Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg-OB 26.9.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    AA analyserer

    https://fyens.dk/artikel/ob-træner-k...rdringer-løses

    Comment


      Og vinderen for mest hjernedøde bortforklaring går til...
      OB-målmand havde for længst grebet bolden, men alligevel hoppede Viborg-angriber ind i hovedet på ham. Efterfølgende forklarede han, at 'det var dumt'. Se episoden her
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Og vinderen for mest hjernedøde bortforklaring går til...
        Sindssygt. Ligesom dommerens vurdering af situationen. Han havde en skidt dag på kontoret

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Og vinderen for mest hjernedøde bortforklaring går til...
          Dommeren må have en tænkepause. Kehlet må være den eneste som ikke så et klart rødt kort.

          Comment


            Kampen idag viser endnu engang at der mangler meget før holdet kan komme i betragtnIng til en top 6 placering.
            Boldomgangen er utrolig ringe, opspillet virker krampagtig. Træneren virker lige så grå og kedelig som spillet på banen. Hvor er gejsten og vildskaben hvor er glæden på det her OB hold. Lige nu er det leverpostej med leverpostej på. Gråt kedeligt forudsigeligt.
            Det kan godt være at enkelte spillere laver gode aktioner nu og da, men det sejler og jeg ser ingen dirigent på holdet eller for den sags skyld på sidelinien, der kan vende situationen her og nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Dommeren må have en tænkepause. Kehlet må være den eneste som ikke så et klart rødt kort.
              Det gjorde DR journalisten, der lavede kampreportagen heller ikke. "Kommer for sent", "Ser mere voldsom ud end det er".

              Vanvittigt. Det er en kæmpe svinestreg og en endnu større fejlvurdering.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Dommeren må have en tænkepause. Kehlet må være den eneste som ikke så et klart rødt kort.
                Jeg så også et par gange fra stadion situationer hvor bolden ryger tvivlsomt til indkast hvor han med det samme viser Viborgs vej men bliver korrigeret af sin linjevogter.

                Og nu så jeg ikke lige hvad der skete hvor de får underkendt deres mål til 2-0. Men hvem gik ind og dømte frisparket til Tverskov?? Det eneste jeg så efterfølgende var at Kehlet giver sin linjedommer en “thumbs up” efterfølgende. Så var det dommeren selv eller blev han hjulpet?

                OB fortjente ikke mere idag. Men hvor han dog ringe idag. Mest fra OB synspunkt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Det gjorde DR journalisten, der lavede kampreportagen heller ikke. "Kommer for sent", "Ser mere voldsom ud end det er".

                  Vanvittigt. Det er en kæmpe svinestreg og en endnu større fejlvurdering.

                  MvH ChrisOB
                  Og onside er nok ligeglad når det ikke gik ud over BIF

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Den samme gamle sang. Vi har grå spillere med et gråt udtryk.
                    i kampen med Sønderjyske kom vi også langsomt ud. Jeg så Bos peptalk til spillerne fra Fcm, da de måtte spille med 10 mand mod fck. Der mangler simpelthen vinder mentalitet på holdet og det skyldtes nok at flere på holdet har nået det højeste hold de kan komme på i DK. Der er næppe mange på OB holdet som er interessante for FCM, FCK og Bif.

                    det bliver ikke anderledes før der købes bedre ind.
                    Om det er fordi vi er grå eller fordi vi ikke vil det nok synes jeg godt kan være to forskellige ting, men skal vi tage de taktiske briller på, så synes jeg det ligner at der er lidt splittelse mellem kæderne. De første kampe imod fcm og Randers synes jeg det der gjorde os stærke var at vi pressede med alle mand, så genpresset virkede stærkt. Vi lukkede bare fortsat nemme mål ind i de kampe og med tiden er det som om mentaliteten ændrer sig hos de defensivt orienterede spillere, fordi de bliver bange for at lukke mål ind, imens de offensive vil fortsætte med at bomve. Derfor ser vi lidt mere passive ud, og når et hold som Viborg i dag kommer med en fuldstændig entydig plan om at mose os ned, så kommer vi på hælene. Det samme var tilfældende imod Sif, fcn og aab, som virkede mere afklarede i de ting de laver. Ingen tvivl om at Alm skal have nye spillere til, som kan være med til at opgradere spillet ift. strategien som fortsat er ganske ny. Det skal dog ikke undskylde det hele, for vi har spillet kampe med den nuværende trup, hvor vi så mere afklarede ud end vi gjorde i eftermiddags og i sidste uge imod Aab. I stedet for at spekulere så meget i hvordan han får Kløve, skjelvik eller hvem der nu sover ved en centring fra en back om bagerst i feltet, til at vågne, så er der noget helt fundamentalt i vores måde at angribe kampene på, som jeg synes han burde forsøge at italesætte igen.
                    ​​​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Er Alm god nok. Han røg ud med fuld musik efter kort tid i vistnok Vejle. Hvorfor?
                      Tja, jo. To sejre i ti kampe er ikke godt. Michaelsen var da ikke fejlfri i sin trænergerning, men havde da ironisk sagt, visse problemer med at få truppen til at præstere. Alm har stort set overtaget samme trup, og har da visse problemer med at få truppen til at præstere. Og ikke en eneste i ledelsen hæver et øjenbryn, over at tingene forholder sig sådan. Jeg håber at Alm holder ud til BW tiltræder. Så han forhåbentlig får en bedre og mere kompetent sparringspartner end Hemmingsen.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Tja, jo. To sejre i ti kampe er ikke godt. Michaelsen var da ikke fejlfri i sin trænergerning, men havde da ironisk sagt, visse problemer med at få truppen til at præstere. Alm har stort set overtaget samme trup, og har da visse problemer med at få truppen til at præstere. Og ikke en eneste i ledelsen hæver et øjenbryn, over at tingene forholder sig sådan. Jeg håber at Alm holder ud til BW tiltræder. Så han forhåbentlig får en bedre og mere kompetent sparringspartner end Hemmingsen.
                        Jeg tror han er her et par år såfremt vi ikke rykker ned.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Tja, jo. To sejre i ti kampe er ikke godt. Michaelsen var da ikke fejlfri i sin trænergerning, men havde da ironisk sagt, visse problemer med at få truppen til at præstere. Alm har stort set overtaget samme trup, og har da visse problemer med at få truppen til at præstere. Og ikke en eneste i ledelsen hæver et øjenbryn, over at tingene forholder sig sådan. Jeg håber at Alm holder ud til BW tiltræder. Så han forhåbentlig får en bedre og mere kompetent sparringspartner end Hemmingsen.
                          Syntes sgu heller ikke man skal bedømme Alm på hans tid i Vejle. Vejle var i i ren kaos den tid og hentede spillere ind for alle lande. Så mange kulturer der skulle spilles sammen.

                          Hans tid i Sverige er jo ganske fin

                          Comment


                            Er der i øvrigt nogen der har set eller hørt Kehlet komme med en forklaring på hvorfor den IKKE giver rødt kort den der?? Jeg mener havde det været FCK, BIF eller FCM havde alle journalister stået i hovedet på dommeren og bedt om at han skulle gøre rede for det...

                            Comment


                              Jeg er ikke overrasket over, at vi krydser med Viborg - det passer meget godt i tråd med vores sæson. En gigantisk blød mellemvare, noch einmal. MEN jeg er simpelthen nødt til at lufte min frustration over vores centrale midtbane i denne kamp. Troels Kløve spiller tæt på sin ringeste kamp i OB ever, og Aron laver fejl på fejl på fejl indtil omkring minut 60 eller hvornår JJ kommer ind - der får han løftet sit spil en smule. Hvorfor er det, at Jens Jakob starter ude i denne kamp? Er anføreren blot blevet vraget, eller skulle han skånes?

                              Hele vores pres fungerer ikke, fordi det er så dårligt afstemt mellem de 4 forreste og næste kæde. Der var 8 kilometer i mellem dem, så det kræver selvsagt ikke ret meget for Viborg at spille sig ud af presset, når man kun skal forbi de forreste, og resten af holdet hænger laaaangt bagved. Skal man presse op, skal det jo koordineres bagfra, så enten besluttede offensiven sig blot for at presse ind i mellem på egen hånd, eller også var det virkelig dårligt afstemt.

                              Det er seriøst helt elementær taktikforståelse, og når det ikke sidder i skabet, så er det godt nok svært at tro på, at man kan erobre bolden højt på banen og dermed sætte sig i nogle gunstige positioner. Æv!

                              I det mindste ser Vejle uhyggelig ringe ud defensivt, så det skal nok blive til mål hjemme mod dem - spørgsmålet er jo så, om vi kan holde dem fra at score også (I doubt it), så mon ikke det ender med en underholdende 2-2 kamp i Odense?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DocOB Se indlæg
                                Er der i øvrigt nogen der har set eller hørt Kehlet komme med en forklaring på hvorfor den IKKE giver rødt kort den der?? Jeg mener havde det været FCK, BIF eller FCM havde alle journalister stået i hovedet på dommeren og bedt om at han skulle gøre rede for det...
                                Sådan er det at være et relativt ubeskrevet blad i ligaen. Enkelte medier har bragt det som et komisk indslag for underholdningens skyld, men ikke forholdt sig til, hvor stor betydning fejldommen kunne have haft på det tidspunkt af kampen. Vinklen havde selvfølgelig været helt anderledes, hvis FCK eller Brøndby havde været et af de implicerede hold. Når det ikke er dem slipper medierne med at tage den billige vinkel, for det er jo lige før vi som fans gider hidse os op over det, da det ikke lignede vi havde hvad der skulle til, selv hvis vi kom en mand i overtal igår.
                                ​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X