Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

    Nej ...Det vil ikke overraske mig men det er den slags som ikke får os ud af middelmådigheden......just saying
    Hvordan ved du det?

    Den måde, OB har gjort det på de sidste 10 år, har netop bragt os middelmådighed. Og jo også under det middelmådige.

    Nu prøver vi (eller: OB hævder i hvert fald at ville prøve), at fokusere mere på at bringe de unge i spil. En sådan indsats kan du jo ikke evaluere nu. Vi må se an. Vurdere niveauet på de unge, når de har fået (eller: hvis de får) nok tid - samtidig vurdere på resultaterne selvfølgelig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Hvordan ved du det?

      Den måde, OB har gjort det på de sidste 10 år, har netop bragt os middelmådighed. Og jo også under det middelmådige.

      Nu prøver vi (eller: OB hævder i hvert fald at ville prøve), at fokusere mere på at bringe de unge i spil. En sådan indsats kan du jo ikke evaluere nu. Vi må se an. Vurdere niveauet på de unge, når de har fået (eller: hvis de får) nok tid - samtidig vurdere på resultaterne selvfølgelig.
      Jeg kan nemt tage fejl...men det jeg har set Tarik spille så er det ikke noget der råber forlæng straks....jeg er helt med på at unge spillere skal have mere tid men så skal du satme også gribe chancen når du får den og det syntes jeg ikke han har.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

        Nej ...Det vil ikke overraske mig men det er den slags som ikke får os ud af middelmådigheden......just saying
        Det kunne være du skulle ændre navn allerede nu til “Bjørn Wessels ud”…. Just saying

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

          Jeg kan nemt tage fejl...men det jeg har set Tarik spille så er det ikke noget der råber forlæng straks....jeg er helt med på at unge spillere skal have mere tid men så skal du satme også gribe chancen når du får den og det syntes jeg ikke han har.
          Da vi ikke har de store centrale midtbane talenter på vej pt og det fact at han stadig udvikler sig tror jeg giver muligheden for en forlængelse. Jeg syntes der er plads til ham og hvis alt går vel kan han overtage Okosuns plads til sommer mens vi henter en erstatning ind for JJ.
          Dette alene rent lønmæssigt burde frigive lønkroner i 250.000kr klassen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Da vi ikke har de store centrale midtbane talenter på vej pt og det fact at han stadig udvikler sig tror jeg giver muligheden for en forlængelse. Jeg syntes der er plads til ham og hvis alt går vel kan han overtage Okosuns plads til sommer mens vi henter en erstatning ind for JJ.
            Dette alene rent lønmæssigt burde frigive lønkroner i 250.000kr klassen
            Han skal så udvikle sig i rekordhastighed - inkl nok også større muskelmasse.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det kunne være du skulle ændre navn allerede nu til “Bjørn Wessels ud”…. Just saying

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Jeg definerer højintense løb som nogen der er hurtige på de første meter, i modsætning til lavintense som en der kan løbe i dagevis (løb i dagevis kan naturligt ikke være højintensivt).

                  Det er rigtigt, at journalisten er noget selvmodsigende. Det er i sig selv nok en god grund til at afvente dommen til vi selv kan få syn for sagen :-)
                  Ens antrit og topfart har vel ikke som sådan noget at gøre med højintensitet eller ej? Maraton løberen kan vel sætte i et højintenst løb ligeså vel som sprinteren kan - forskellen er vel bare ens output. Eller er der noget fysiologi jeg ikke forstår?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Ens antrit og topfart har vel ikke som sådan noget at gøre med højintensitet eller ej? Maraton løberen kan vel sætte i et højintenst løb ligeså vel som sprinteren kan - forskellen er vel bare ens output. Eller er der noget fysiologi jeg ikke forstår?
                    Ja, jeg mener bestemt også godt at en knap så accelerationsstærk spiller sagtens kan tage sin del højintense løb.

                    Comment


                      Et højintenst løb - eller bare et højintenst stykke fysisk arbejde - har intet at gøre med at ‘være hurtig på de første meter’.

                      Man arbejder højintenst, når man er på 80-90 % af sit max.

                      Har man en max-sprinthastighed på fx 30 km/t, så arbejder man højintenst, når man løber i intervallet 24-27 km/t.

                      Så det er altid relativt til en given fart, og en snegl kan arbejde lige så højintenst som en leopard. De gør det bare ved hver sin hastighed.

                      Den slags er heldigvis en objektiv videnskab.
                      Last edited by Jungledyret; 02-02-2022, 14:38.

                      Comment


                        Har I hørt Medianos store transfertråd #1? Med OB.. flere gode bemærkninger og en kommentar om at de laver en OB pakke her i februar med flere interviews for at finde ud af hvad det er der sker i OB .. og hvor OB skal hen ..
                        Last edited by Plum; 03-02-2022, 07:06.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Et højintenst løb - eller bare et højintenst stykke fysisk arbejde - har intet at gøre med at ‘være hurtig på de første meter’.

                          Man arbejder højintenst, når man er på 80-90 % af sit max.

                          Har man en max-sprinthastighed på fx 30 km/t, så arbejder man højintenst, når man løber i intervallet 24-27 km/t.

                          Så det er altid relativt til en given fart, og en snegl kan arbejde lige så højintenst som en leopard. De gør det bare ved hver sin hastighed.

                          Den slags er heldigvis en objektiv videnskab.
                          Præcis.

                          Comment


                            Hvad med Patrick Olsen?

                            Hvis AGF ender med at fritstille ham så kunne det være spændende at få ham til OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                              Hvad med Patrick Olsen?

                              Hvis AGF ender med at fritstille ham så kunne det være spændende at få ham til OB
                              Stort nej tak herfra. Selvom de ophævede kunne han ikke skifte til OB før vinduet åbner igen

                              Desuden har Bjørn sagt NEJ til et medie da han blev spurgt om PO og OB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Stort nej tak herfra. Selvom de ophævede kunne han ikke skifte til OB før vinduet åbner igen

                                Desuden har Bjørn sagt NEJ til et medie da han blev spurgt om PO og OB
                                Øv, så bliver det jo ikke til noget - det havde ellers været interessant at se ham i OB da jeg synes at han er dygtig

                                Comment

                                Working...
                                X