Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • thelin1337
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ligesom han gjorde i søndags
    Præcis

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Frøkjær er en skandale igen i dag. Jeg kender ikke andre hold i ligaen, som har så mange spillere på holdet, som har så lavt bundniveau så tit som OB.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
    Enig i hvem end der lige råbte "Sabbiiiiii"; Nogle gange må du altså godt slå den ind i boksen.
    Ligesom han gjorde i søndags

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Det går meget bedre 11 - mod 10. måske er det vejen frem i andre kampe.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    I øvrigt fedt med en neutral dækning. Dr kører da totalt FCN propaganda… kom nu lidt
    De har kørt fokus på hjemmeholdet i de kampe jeg har set , syntes det er helt fint.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Frø også med en fejlavlevering efter den anden....

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Er der andre end Fenger der kan væte indsatsen bekendt?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Jeg tør slet ikke tænke på kvaliteten af afleveringerne de næste 8-10 kampe, når vi ikke kan på kunstgræs

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Moses Opondo er bare ikke god nok…ej heller Kløve..

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Vi spiller ikke ret godt, og ret beset er der ikke sket noget som helst med ny strategi og ny træner. Det er kønsløst og røv sygt at se på.
    Man må i sit stille sind konstatere at jeg holder med et lortehold. De sidste 10 år er nok de mest talentløse i OB s historie. Bevares enkelte gode kampe i ny og næ, men absolut ingen kontinuitet Det er håbløst.
    Det er ganske sandt. OB er bare en klub uden kultur. Og det er det vigtigste overhovedet. Det virker til, at der er en kultur med TH og akademiet. En skam det ikke er tilfældet med førsteholdet.

    Oh well, man må vel bare resignere.

    Leave a comment:


  • thelin1337
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Alm er aldrig bange for at lave tossede udskiftninger, som han kan få stor kritik for. Det afkræver vel en eller anden form for ros :-)
    Amen det er helt tosset. Jeg var kæmpe fan, men de her udskiftninger og manglende brug af de unge.. Det jo stik imod strategi og hvad der er blevet snakket om.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Lieder har dog noget vilje, noget gejst og løber og kæmper når han kommer ind. Desværre er han bare så utrolig ringe og egoistisk

    Leave a comment:


  • thelin1337
    replied
    Enig i hvem end der lige råbte "Sabbiiiiii"; Nogle gange må du altså godt slå den ind i boksen.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Lieder ind….​​​​​​…..

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
    Lieder i stedet for JJ .....
    Alm er aldrig bange for at lave tossede udskiftninger, som han kan få stor kritik for. Det afkræver vel en eller anden form for ros :-)

    Leave a comment:

Working...
X