Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21
Collapse
X
-
Tverskov er altså bare en god fodboldspiller. Han laver ofte gode tekniske ting
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg synes efterhånden, at det er tydeligt at dette hold ikke har niveauet til at rykke sig nogen steder hen i denne liga. Vi kan maksimalt lige holde fast med det yderste af neglene i holdene med noget dårligere budget end os. Klubledelsen kan åbenbart ikke se det åbenlyse. Det er forfærdeligt at skulle sige det. Men hvis der skal en koldstart til, for at ledelsen fatter det, er jeg snart klar til at ville være ok med en nedrykning. Ikke at der er nogen garantier ved en nedrykning - men jeg orker snart ikke mere snak og events på stadion, når spillet på banen er så kummerligt ringe år efter år. Det virker som om, at vi kører i tomgang på 10. år i træk. Det er kejserens nye klæder - år efter år. Vi klarer os lige godt nok til, at klubben ikke eksploderer og det gør, at ledelsen ikke behøver at gøre noget markant. Hvis der ikke hentes forstærkninger til vinter kommer vi til at spille om nedrykning. Bærende spillere leverer overhovedet ikke og vi skaber INTET offensivt kamp efter kamp.
Leave a comment:
-
Få Okodun på banen. Vi kommer ikke igemmem og så må de forholde sig til ham
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Forstår tankegangen, men jeg tvivler på at det er metoden. EFB, Horsens, Vensyssel, Helsingør og Hobro har jo ikke løftet sig.
Bedre indkøb er vejen frem og så dur det ikke Hemme, TC og NT er dem der står for det
Leave a comment:
-
Dog lidt ros for at tage kampen de sidste 5 min. Ser ikke helt tosset ud
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg synes efterhånden, at det er tydeligt at dette hold ikke har niveauet til at rykke sig nogen steder hen i denne liga. Vi kan maksimalt lige holde fast med det yderste af neglene i holdene med noget dårligere budget end os. Klubledelsen kan åbenbart ikke se det åbenlyse. Det er forfærdeligt at skulle sige det. Men hvis der skal en koldstart til, for at ledelsen fatter det, er jeg snart klar til at ville være ok med en nedrykning. Ikke at der er nogen garantier ved en nedrykning - men jeg orker snart ikke mere snak og events på stadion, når spillet på banen er så kummerligt ringe år efter år. Det virker som om, at vi kører i tomgang på 10. år i træk. Det er kejserens nye klæder - år efter år. Vi klarer os lige godt nok til, at klubben ikke eksploderer og det gør, at ledelsen ikke behøver at gøre noget markant. Hvis der ikke hentes forstærkninger til vinter kommer vi til at spille om nedrykning. Bærende spillere leverer overhovedet ikke og vi skaber INTET offensivt kamp efter kamp.
Bedre indkøb er vejen frem og så dur det ikke Hemme, TC og NT er dem der står for det
- Likes 1
Leave a comment:
-
AMEN!!! Den målmand henter alt i luften i dag… Så lad dog være med de ballon bolde!
Leave a comment:
-
Hvor gad man godt have en stor 9er der havde 6-10 mål i sig på en sæson. Lieder er jo bare pisse ringe
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlægEnig i hvem end der lige råbte "Sabbiiiiii"; Nogle gange må du altså godt slå den ind i boksen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tror aldrig jeg har set en mere svingende spiller end Frøkjær. Det er helt vildt så mange fejl han kan lave på en dårlig dag….
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: