Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Agere eller reagere - OBs grundlæggende udfordring?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Altid fedt at høre/læse personer med en vis ballast udtale sig om tingenes tilstand uden at pakke noget ind.
    Der er mindst et par stykker herinde (inklusiv jeg selv) der i pænt lang tid har sagt det samme, og det er pænt skåret ud i pap: Det værste man kan blive som fodboldklub er ligegyldig. Det er ikke at være hadet. Når man er ligegyldig, så bruger medierne ikke det store krudt på at fortælle nogen som helst positiv historie om OB. Når man er ligegyldig falder ledelsers initiativer fladt på jorden, hurtigere end man kan sige hyldesttrøje til Øens Hold. Og når man så oveni havner i en selvforskyldt shitstorm over et simpelt faktum påpeget i en bog skrevet af den i særklasse bedste og største ambassadør for fodboldklubben OB, så står man tilbage med ét simpelt spørgsmål: Kan OSE i virkeligheden slet ikke slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele?

    Men hey det har da været sjovt at blive kaldt mandagstræner, negativ og andre tillægsord, fordi man har påpeget det åbenlyse: OSE har i virkeligheden slet ikke været god for fodboldklubben OB.

    Og tiden vil vise om Alm/Björn ryger ind i rækken af beslutninger, der falder til jorden med et brag. Hurtigere end du kan nå at sige 1 opnået officiel målsætning ud af de sidste 11.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Der er mindst et par stykker herinde (inklusiv jeg selv) der i pænt lang tid har sagt det samme, og det er pænt skåret ud i pap: Det værste man kan blive som fodboldklub er ligegyldig. Det er ikke at være hadet. Når man er ligegyldig, så bruger medierne ikke det store krudt på at fortælle nogen som helst positiv historie om OB. Når man er ligegyldig falder ledelsers initiativer fladt på jorden, hurtigere end man kan sige hyldesttrøje til Øens Hold. Og når man så oveni havner i en selvforskyldt shitstorm over et simpelt faktum påpeget i en bog skrevet af den i særklasse bedste og største ambassadør for fodboldklubben OB, så står man tilbage med ét simpelt spørgsmål: Kan OSE i virkeligheden slet ikke slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele?

      Men hey det har da været sjovt at blive kaldt mandagstræner, negativ og andre tillægsord, fordi man har påpeget det åbenlyse: OSE har i virkeligheden slet ikke været god for fodboldklubben OB.

      Og tiden vil vise om Alm/Björn ryger ind i rækken af beslutninger, der falder til jorden med et brag. Hurtigere end du kan nå at sige 1 opnået officiel målsætning ud af de sidste 11.

      MvH ChrisOB

      Vi har været enige hele vejen, og har modtaget vores kritik, for at blandt andet at mene at Jesper Hansen var det rene gift for vores fodboldklub, og han gravede grøfter mellem fans og klub, lige som han ihærdigt prøvede at nedkæmpe vores kultur og tidligere helte. Den mand var tydeligt fejlplaceret, han havde ikke format til at være i en klub med traditioner, forventninger, fans, historie og ambitioner. Han hørte hjemme i en usmagelig tarvelig tam knoldesparker klub hvor det at være med er et succeskriterie. Men han havde godt nok succes med at trække OB ned i den retning.


      Jeg havde dog en kort optimisme, måske for naivt som du påpegede, da der i forbindelse med strategien blev indrømmet at man ikke har været gode nok.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Ansættelse af BW med råderet og ansvar for budget. Om det så bliver virkelighed må vi se.
        Tja, en ny Messiasfigur, som vi fæstner vor lid til.

        Det er jo netop historien om OB de sidste ti år. Den nye træner, den nye sportschef, den nye… hele tiden skal den næste løse det.

        Som alle nu kan se - problemer er ledelsen.

        Vi må se.


        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Tja, en ny Messiasfigur, som vi fæstner vor lid til.

          Det er jo netop historien om OB de sidste ti år. Den nye træner, den nye sportschef, den nye… hele tiden skal den næste løse det.

          Som alle nu kan se - problemer er ledelsen.

          Vi må se.

          Er ikke uenige, men håber på at BW får ansvaret for at sammensætte truppen, uden at sportsudvalget blander sig i det daglige. Kommer der mulighed for at hente en kanon som springer budgettet så er det fair at Niels trække af på det. Men til dato har det ikke gavnet at Niels, Thomas, Enrico og andre lægfolk har købt i øst og vest.

          Comment


            #20
            https://www.tipsbladet.dk/blog/allan...et-ligegyldige
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Allan Olsen, René Schrøder og de andre redaktørkoryfæer har simpelthen verdens letteste job. Skrive 30 linjer, hvor man proklamerer det mest åbenlyse i mands minde.

              Comment


                #22
                Som andre har skrevet: det ville klæde sportsjournaliststanden at grave dybere. Den forbandede top-6-målsætning og de dårlige placeringer er åbentlyse.

                Det paradoksale i, at OB konsekvent bruger gamle, ligegyldige spillere i stedet for de unge, dér var noget at skrive om. OB siger ét og gør noget andet.

                Comment


                  #23
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #24
                    Jeg forstår ikke hvordan Ricardo og LH skulle have skabt ubalance, men jeg tror virkelig på Den Svenske Duo. Også fordi jeg tror at Bjørn har styrke til at påvirke Thorborg.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Jeg forstår ikke hvordan Ricardo og LH skulle have skabt ubalance, men jeg tror virkelig på Den Svenske Duo. Også fordi jeg tror at Bjørn har styrke til at påvirke Thorborg.
                      De har bragt ubalance, fordi OB ikke har behandlet dem ordentligt, hvilket har givet en masse "støj". Men den ligger på OB, ikke Ricardo eller Høghen.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Som jeg hører det, så viste MH ikke at han havde sidste arbejdsdag i mandags, før han blev kaldt til samtale.
                        Bjørn siger, at beslutningen alene er hans - håber der er rigtigt og Niels fremover bare er en interesseret bestyrelsesformand.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                          De har bragt ubalance, fordi OB ikke har behandlet dem ordentligt, hvilket har givet en masse "støj". Men den ligger på OB, ikke Ricardo eller Høghen.
                          Langt det meste ligger på OB, men begge herrer var også ret stædige og ikke totalt uskyldige.

                          Comment


                            #28
                            Tag den Niels:

                            Stikker til SL-klub: De rydder op hele tiden | Tipsbladet.dk

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Langt det meste ligger på OB, men begge herrer var også ret stædige og ikke totalt uskyldige.
                              Nej, det ved jeg. Men der har man som organisation et større ansvar, også over for fans og medier, end enkeltpersoner for at få lukket den slags ned. Men det ligger trods alt tilbage i en tid, hvor man var langt mindre professionelle omkring den slags.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Nu har KEP jo aldrig været den hurtigste eller skarpeste knallert på havnen i Aalborg, så hans udsagn giver jeg nu ikke meget for. Han er altid en med-hyler i et kor, der har truffet en Holding, aldrig KEP der selv kan formulere en holdning….

                                Comment

                                Working...
                                X