt og uværdigt. Den sygdom er barsk når den kan få sådan et enestående menneske ned med nakken.
                          Til trods for jeg ønsker ham al fredelig hvile på sin vej videre, kan der kun lyde en kæmpe opfordring til at komme på stadion og synge ham videre af hele sine lungers kræfter for de ting han har givet den klub vi holder af.
                          ​​​​

                          Comment


                            #14
                            En personlighed uden sammenligning, Hvil i fred

                            taknemmeligheden er enorm for hvad du bragte.

                            En enorm tomhed rammer og ingen ord er dækkende for hvor trist denne nyhed er.

                            Y.N.W.A
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Al al for tidligt og uværdigt. Den sygdom er barsk når den kan få sådan et enestående menneske ned med nakken.
                              Til trods for jeg ønsker ham al fredelig hvile på sin vej videre, kan der kun lyde en kæmpe opfordring til at komme på stadion og synge ham videre af hele sine lungers kræfter for de ting han har givet den klub vi holder af.
                              ​​​​
                              Så det nu at OB giver gratis adgang, så flest mulige kan komme og hylde manden, der var OB.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X