Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg-OB 26.9.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg går mod strømmen her, men jeg tror faktisk på Grots forklaring om, at han ville tage et spring i frustration, og at det uforvarende blev i HCBs bane.
    Det så så kikset ud, at jeg i situationen ikke rigtigt opfattede det som et spark, men nærmest bare var forundret over det, og efter at have set det igen synes jeg egentlig også det så ud som om, at han forsøgte at afbøde/afværge, da først han er i spring. Ved ikke om det giver mening, men det virkede ligesom ikke målrettet nok til at være bevidst. Derfor kan man alligevel sagtens argumentere for at det skal give rødt kort, da han tilsidesætter hensynet til modstanderen, men der er noget ved selve sekvensen, der gør det svært for mig, at se det som et decideret overfald. Og jeg tror måske også det er ud fra den fornemmelse, at OBs marketing vælger at se det som et komisk indslag mere end noget andet...
    Jeg tror heller ikke hensigten var ondsindet, men det gør ingen forskel. Kehlet fejler på det groveste og han bør stå skoleret for bedømmerne. Jeg kender ikke lovteksten, men jeg gætter på den er klar nok og at det røde kort er umuligt ikke at give her de næste 100 gange det sker .. hvis det nogensinde sker igen. Kehlet må tage det som en mand og få berettiget kritik for en helt vanvittig fejlbedømmelse.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg tror heller ikke hensigten var ondsindet, men det gør ingen forskel. Kehlet fejler på det groveste og han bør stå skoleret for bedømmerne. Jeg kender ikke lovteksten, men jeg gætter på den er klar nok og at det røde kort er umuligt ikke at give her de næste 100 gange det sker .. hvis det nogensinde sker igen. Kehlet må tage det som en mand og få berettiget kritik for en helt vanvittig fejlbedømmelse.
      Den del er jeg enig i - som sagt mener jeg også det er et rødt kort.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Hvad var den nye sang?

        I forhold til alder og stemning og så videre der er jeg enig i at på aways er det selvfølgeligt lidt anderledes end på hjemmebane, hvor man har mulighed for at sidde på langsiden.
        Åhhh kan sgutte huske teksten men den går på Jutlandia melodien
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Har lige set onside, kunne ik lade være at smågrine lidt over Cristian Sørensens kommentar “ en svær kamp mod et top 6 hold som de siger de er i Odense “
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Har lige set onside, kunne ik lade være at smågrine lidt over Cristian Sørensens kommentar “ en svær kamp mod et top 6 hold som de siger de er i Odense “
            Smågrine og så bliver man forbandet igen over, hvor rigtigt det er: Som de SIGER, vi er; ikke hvad vi rent faktisk ER. Det er til at få lange løg af.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Smågrine og så bliver man forbandet igen over, hvor rigtigt det er: Som de SIGER, vi er; ikke hvad vi rent faktisk ER. Det er til at få lange løg af.

              MvH ChrisOB
              Næ det eneste sted man ikke syntes det er komisk er vel i den sportslige ledelse. Alle andre steder kan man godt se der ikke er handling bag udmeldingerne.
              Som jeg har skrevet flere gange så ligner det at man inderst inde er tilfredse med tingenes tilstand og man investerer tilpas i truppen til at man ikke rykker ned.
              Når kritikken fra pressen er tiltagende ca hvert andet år så ryger træneren og så henter man en ny og maler et helvedes rosenrødt billede af ham som den store redningsmand. Fansenes tillid prøver man at købe ved at hente nogle sikre hit, som vi har set det med AK og Baskim a to omgange.

              Det er lidt som at se 90 års fødselsdagen hvert nytår.

              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Åhhh kan sgutte huske teksten men den går på Jutlandia melodien
                I finder den her:
                https://www.facebook.com/blokbodense...8670000741567/

                Og den er virkelig fedt!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Hvad var den nye sang?

                  I forhold til alder og stemning og så videre der er jeg enig i at på aways er det selvfølgeligt lidt anderledes end på hjemmebane, hvor man har mulighed for at sidde på langsiden.
                  Du finder den her:
                  https://www.facebook.com/blokbodense...8670000741567/
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Åhhh kan sgutte huske teksten men den går på Jutlandia melodien
                    den var faktisk god og catchy. Nem at lære. Den er kommet for at blive

                    Comment


                      Fedt at der kommer en ny sang, jeg synes virkelig at vi mangler en Allez Allez Allez chant, den er simpelthen så fed den chant.

                      Originalt fra Napoli men her fra Liverpool supporterne:

                      https://m.youtube.com/watch?v=LTEnUMM7Hq4

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Jeg går mod strømmen her, men jeg tror faktisk på Grots forklaring om, at han ville tage et spring i frustration, og at det uforvarende blev i HCBs bane.
                        Det så så kikset ud, at jeg i situationen ikke rigtigt opfattede det som et spark, men nærmest bare var forundret over det, og efter at have set det igen synes jeg egentlig også det så ud som om, at han forsøgte at afbøde/afværge, da først han er i spring. Ved ikke om det giver mening, men det virkede ligesom ikke målrettet nok til at være bevidst. Derfor kan man alligevel sagtens argumentere for at det skal give rødt kort, da han tilsidesætter hensynet til modstanderen, men der er noget ved selve sekvensen, der gør det svært for mig, at se det som et decideret overfald. Og jeg tror måske også det er ud fra den fornemmelse, at OBs marketing vælger at se det som et komisk indslag mere end noget andet...
                        Den her betragtning deler jeg også. Kluntet, klodset, uheldigt og alt muligt andet - men jeg tror faktisk heller ikke, intentionen var et "karatespark" i nakken på HC.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Fedt at der kommer en ny sang, jeg synes virkelig at vi mangler en Allez Allez Allez chant, den er simpelthen så fed den chant.

                          Originalt fra Napoli men her fra Liverpool supporterne:

                          https://m.youtube.com/watch?v=LTEnUMM7Hq4
                          Oooog så blev jeg lige nød til at forsøge mig som sangskriver :-D :-D hvad synes i?
                          ​​​​​​
                          ​​​

                          Her er original chant et fra Napolis supporters:

                          https://m.youtube.com/watch?v=iNvOt2yDUI4


                          ​​​​​​Frygtet i Europa
                          Spørg dem i Madrid
                          Ricardo lagde stilen
                          Høghen flyver gennem tid
                          OB's supporters
                          Sikke et syn
                          Vor's drenge er stolte
                          Af at spille bold for Fyn!

                          Allez Allez Allez!
                          Allez Allez Allez!
                          Allez Allez Allez!
                          Allez Allez Allez!
                          ​​​​​​
                          ​​​​​
                          Last edited by Striwetforlivet!; 29-09-2021, 13:56.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Oooog så blev jeg lige nød til at forsøge mig som sangskriver :-D :-D hvad synes i?
                            ​​​​​​
                            ​​​

                            Her er original chant et fra Napolis supporters:

                            https://m.youtube.com/watch?v=iNvOt2yDUI4


                            ​​​​​​Frygtet i Europa Spørg dem i Madrid
                            Ricardo lagde stilen
                            Høghen flyver gennem tid
                            OB's fans
                            Sikke et syn
                            Vor's drenge er stolte
                            Af at spille bold for Fyn!

                            Allez Allez Allez!
                            Allez Allez Allez!
                            Allez Allez Allez!
                            Allez Allez Allez!
                            ​​​​​​
                            ​​​​​
                            Desværre kører den for fuld blæs i København også, så det tænker jeg er lidt af en show-stopper.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Desværre kører den for fuld blæs i København også, så det tænker jeg er lidt af en show-stopper.
                              De synger den også i Aalborg. Det er Napoli der har fundet på den. FCK'erne skal bare klappe i.

                              Comment


                                Ja, men Striwetforlivet!'s version er med garanti bedre end det de synger i København og Aab.

                                For ingen af dfem har nævnt Miraklet i Madrid, Ricardo eller Høgh.

                                Comment

                                Working...
                                X