Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Casper Nielsen til PSV ??? Ok …

    Til sommer …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Casper Nielsen til PSV ??? Ok …

      Til sommer …
      Vi skulle have en pæn videre salgs klausul. Så super

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Vi skulle have en pæn videre salgs klausul. Så super
        Det var åbenbart en and … sorry .. https://www.voetbalprimeur.be/nieuws...n-nielsen.html
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          Arh - Det er godt nok en forsimpelt tilgang til transfervinduet.

          Selvfølgelig KAN det betyde at man ikke har gjort sit arbejde ordentligt, men fodboldtransfers er jo ofte baseret på kædereaktioner: Klub 1 køber HB af klub 2, der dermed får pengene til den angriber de har manglet som ejes af klub 3, men som ikke har penge til den venstre back som ejes af klub 4.

          Derudover er der også mange spillere, der skal mærke situationen an i forhold til sæsonopstart og så er der nogle spillere der får af vide et par dage før vinduet lukker at de ikke er fundet for lette.

          Selvfølgelig kan man lave sit arbejde i forvejen og have sin handler klar 1. januar/1. juli, men det kræver altså man er villig til at smide nogle penge - Og hvad så hvis man den helt unikke mulighed dukker op? Skal man så bare takke nej?
          Det er ret sandsynligt at det koster mere at købe tidligt,ja. Men generelt synes jeg, han har ret. Halvsæsonens nye spillere bør være der fra første træningsdag - og i al fald fra første træningskamp.

          Selvfølgelig kan det ske noget den sidste dag - og også noget stort. Men jeg kan godt lide tanken om at det rigtige arbejde er gjort i god tid. Men som han vist også siger i interviewet, kan der blive noget sidste øjebliks udlejning eller salg af mere marginale spillere. Og mon han vil afvise et supersalg sidste dag. Næppe, men jeg kan godt hans attitude.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            https://www.transfermarkt.com/franco.../spieler/74821
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Du kan med fordel læse resten af interviewet også. I der du citerer undrer han sig jo over, at hans præstationer er gået under radaren. Det er ikke hans holdning til King, du citerer.
              Jeg læser også han er bedre defensivt end offensivt, men dog har placeringsvanskeligheder ind i mellem og endelig, at han er mere end dieselmotor end han har højintensive løb. Det overraskede mig en del, da det vel er ret meget imod det der er udmeldt om den spillestilsmæssoge strategi og de udfordringer vi pt har på holdet.

              men jeg tror også vi må sande, at man med strategien har taget det første af mange skridt, og at de ting der er sagt hidtil nok er lidt tilfældige.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Jeg læser også han er bedre defensivt end offensivt, men dog har placeringsvanskeligheder ind i mellem og endelig, at han er mere end dieselmotor end han har højintensive løb. Det overraskede mig en del, da det vel er ret meget imod det der er udmeldt om den spillestilsmæssoge strategi og de udfordringer vi pt har på holdet.

                men jeg tror også vi må sande, at man med strategien har taget det første af mange skridt, og at de ting der er sagt hidtil nok er lidt tilfældige.
                Tænker bestemt også det er det første af mange skridt - og har som sådan heller ikke tiltro til, at de ved hvad de laver, før jeg ser det.

                Men med en spiller som ham her, bør vi nok se ham an før man konkluderer om det passer med de udmeldinger der har været om spillestil. Måske har de rent faktisk scoutet godt her. De løb han tager afhænger jo i høj grad også af holdets spillestil og hvad han trænes til.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Jeg læser også han er bedre defensivt end offensivt, men dog har placeringsvanskeligheder ind i mellem og endelig, at han er mere end dieselmotor end han har højintensive løb. Det overraskede mig en del, da det vel er ret meget imod det der er udmeldt om den spillestilsmæssoge strategi og de udfordringer vi pt har på holdet.

                  men jeg tror også vi må sande, at man med strategien har taget det første af mange skridt, og at de ting der er sagt hidtil nok er lidt tilfældige.
                  Skriver han ikke bare, at han ikke har en fantastisk acceleration, hvad der kan være et issue overfor hurtige kantspillere? Derfor kan man jo godt lave mange højintense løb. Når han samtidig siger, at "hans udholdenhed er fænomenal, og han er garant for at kunne løbe i dagevis op og ned af venstrekanten" synes jeg altså ikke det lyder som en spiller, der ikke kan tage sine højintense løb. Om hans landsholdsdebut siger han også: "Han erobrede bolde med power og aggressivitet højt oppe på banen og var en vigtig figur i Australiens boldbesiddelse og pres." Det lyder da om noget som en spiller, der passer ind i strategien.

                  Comment


                    Undrer mig lidt over at BW i SFÅ for nogle dage siden sagde at MH stod for dette transfervindue, men alligevel er det BW som stiller op til interveiw.
                    Er det en umyndiggørelse af Hemme?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Undrer mig lidt over at BW i SFÅ for nogle dage siden sagde at MH stod for dette transfervindue, men alligevel er det BW som stiller op til interveiw.
                      Er det en umyndiggørelse af Hemme?
                      Det er vel et udtryk for, at nu er det Bjørn og Hemme må arbejde med det han bliver sat til.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                        Jeg læser også han er bedre defensivt end offensivt, men dog har placeringsvanskeligheder ind i mellem og endelig, at han er mere end dieselmotor end han har højintensive løb. Det overraskede mig en del, da det vel er ret meget imod det der er udmeldt om den spillestilsmæssoge strategi og de udfordringer vi pt har på holdet.

                        men jeg tror også vi må sande, at man med strategien har taget det første af mange skridt, og at de ting der er sagt hidtil nok er lidt tilfældige.
                        Lidt en overfortolkning? I en rekrutteringsproes får man ikke alt man ønsker, men måske tilfører man noget andet. Ham her virker til at opfylde 8 af 10 parametre, så i sidste ende er spørgsmålet vel kun om han er/bliver god nok?

                        I dette vindue er jeg mere bekymret over det man ikke har gjort end det man har gjort.

                        Comment


                          Rester fra dette vindue ..

                          JJT satser vel på noget større til sommer - så må vi håbe at han brænder ligaen af her i foråret ...
                          Ryan forventes vel at tage tilbage til USA til sommer ... kunne nok være hentet billigt i dette vindue men det blev han så ikke grundet skade(r).

                          Kan man forvente en forlængelse med Tarik og Hyllegaard hvis de gør det godt på træningsbanerne i foråret?

                          Nogen der ved om man aktivt arbejder for at afskibe AJA til en land der har åbent vindue eller er det op til ham selv at finde noget? Måske det samme med Okusun selvom han ikke har kontraktudløb til sommer.
                          Østrig 7. februar
                          Tyrkiet 8. februar
                          Schweiz 15. februar
                          Rusland 22. februar
                          Norge og Sverige er 31. marts .. der kunne Sander vel også være en joker hvis han stadig er reserve ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Rester fra dette vindue ..

                            JJT satser vel på noget større til sommer - så må vi håbe at han brænder ligaen af her i foråret ...
                            Ryan forventes vel at tage tilbage til USA til sommer ... kunne nok være hentet billigt i dette vindue men det blev han så ikke grundet skade(r).

                            Kan man forvente en forlængelse med Tarik og Hyllegaard hvis de gør det godt på træningsbanerne i foråret?

                            Nogen der ved om man aktivt arbejder for at afskibe AJA til en land der har åbent vindue eller er det op til ham selv at finde noget? Måske det samme med Okusun selvom han ikke har kontraktudløb til sommer.
                            Østrig 7. februar
                            Tyrkiet 8. februar
                            Schweiz 15. februar
                            Rusland 22. februar
                            Norge og Sverige er 31. marts .. der kunne Sander vel også være en joker hvis han stadig er reserve ..
                            Tarik har på intet tidspunkt vist noget der skulle udløse en forlængelse...tværtimod.... hvor Hylle har vist det- så der kunne man godt forlænge med 1 års tid så han kan vise om han stadigt har niveau

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Rester fra dette vindue ..

                              JJT satser vel på noget større til sommer - så må vi håbe at han brænder ligaen af her i foråret ...
                              Ryan forventes vel at tage tilbage til USA til sommer ... kunne nok være hentet billigt i dette vindue men det blev han så ikke grundet skade(r).

                              Kan man forvente en forlængelse med Tarik og Hyllegaard hvis de gør det godt på træningsbanerne i foråret?

                              Nogen der ved om man aktivt arbejder for at afskibe AJA til en land der har åbent vindue eller er det op til ham selv at finde noget? Måske det samme med Okusun selvom han ikke har kontraktudløb til sommer.
                              Østrig 7. februar
                              Tyrkiet 8. februar
                              Schweiz 15. februar
                              Rusland 22. februar
                              Norge og Sverige er 31. marts .. der kunne Sander vel også være en joker hvis han stadig er reserve ..
                              Ret beset kan Ryan vel stadigvæk ryge til USA.

                              De åbner vinduet til februar, d. 7 mener jeg.

                              Comment


                                Den her sætning er lidt bemærkelsesværdig i den officielle vurdering af transfervinduet:
                                "Der er dog flere lande, hvor vinduet endnu ikke er lukket, og derfor er det en mulighed, at der er OB-spillere, der skal i aktion for andre klubber i foråret, hvis det kan gavne deres udvikling."
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/wesstr...ansfervinduet/

                                Brems og Khemdee er vel de mest oplagte emner her...

                                Comment

                                Working...
                                X