Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Der har været snakket om Patrick O og nu bliver han hjemme fra GF's træningslejr, fordi et klubskifte er undervejs.
    OB afventer også med at fortælle hvem der tager afsted i morgen. Der må være mange bolde i luften

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Der har været snakket om Patrick O og nu bliver han hjemme fra GF's træningslejr, fordi et klubskifte er undervejs.
      Det vil jeg håbe da det var der skrev det. Så bliver ikke hængt ud. :)

      Comment


        PO rygtes også til Pestegnen, så ....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          PO rygtes også til Pestegnen, så ....
          Det er ikje unormalt at der sættes nogle rygter ud for at presse prisen op.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            I den meget, meget tynde afdeling: https://twitter.com/Kongdinjo/status...ADvwbj4OhfXGQQ

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Der har været snakket om Patrick O og nu bliver han hjemme fra GF's træningslejr, fordi et klubskifte er undervejs.
              Please dont....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Ja, landede kl. 14.09, men er lidt usikker på flyejeren (mener ikke NT har et), men kan selvfølgelig være charteret eller bare fly for et lokalt firma.
                Last edited by Online; 31-01-2022, 16:22.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                  Please dont....
                  Enig. Kan simpelthen ikke se hvad vi skulle bruge ham til i vores system

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Ja, landede kl. 14.09, men er lidt sikker på flyejeren (mener ikke NT har et), men kan selvfølgelig være charteret. Hvis det er det, lyder det som en dyrere signing, da spilleren vel kunne have taget et ordinært rutefly.
                    Fuuuuuck så har man transfer abstinenser

                    Comment


                      App til at følge transfervinduet live? Ikke en hjemmeside, Facebook, Twitter eller podcast…
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aaet-det-andet

                        Jammen så lukker vi da bare vinduet. BW siger der ikke er noget i støbeskeen. Hverken ind eller ud

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                          Fuuuuuck så har man transfer abstinenser
                          Jeps

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jeps
                            Men dem kan du jo så godt pakke væk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aaet-det-andet

                              Jammen så lukker vi da bare vinduet. BW siger der ikke er noget i støbeskeen. Hverken ind eller ud
                              Havde jeg været OB havde jeg ventet med at breake Joel King til i dag så. Der er bare noget fanpleasing i at være aktiv på lukkedag i min optik. Jeg kan dog godt følge Bjørns argumenter. Vi skal af med mere fyld, så håber vi modtager bud på overskudsspillerne, men godkendt vindue tænker jeg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Men dem kan du jo så godt pakke væk
                                Suuuuuuuuuuk, det bliver et laaaaaaaaaaangt forår. Håber virkelig, der er en som kan give Frøkjær et kæmpe spark bagi, BK spiller til niveau, Fenger fokuserer på målet ikke håret og Sabbi bytter støvlerne, så målet rammes

                                Comment

                                Working...
                                X