Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Så længe han lever op til målsætningen tror jeg ikke at han bliver fyret ... Så får han nok også næste sæson grundet økononien men der bliver nok ikke forlænget hvis ikke vi bliver tophold i næste sæson...
    Men der er måske forskel på at blive nr. 5 eller nr. 8 i JH/bestyrelsens øjne...
    det er et meget sandsynligt scenarie, men om vi kan blive tophold næste sæson er nok meget tvivlsomt under alle omstændigheder, jeg håber dog at bestyrelsen arbejder på en løsning og undersøger forsk. løsningsmuligheder hvis glidebanen fra de foregående sæsoner fortsætter.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Han har indtil nu stadig leveret indenfor målsætningen...(5-8). Den måles kun på placeringen og ikke på spillets udvikling, boldbesiddelse eller andre faktorer...
      Du tror ikke der måles på processen?
      Der vil jeg tro at du tager fejl :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Du tror ikke der måles på processen?
        Der vil jeg tro at du tager fejl :).
        Proces er bare forbandet svært at måle på...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Så længe han lever op til målsætningen tror jeg ikke at han bliver fyret ... Så får han nok også næste sæson grundet økononien men der bliver nok ikke forlænget hvis ikke vi bliver tophold i næste sæson...
          Men der er måske forskel på at blive nr. 5 eller nr. 8 i JH/bestyrelsens øjne...
          Jeg ved naturligvis ikke hvad JH og bestyrelsen ser. Men nej jeg tror heller ikke at en fyrring står lige for og slet ikke hvis vi bliver oppe. Det er først og fremmest økonomien jeg tror der gør udslaget, men også den berømte kontinuitet spiller ind. Jeg tror ikke at vi behøver en top placering for at TB får en ny kontrakt. Hvis JH og bestyrelsen kan se fremgangen så bliver der sikkert forlænget.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Hvordan forestiller folk sig lige, at vi skulle blive et tophold næste år? Troels Bech eller ej, kræver det vel også en smule kvalitet.....Vi mister nogle spillere, de skal erstattes, men af hvad? Kassen er tom, så forvent ikke de vilde signinger, så er der talenterne, de er ikke helt klar endnu, men er dog på vej. Så alt tyder jo nok på, at vi henter driftssikre billige spillere, samt hiver nogle talenter op. Den slags giver ikke topplaceringer, men endnu en omgang midterplacering, anderledes kan jeg ikke se det, Bech eller ej.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Hvordan forestiller folk sig lige, at vi skulle blive et tophold næste år? Troels Bech eller ej, kræver det vel også en smule kvalitet.....Vi mister nogle spillere, de skal erstattes, men af hvad? Kassen er tom, så forvent ikke de vilde signinger, så er der talenterne, de er ikke helt klar endnu, men er dog på vej. Så alt tyder jo nok på, at vi henter driftssikre billige spillere, samt hiver nogle talenter op. Den slags giver ikke topplaceringer, men endnu en omgang midterplacering, anderledes kan jeg ikke se det, Bech eller ej.
              Prøv at se hvad de får ud af billige spillere og talenter i åb.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Prøv at se hvad de får ud af billige spillere og talenter i åb.
                OG et langt sejt træk med den samme træner... hvis de havde fyret Kent da han hev resultater som vores hjem, havde de næppe ligget hvor de ligger i dag.

                Om Troels er den rette...? Jeg begynder at tvivle. Men jeg kan ikke umiddelbart se den store effekt i at fyre ham her og nu.

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Hvordan forestiller folk sig lige, at vi skulle blive et tophold næste år? Troels Bech eller ej, kræver det vel også en smule kvalitet.....Vi mister nogle spillere, de skal erstattes, men af hvad? Kassen er tom, så forvent ikke de vilde signinger, så er der talenterne, de er ikke helt klar endnu, men er dog på vej. Så alt tyder jo nok på, at vi henter driftssikre billige spillere, samt hiver nogle talenter op. Den slags giver ikke topplaceringer, men endnu en omgang midterplacering, anderledes kan jeg ikke se det, Bech eller ej.
                  det tror jeg du har ret i - vi snakker på ingen måde OB som tophold næste sæson. Men hvor ser jeg dog gerne noget fremgang i spillet, viljen til sejr og indstillingen - og det tvivler jeg på Bech magter at ændre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    OG et langt sejt træk med den samme træner... hvis de havde fyret Kent da han hev resultater som vores hjem, havde de næppe ligget hvor de ligger i dag.

                    Om Troels er den rette...? Jeg begynder at tvivle. Men jeg kan ikke umiddelbart se den store effekt i at fyre ham her og nu.

                    Mvh

                    MaxHH
                    I second that.

                    Kent Nielsens 1. og 2. sæson mindede voldsomt meget om Troels'. Kent var godtnok tættere på at rykke ud.

                    Jeg synes også det er pisseelendigt at tabe til FCV. Men jeg synes at dommerkendelser har været hårde ved os denne sæson, vi havde haft mindst 7 point mere med mere held i de situationer.

                    Det er dog meget foruroligende at Troels stadig ikke aner hvad idealopstillingen og spillestilen skal være....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      I second that.

                      Kent Nielsens 1. og 2. sæson mindede voldsomt meget om Troels'. Kent var godtnok tættere på at rykke ud.

                      Jeg synes også det er pisseelendigt at tabe til FCV. Men jeg synes at dommerkendelser har været hårde ved os denne sæson, vi havde haft mindst 7 point mere med mere held i de situationer.

                      Det er dog meget foruroligende at Troels stadig ikke aner hvad idealopstillingen og spillestilen skal være....
                      jeg kan heller ikke se nogen umiddelbar gevinst ved st fyre TB....eneste option er måske hvis spillerne mister troen på at TB kan føre holdet videre og at de "slår op i banen" og ikke efter bedste evne kæmper sig gennem kampene
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Jeg kommer lidt til at frygte, hvad der kommer til ske med de unge talenter, som OB vil satse på i fremtiden. Når TB ikke kan sætte et hold op mentalt nu, hvordan det så mon bliver når det bliver unge talenter, og de kommer til at begå fejl. Kan TB så hive dem op, ellers kommer han mere til at dræbe deres talent, og gøre dem mere usikker på dem selv? Så vi ligefrem komme til nedbryde lovende talenter? Jeg kommer ikke til at se TB som nogen stor træner, og han ligger pænt på det middel eller under. Og jeg tror virkelige at hvis OB skal hives op, så er OB nød til at finde en træner uden for Danmark, for de træner der findes her i Danmark er bare for ustabile. Og kan ofte ikke præstere at ligge i toppen år efter år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Prøv at se hvad de får ud af billige spillere og talenter i åb.
                          Prøv at kig på, hvad det krævede af arbejde for AaB at nå derhen....Vi er kun lige gået igang.

                          Comment


                            Taktisk møde med Troels Bech.
                            Los bolden frem mod en angriber, ja ja han vinder aldrig den duel. Men vi kan håbe de andre laver en fejl og vi så score på kontra. Bla bla bla bla for fanden man jeg kan garantere at jeg ville kunne ha spillet denne trup op i top 5. Ved blot at definere en spille stil fra start af!!! Og jo det kan gøres så enkelt. Troels gør det svære end det er, hold det simpelt og vind fodbold kampe

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Hvordan forestiller folk sig lige, at vi skulle blive et tophold næste år? Troels Bech eller ej, kræver det vel også en smule kvalitet.....Vi mister nogle spillere, de skal erstattes, men af hvad? Kassen er tom, så forvent ikke de vilde signinger, så er der talenterne, de er ikke helt klar endnu, men er dog på vej. Så alt tyder jo nok på, at vi henter driftssikre billige spillere, samt hiver nogle talenter op. Den slags giver ikke topplaceringer, men endnu en omgang midterplacering, anderledes kan jeg ikke se det, Bech eller ej.
                              Jeg mener selvfølgelig ikke at vi skal være tophold næste år så det var rigtig ringe formuleret men det der er meldt ud er at OB skal være tophold igen og at vejen til toppen går over midten. Vi sigter efter at blive et midterhold (min definition er 5-8) i denne sæson og hvad så med næste? Jeg går ikke ud fra at det fra nogens side er acceptabelt at vi bliver et bundhold (9-12) men er en midterplacering så acceptabelt og skal den evt. være bedre end i denne sæson (sigter TB efter at blive nr. 8 ;-)) er en midterplacering acceptabelt så længe at boldbesiddelse, spillestil, kontinuitet og proces går den rigtige vej eller er målet at blive et tophold (1-4)?

                              Det må tiden jo så vise .....
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
                                Jeg kommer lidt til at frygte, hvad der kommer til ske med de unge talenter, som OB vil satse på i fremtiden. Når TB ikke kan sætte et hold op mentalt nu, hvordan det så mon bliver når det bliver unge talenter, og de kommer til at begå fejl. Kan TB så hive dem op, ellers kommer han mere til at dræbe deres talent, og gøre dem mere usikker på dem selv? Så vi ligefrem komme til nedbryde lovende talenter? Jeg kommer ikke til at se TB som nogen stor træner, og han ligger pænt på det middel eller under. Og jeg tror virkelige at hvis OB skal hives op, så er OB nød til at finde en træner uden for Danmark, for de træner der findes her i Danmark er bare for ustabile. Og kan ofte ikke præstere at ligge i toppen år efter år.
                                Jeg tror netop, vi skal være glade for, at det er Troels Bech der er her, når vi skal satse på ungdommen. Netop arbejdet med unge spillere er en af hans styrker.

                                Comment

                                Working...
                                X