Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21
Collapse
X
-
Frøkjær er en skandale igen i dag. Jeg kender ikke andre hold i ligaen, som har så mange spillere på holdet, som har så lavt bundniveau så tit som OB.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det går meget bedre 11 - mod 10. måske er det vejen frem i andre kampe.
Leave a comment:
-
Jeg tør slet ikke tænke på kvaliteten af afleveringerne de næste 8-10 kampe, når vi ikke kan på kunstgræs
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægVi spiller ikke ret godt, og ret beset er der ikke sket noget som helst med ny strategi og ny træner. Det er kønsløst og røv sygt at se på.
Man må i sit stille sind konstatere at jeg holder med et lortehold. De sidste 10 år er nok de mest talentløse i OB s historie. Bevares enkelte gode kampe i ny og næ, men absolut ingen kontinuitet Det er håbløst.
Oh well, man må vel bare resignere.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Alm er aldrig bange for at lave tossede udskiftninger, som han kan få stor kritik for. Det afkræver vel en eller anden form for ros :-)
Leave a comment:
-
Lieder har dog noget vilje, noget gejst og løber og kæmper når han kommer ind. Desværre er han bare så utrolig ringe og egoistisk
- Likes 2
Leave a comment:
-
Enig i hvem end der lige råbte "Sabbiiiiii"; Nogle gange må du altså godt slå den ind i boksen.
Leave a comment:
Leave a comment: