Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Men Kløve er vel heller ikke en rigtig OB spiller.
    Jeg har nemmere ved at se SK som en 'OB spiller' end TK.

    Hvad mener du?
    Hmm. Jeg tror bare at Kløve er en introvært fodboldspiller med en puls på 11. En der fik sin pensionskontrakt og nu bare passer sit job.. Han ligner ihverfald der er gået helt i stå i OB.
    Ikke en diss af Troels overhovedet. For jeg tror at han leverer det han skal. Men han ligner ikke en der brænder for det på samme måde som mange andre dernede

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    En speciel fortolkning af hvordan man bedst er sammen med mennesker ... den er relativt udbredt og jeg bliver aldrig enig (er trods alt en form for professionel).
    Så du mener at en chef(læs: AA) åbenlyst skal vise sine følelser overfor 1 person(som SK gjorde overfor RØ efter en træning) i frohold til andre?
    Det tror du virkelig ikke resten af truppen vil syntes er mærkelig, om spilleren så bliver valgt til kamp eller ej?
    For tror du ikke det, så er du alligevel dummere end jeg troede du var.

    Jeg har læst mange spillere der har snakket om at man han et andet forhold til sin Assistent træner end deres Chef træner.
    Ass. træneren er den du kan hygge med og henvende dig til - det gør du ikke med en chef-træner.

    Er enig i at det er en speciel fortolkning, men den eksisterer i flere fodbold-klubber end du tror kan jeg se.

    Og i mine øjne er det fair nok. AA vælger holdet, han skal ikke have en kæledække som tidligere trænere har haft.
    KN med RJ og KEP
    JM med TK og JD

    Det er det jeg vil væk fra.
    Og det er du væk fra når en chef-træner holder afstand.
    Jeg ved godt du er uenig, for du er jo uenig med alt hvad vi på dette forum siger, men jeg overlever nok du er uenig igen.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Nu skal vi huske at AA er cheftræner, altså lederen.

    Han bør aldrig lave de samme ting som hans assistenter gør.
    At SK går og hygger med spillerne og klasker RØ på maven efter en træning er helt okay.
    Det må AA ALDRIG gøre. Det er AA der sætter holdet, han skal bare være hævet over om 1 spiller gør det godt i en træning.
    AA skal selvfølgelig juble med holdet også gerne til træning, men han må ikke forfordele 1 spiller, det er derfor der er ass. trænere.
    Er klar over at AA og SK har forskellige roller, men de er også begge del et team som har opgaven at hente det bedste ud af den gruppe de skal bringe til succes. Og der ville kun henvise at det er godt at der er forskellige typer med forskellige måder og facetter i teamet.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Nu skal vi huske at AA er cheftræner, altså lederen.

    Han bør aldrig lave de samme ting som hans assistenter gør.
    At SK går og hygger med spillerne og klasker RØ på maven efter en træning er helt okay.
    Det må AA ALDRIG gøre. Det er AA der sætter holdet, han skal bare være hævet over om 1 spiller gør det godt i en træning.
    AA skal selvfølgelig juble med holdet også gerne til træning, men han må ikke forfordele 1 spiller, det er derfor der er ass. trænere.
    En speciel fortolkning af hvordan man bedst er sammen med mennesker ... den er relativt udbredt og jeg bliver aldrig enig (er trods alt en form for professionel).

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Og Kløve ligner lidt en der bare tænker sit….
    Men Kløve er vel heller ikke en rigtig OB spiller.
    Jeg har nemmere ved at se SK som en 'OB spiller' end TK.

    Hvad mener du?

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



    Helt enig. Det er klasse. Og der ser ud som han tilføjer en meget mere emotional-energiske del end den rolige AA til trænerteamet.
    Nu skal vi huske at AA er cheftræner, altså lederen.

    Han bør aldrig lave de samme ting som hans assistenter gør.
    At SK går og hygger med spillerne og klasker RØ på maven efter en træning er helt okay.
    Det må AA ALDRIG gøre. Det er AA der sætter holdet, han skal bare være hævet over om 1 spiller gør det godt i en træning.
    AA skal selvfølgelig juble med holdet også gerne til træning, men han må ikke forfordele 1 spiller, det er derfor der er ass. trænere.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Jeg elsker det. Men jeg er også pænt sikker på at der er en primadonna eller 2 i mellem spillerne, som synes han er for meget. Men det er sgu nok meget sundt. Jeg er vild med "kamp er en festdag".
    Og Kløve ligner lidt en der bare tænker sit….

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Fed energi.
    Jeg er helt tosset med den video. Jeg er allerede pænt begejstret for vores nye assistent.
    Jeg elsker det. Men jeg er også pænt sikker på at der er en primadonna eller 2 i mellem spillerne, som synes han er for meget. Men det er sgu nok meget sundt. Jeg er vild med "kamp er en festdag".

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Fed energi.
    Jeg er helt tosset med den video. Jeg er allerede pænt begejstret for vores nye assistent.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Det har jeg sgu alligevel aldrig set fra en træner i OB umiddelbart også hans samtale med Kløve. Den siger alt. Både Sørens måde at sige tingene på men også Kløves reaktion(eller mangel på samme)..

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Svaret er ret meget her i dagens video; han er på arbejde: https://www.youtube.com/watch?v=Zn3lsYDYwPU

    Jeg er ikke træner, men synes umiddelbart det ser fedt ud med energi og højintense øvelser. Jeg aner ikke, hvad de laver normalt, men ret interessant video. Også kommentaren til Kløve om mangel på energi.
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Fornøjelse at se!
    Helt enig. Det er klasse. Og der ser ud som han tilføjer en meget mere emotional-energiske del end den rolige AA til trænerteamet.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Svaret er ret meget her i dagens video; han er på arbejde: https://www.youtube.com/watch?v=Zn3lsYDYwPU

    Jeg er ikke træner, men synes umiddelbart det ser fedt ud med energi og højintense øvelser. Jeg aner ikke, hvad de laver normalt, men ret interessant video. Også kommentaren til Kløve om mangel på energi.
    Fornøjelse at se!

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
    Nogen der ved om vores nye assistenttræner Søren Krogh er startet op?
    Jeg læste at han ikke var startet som planlagt pga. sygdom.
    Svaret er ret meget her i dagens video; han er på arbejde: https://www.youtube.com/watch?v=Zn3lsYDYwPU

    Jeg er ikke træner, men synes umiddelbart det ser fedt ud med energi og højintense øvelser. Jeg aner ikke, hvad de laver normalt, men ret interessant video. Også kommentaren til Kløve om mangel på energi.

    Leave a comment:


  • Klokkeklart
    replied
    Nogen der ved om vores nye assistenttræner Søren Krogh er startet op?
    Jeg læste at han ikke var startet som planlagt pga. sygdom.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Det lyder til, truppen fortsat hærges lidt af corona. Bliver spændende at se hvad de gør ifht træningslejren.

    Leave a comment:

Working...
X