Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Troels Bech
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHan har indtil nu stadig leveret indenfor målsætningen...(5-8). Den måles kun på placeringen og ikke på spillets udvikling, boldbesiddelse eller andre faktorer...
Der vil jeg tro at du tager fejl :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDu tror ikke der måles på processen?
Der vil jeg tro at du tager fejl :)."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSå længe han lever op til målsætningen tror jeg ikke at han bliver fyret ... Så får han nok også næste sæson grundet økononien men der bliver nok ikke forlænget hvis ikke vi bliver tophold i næste sæson...
Men der er måske forskel på at blive nr. 5 eller nr. 8 i JH/bestyrelsens øjne...Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Hvordan forestiller folk sig lige, at vi skulle blive et tophold næste år? Troels Bech eller ej, kræver det vel også en smule kvalitet.....Vi mister nogle spillere, de skal erstattes, men af hvad? Kassen er tom, så forvent ikke de vilde signinger, så er der talenterne, de er ikke helt klar endnu, men er dog på vej. Så alt tyder jo nok på, at vi henter driftssikre billige spillere, samt hiver nogle talenter op. Den slags giver ikke topplaceringer, men endnu en omgang midterplacering, anderledes kan jeg ikke se det, Bech eller ej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvordan forestiller folk sig lige, at vi skulle blive et tophold næste år? Troels Bech eller ej, kræver det vel også en smule kvalitet.....Vi mister nogle spillere, de skal erstattes, men af hvad? Kassen er tom, så forvent ikke de vilde signinger, så er der talenterne, de er ikke helt klar endnu, men er dog på vej. Så alt tyder jo nok på, at vi henter driftssikre billige spillere, samt hiver nogle talenter op. Den slags giver ikke topplaceringer, men endnu en omgang midterplacering, anderledes kan jeg ikke se det, Bech eller ej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægPrøv at se hvad de får ud af billige spillere og talenter i åb.
Om Troels er den rette...? Jeg begynder at tvivle. Men jeg kan ikke umiddelbart se den store effekt i at fyre ham her og nu.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvordan forestiller folk sig lige, at vi skulle blive et tophold næste år? Troels Bech eller ej, kræver det vel også en smule kvalitet.....Vi mister nogle spillere, de skal erstattes, men af hvad? Kassen er tom, så forvent ikke de vilde signinger, så er der talenterne, de er ikke helt klar endnu, men er dog på vej. Så alt tyder jo nok på, at vi henter driftssikre billige spillere, samt hiver nogle talenter op. Den slags giver ikke topplaceringer, men endnu en omgang midterplacering, anderledes kan jeg ikke se det, Bech eller ej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægOG et langt sejt træk med den samme træner... hvis de havde fyret Kent da han hev resultater som vores hjem, havde de næppe ligget hvor de ligger i dag.
Om Troels er den rette...? Jeg begynder at tvivle. Men jeg kan ikke umiddelbart se den store effekt i at fyre ham her og nu.
Mvh
MaxHH
Kent Nielsens 1. og 2. sæson mindede voldsomt meget om Troels'. Kent var godtnok tættere på at rykke ud.
Jeg synes også det er pisseelendigt at tabe til FCV. Men jeg synes at dommerkendelser har været hårde ved os denne sæson, vi havde haft mindst 7 point mere med mere held i de situationer.
Det er dog meget foruroligende at Troels stadig ikke aner hvad idealopstillingen og spillestilen skal være....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægI second that.
Kent Nielsens 1. og 2. sæson mindede voldsomt meget om Troels'. Kent var godtnok tættere på at rykke ud.
Jeg synes også det er pisseelendigt at tabe til FCV. Men jeg synes at dommerkendelser har været hårde ved os denne sæson, vi havde haft mindst 7 point mere med mere held i de situationer.
Det er dog meget foruroligende at Troels stadig ikke aner hvad idealopstillingen og spillestilen skal være....Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg kommer lidt til at frygte, hvad der kommer til ske med de unge talenter, som OB vil satse på i fremtiden. Når TB ikke kan sætte et hold op mentalt nu, hvordan det så mon bliver når det bliver unge talenter, og de kommer til at begå fejl. Kan TB så hive dem op, ellers kommer han mere til at dræbe deres talent, og gøre dem mere usikker på dem selv? Så vi ligefrem komme til nedbryde lovende talenter? Jeg kommer ikke til at se TB som nogen stor træner, og han ligger pænt på det middel eller under. Og jeg tror virkelige at hvis OB skal hives op, så er OB nød til at finde en træner uden for Danmark, for de træner der findes her i Danmark er bare for ustabile. Og kan ofte ikke præstere at ligge i toppen år efter år.
Comment
-
Taktisk møde med Troels Bech.
Los bolden frem mod en angriber, ja ja han vinder aldrig den duel. Men vi kan håbe de andre laver en fejl og vi så score på kontra. Bla bla bla bla for fanden man jeg kan garantere at jeg ville kunne ha spillet denne trup op i top 5. Ved blot at definere en spille stil fra start af!!! Og jo det kan gøres så enkelt. Troels gør det svære end det er, hold det simpelt og vind fodbold kampe
Comment
-
Det må tiden jo så vise ....."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Venze Se indlægJeg kommer lidt til at frygte, hvad der kommer til ske med de unge talenter, som OB vil satse på i fremtiden. Når TB ikke kan sætte et hold op mentalt nu, hvordan det så mon bliver når det bliver unge talenter, og de kommer til at begå fejl. Kan TB så hive dem op, ellers kommer han mere til at dræbe deres talent, og gøre dem mere usikker på dem selv? Så vi ligefrem komme til nedbryde lovende talenter? Jeg kommer ikke til at se TB som nogen stor træner, og han ligger pænt på det middel eller under. Og jeg tror virkelige at hvis OB skal hives op, så er OB nød til at finde en træner uden for Danmark, for de træner der findes her i Danmark er bare for ustabile. Og kan ofte ikke præstere at ligge i toppen år efter år.
Comment
Comment