Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Sønderjyske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    En must win kamp i dag.
    Er ret sikker på vi vinder, så ekstra ærgerligt at jeg ikke kan nå til Odense i aften.
    2-0 på mål af Frø og Kadrii
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      En must win kamp i dag.
      Er ret sikker på vi vinder, så ekstra ærgerligt at jeg ikke kan nå til Odense i aften.
      2-0 på mål af Frø og Kadrii
      jeg er meget enig. alt andet end en sejr vil straks betyde, at holdet og træneren skal forholde sig til nedrykning. Jeg tror og håber på at Vejle, Viborg og Haderslev er dårligere end os, Ikke at vores start 11 er ret meget bedre end deres, men det burde være nok til at vi kan snige os fri. Vi bør også være bedre på 12-24 mand, men jeg frygter de 10% chance for at det går galt. Al tale om top 6 er i mine øjne absurd spin og udtryk for at folk taler med hjertet og ikke hjerne og fakta.

      Comment


        #18
        Hvis vi vinder i dag er vi 1 point fra top 6.
        så det er vel ok at snakke top 6.
        ee rimelig sikker på sejr idag.
        måske med 2-3 stykker.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
          Hvis vi vinder i dag er vi 1 point fra top 6.
          så det er vel ok at snakke top 6.
          ee rimelig sikker på sejr idag.
          måske med 2-3 stykker.
          Jeg dømmer os heller ikke ude overhovedet, da jeg synes vi har flere klubber foran os, som jeg vil stille ligeså store spørgsmålstegn til som OB. Det er bare nu pointene skal komme og når vi rent pointmæssigt kun lige akkurat måske har præsteret til par hidtil, så er der ikke plads til skæverter i de næste 4 runder. Der skal sejre i land imod sønderjyske, Viborg og Vejle. Så kan Aalborg være en lidt gratis omgang, men helst skal vi have et kryds her også, så de ikke pludselig stikker afsted oven på en pointmæssigt flot periode dem. Det er nemlig et af de hold jeg forudser vil begynde at svinge lidt. De har bare lidt tur i den lige nu.

          Comment


            #20
            Én ting er helt sikkert. Vi skal vinde i dag, ellers begynder toget at være mere eller mindre kørt ift top 6. Taber vi derimod, så er vi for alvor viklet godt og grundigt ind i suppedasen i bunden, og jeg tænker det sidste en ny træner har brug for, er at skulle deale med et nedrykningsspøgelse på daglig basis. Og så bare sådan helt generelt, kan vi ikke få tre point hjemme mod et SønderjyskE hold i kæmpe problemer, så ved jeg seriøst ikke hvornår vi får dem.

            Når det så er sagt, mon ikke det ender 1-1 som det plejer når vi møder dem?

            Comment


              #21
              4-2 til OB i aften, Larsen, Nordtyskland, Thrandarson, Kadrii, Nordtyskland og JJ...;=)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jeg dømmer os heller ikke ude overhovedet, da jeg synes vi har flere klubber foran os, som jeg vil stille ligeså store spørgsmålstegn til som OB. Det er bare nu pointene skal komme og når vi rent pointmæssigt kun lige akkurat måske har præsteret til par hidtil, så er der ikke plads til skæverter i de næste 4 runder. Der skal sejre i land imod sønderjyske, Viborg og Vejle. Så kan Aalborg være en lidt gratis omgang, men helst skal vi have et kryds her også, så de ikke pludselig stikker afsted oven på en pointmæssigt flot periode dem. Det er nemlig et af de hold jeg forudser vil begynde at svinge lidt. De har bare lidt tur i den lige nu.
                Jeg tror Aab har fundet melodien og de har stadig Lucas Andersen ude. Når han er klar så bliver de styrket. Jeg håber OB slutter over dem, men anser det som forholdsvis usandsynligt.

                Comment


                  #23
                  https://fyens.dk/artikel/s%C3%B8nder...re-at-vinde-nu

                  Det er vist ret dækkende

                  Comment


                    #24
                    Truppen: Ingen Vestergaard, Brems, Ibrahimagic, Breum. Så meget for at satse på akademiet.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Truppen: Ingen Vestergaard, Brems, Ibrahimagic, Breum. Så meget for at satse på akademiet.
                      Brems er ikke til rådighed. Han spillede 90 min på U19 lørdag og måtte have behandling i går. Breum spillede også 90 min og er kun akademi spiller pt
                      Men det er ved at være på tide at man satser på Vestergaard i stedet for AJA. Tarik har ikke overbevist mig og er i mine øjne den der står svagest på midtbanen pt

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Truppen: Ingen Vestergaard, Brems, Ibrahimagic, Breum. Så meget for at satse på akademiet.
                        Du er klar over at vi er få måneder inde i en 5 års strategi ik?
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Brems er ikke til rådighed. Han spillede 90 min på U19 lørdag og måtte have behandling i går. Breum spillede også 90 min og er kun akademi spiller pt
                          Men det er ved at være på tide at man satser på Vestergaard i stedet for AJA. Tarik har ikke overbevist mig og er i mine øjne den der står svagest på midtbanen pt
                          Om Breum formelt er akademispiller eller ej gør ikke den store forskel i mine øjne. Når man viser den form på ungdomshold og ungdomslandshold, som han har gjort på det sidste, ville det kun være naturligt, hvis han blev belønnet med førsteholdsoptrædener. Det vil jeg vove at påstå, at han ville blive i stort set alle andre klubber i ligaen. Østrøm fik desuden også kampe mens han stadig var akademispiller.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                            Du er klar over at vi er få måneder inde i en 5 års strategi ik?
                            Du er klar over, at det er flere år siden vi begyndte at skyde mange flere penge i akademiet, ik?

                            Og så er det en strategi, som man med egne ord havde arbejdet på at udarbejde længe inden den blev offentliggjort. Min primære anke er ikke, at vi ikke ser et fuldbyrdet resultat af strategien nu, min anke er, at man tydeligvis ikke tør følge den særlig helhjertet, hvis man bliver ved med at vælge trupspillere som Okosun, Lieder og AJA, som ingen vel tror på nogensinde bliver hverken bærende profiler eller reelle salgsobjekter, foran de mest interessante spillere fra eget akademi, der eftersigende ikke er langt efter på niveauet.

                            Comment


                              #29
                              Der virker til at være stor tro på holdet i dag. Det er dejligt, og jeg håber de mange positive røster får ret.

                              Det er uden tvivl en must-win kamp.

                              Selv tror jeg dog på en 1-1. Sdr. scorer inden for de første 10 min. Vi jagter resten af kampen, og udligner på et tidspunkt.
                              Vi har ikke kvaliterne (eller modet måske) til at være kampafgørende. Samtidig er vi formentlig et bedre hold en sønderjyderne, så vi taber heller ikke.

                              God kamp

                              Comment


                                #30
                                Jeg ser lige på OB’s IG, at der er kommet net foran tribunen. Er det mig der helt har misset det?

                                godt nok trist.

                                Comment

                                Working...
                                X