Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Ingen Lieder, Aron, Larsen eller Johnson Laursen til træning i dag. Bashkim trænede fuldt med i de få minutter jeg observerede,hvor den stod på opspilsøvelser, tror jeg. Der var i hvert fald mange afbrydelser hele tiden.

    Østrøm spillede midterforsvarer i det der ligner A-kæden, sammen med Skjelvik, Tverskov og Mickelson. Slotsager spillede højre back på det andet hold.

    Bonusinfo: Khemdee var eneste mand på træningsbanen i shorts
    Tak for update! Virker til at Østrøm i højere grad er i spil i midterforsvaret her i vinteropstarten. Måske man vurderer at han efterhånden har fået lagt det nødvendige på rent fysisk til at være i spil?

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Bonusinfo: Khemdee var eneste mand på træningsbanen i shorts
    Så skal han da ikke sælges til et varmt land.

    Det tror jeg ikke vil være godt for ham.
    Vikinger skal blive i Danmark.

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Ingen Lieder, Aron, Larsen eller Johnson Laursen til træning i dag. Bashkim trænede fuldt med i de få minutter jeg observerede,hvor den stod på opspilsøvelser, tror jeg. Der var i hvert fald mange afbrydelser hele tiden.

    Østrøm spillede midterforsvarer i det der ligner A-kæden, sammen med Skjelvik, Tverskov og Mickelson. Slotsager spillede højre back på det andet hold.

    Bonusinfo: Khemdee var eneste mand på træningsbanen i shorts

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Så er de vel begge undertippede eller store favoritter
    Naaarh det er jeg nu ikke sikker på, men Tunesien er så vidt jeg har forstået mere favorit end Burkina Faso i kvarten til at gå videre til semifinale, og i så fald kommer Isaam ikke med på træningslejr.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Kadrii ventes tilbage i træningen i denne uge - og Jabali og Tunesien er sensationelt gået videre til kvartfinalen hvor de møder undertippede Burkina Faso

    https://fyens.dk/artikel/ob-s-issam-...1VCPYTFMzQDho0
    Så er de vel begge undertippede eller store favoritter

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Kadrii ventes tilbage i træningen i denne uge - og Jabali og Tunesien er sensationelt gået videre til kvartfinalen hvor de møder undertippede Burkina Faso

    https://fyens.dk/artikel/ob-s-issam-...1VCPYTFMzQDho0
    Godt at høre

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Håber på en snarlig opdatering af Kadrii og hans knæ
    Kadrii ventes tilbage i træningen i denne uge - og Jabali og Tunesien er sensationelt gået videre til kvartfinalen hvor de møder undertippede Burkina Faso

    https://fyens.dk/artikel/ob-s-issam-...1VCPYTFMzQDho0

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    En lille opdatering på, hvem der ikke er med til træning, og hvem der er tilbage igen.

    http://obstruktion.dk/flere-mangler-...ing-i-aadalen/
    Håber på en snarlig opdatering af Kadrii og hans knæ

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    En lille opdatering på, hvem der ikke er med til træning, og hvem der er tilbage igen.

    http://obstruktion.dk/flere-mangler-...ing-i-aadalen/

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så lidt træning idag med Leif R og OBstruktion. Det var sgu koldt

    Ikke det store at berette om træningen. Den kan virkelig ikke imponere nogen. Heller ikke BW der kiggede på.
    Man trænede i 15-20 min indlæg fra fløjene. Hold nu kæft det var på lavt niveau. Det var nu egentlig nogle fine indlæg. Specielt fra Nico. Men timing og afslutningerne var på serie niveau. Der er sgu stadig noget at arbejde på.

    Der manglede en del spillere idag. Så kan nogle måske tænke sit i disse transferdage.

    Okosun var fraværende og har vidst været det i nogle dage. Han var til træning onsdag uden problemer og er vidst ikke set siden(uden dog jeg er 100%). Men han skulle ikke være skadet.
    Desuden manglede Frøkjær,Tverskov,Aron samt de skadede Hylle og Vestergaard. Tror desværre at Aron har en skade de slås lidt med

    Træningen foregik på bane 4 og var derfor svær at følge fordi man står ved det ene hjørneflag

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Næh, men det er jo ikke umuligt at der stadig er lidt regler med den virus..
    Det burde ikke være et issue, hvis han er vaccineret: “If you are entering from a COVID-19 high-risk country, you must self-isolate after entry, unless you are fully vaccinated* or previously infected.”
    https://en.coronasmitte.dk/travel-ru...vidtravelrules

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Er ikke helt stiv på reglerne, men er du sikker på at der stadig er karantæne regler fra USA? Jeg ved selvfølgelig ikke om han er vaccineret.
    Næh, men det er jo ikke umuligt at der stadig er lidt regler med den virus..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Sabbi er vel i karantæne efter at have været i USA henover jul/nytår?
    Og, tak for rapporten fra Ådalen! Det er lækkert at "kunne være der" når nu man skal passe jobbet..
    Er ikke helt stiv på reglerne, men er du sikker på at der stadig er karantæne regler fra USA? Jeg ved selvfølgelig ikke om han er vaccineret.

    Leave a comment:


  • Jimmi1983
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    10/1-2022

    Var lige et smut i Ådalen for at se lidt træning.

    Lieder var at finde igen efter at have haft fri i onsdags af “personlige” årsager. Man havde vel næsten lige håbet….. Men så nemt slipper vi ikke af med ham
    Østrøm,Khemdee og Fenger var alle med igen efter lidt diverse sygdom.
    Sabbi er stadigvæk ingen steder at se og var det heller ikke i onsdags. Ikke fordi jeg vil spekulere men man kunne tro at han måske har tilraget sig noget der minder om ordet Pamplona. Vi må se.
    Idag igen var unge Tobias Slotsager med og gjorde det super fint. Når jeg hører BWs udtalelse om at hvis vi har nogen der er vildt gode i 15-16 års alderen at så skal de spille på Odense Stadion, ja så tænker jeg på Tobias.
    Ellers er truppen næsten skadesfri. Det er kun Vestergaard og Hylle der stadig træner lidt for sig selv. Aron og Kasper lignede nogen der var lidt på skånekost

    Der blev spillet en masse 10 mod 10 idag med Breum,Frø og Kadrii som de mest markante. Dårligst var Okosun desværre i mine øjne. Han lykkedes ikke med meget. Men det er generelt svært at se 100% ud fra disse træninger

    BW og MH overværede igen træningen
    Sabbi er vel i karantæne efter at have været i USA henover jul/nytår?
    Og, tak for rapporten fra Ådalen! Det er lækkert at "kunne være der" når nu man skal passe jobbet..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    10/1-2022

    Var lige et smut i Ådalen for at se lidt træning.

    Lieder var at finde igen efter at have haft fri i onsdags af “personlige” årsager. Man havde vel næsten lige håbet….. Men så nemt slipper vi ikke af med ham
    Østrøm,Khemdee og Fenger var alle med igen efter lidt diverse sygdom.
    Sabbi er stadigvæk ingen steder at se og var det heller ikke i onsdags. Ikke fordi jeg vil spekulere men man kunne tro at han måske har tilraget sig noget der minder om ordet Pamplona. Vi må se.
    Idag igen var unge Tobias Slotsager med og gjorde det super fint. Når jeg hører BWs udtalelse om at hvis vi har nogen der er vildt gode i 15-16 års alderen at så skal de spille på Odense Stadion, ja så tænker jeg på Tobias.
    Ellers er truppen næsten skadesfri. Det er kun Vestergaard og Hylle der stadig træner lidt for sig selv. Aron og Kasper lignede nogen der var lidt på skånekost

    Der blev spillet en masse 10 mod 10 idag med Breum,Frø og Kadrii som de mest markante. Dårligst var Okosun desværre i mine øjne. Han lykkedes ikke med meget. Men det er generelt svært at se 100% ud fra disse træninger

    BW og MH overværede igen træningen

    Leave a comment:

Working...
X