Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Glædeligt. Håber AJA, Ryan og Okosun ryger som de næste..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magyar Se indlæg
      Glædeligt. Håber AJA, Ryan og Okosun ryger som de næste..
      Ja og JJT

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        En australsk venstreback lyder enddog meget spændende. JS trænger til konkurrence og Brems må udlejes.

        Hvis man så supplerer med en stærk 6er, så er jeg aldeles tilfreds. Som Østrøm vokser i centerforsvaret, så synes jeg man skal lade den position være for nu og tage bestik senere.
        Vokser og vokser. Måske er det mere ønsketænkning end realitet endnu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlæg

          Ja og JJT
          Selvfølgelig, såfremt en erstatning fra en højere hylde er klar. Kløve kan kun lige gå an som breddespiller. Håber Michelsen tager Kløve med til HamKam.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            En australsk venstreback lyder enddog meget spændende. JS trænger til konkurrence og Brems må udlejes.

            Hvis man så supplerer med en stærk 6er, så er jeg aldeles tilfreds. Som Østrøm vokser i centerforsvaret, så synes jeg man skal lade den position være for nu og tage bestik senere.
            Ved ikke om jeg ser Østrøm som den oplagte makker til Tvrrskov. Han er tilgengæld den perfekte aflæser for Tver når vi engang ikke har ham længere. Kunne godt se potentiale i Østrøm og Khemdee ved siden af hinanden om et par år

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Vores skandinaviske (- danske) transfers har vel egentlig været blandt de bedre, har de ikke? Grytebust, Thrandarsson, Mickelson og, i hvert fald i starten, Sander har vel alle været over gennemsnittet ift. vores transfers. Måske fordi det faktisk har været nødvendigt med grundig scouting ift. når vi har købt spillere fra Superligaen, hvor det har været baseret på forhåndskendskab.
              Du ændre lidt præmissen. Der var ikke snak op skandinaviske transfers vs. Transfers fra resten af verden, men skandinaviske spiller vs. spillere fra resten af verden, så jeg medtaget natuligvis alle skandinaviske spillere vi har hentet - herunder danske spillere da vi trods alt også er et skandinavisk land. Her vil jeg bestemt ikke mene at vores hit-rate er specielt god nej. Nuvel har de af dig nævnte spillere været gode, men hvad har vi til sammenligning hentet af ikke skandinaviske spillere i samme periode? Jebali fra saudi - som vel er den af vores spillere med det højeste topniveau? Kunne jeg vælge mellem en lotto kupon fra Afrika i stedet for mange af de håbløse skandinaviske tilgange vi har hentet de sidste 10 år, ville jeg til en hver en tid vælge det.

              Jeg er fuldstændigt med på fordelen ved at hente spillere i egen baghave - bedre mulighed for grundig scouting, spillere der kender sprog, klima, mentalitet og spillere som generelt er bedre taktisk skolet end spillere fra mange andre lande bare for at nævne nogle af fordelene. Jeg anfægter slet ikke fidusen i ovenstående, jeg finder det bare skørt at opstille et filter der hedder skandinaver frem for andre nationaliteter. Ikke fordi jeg på nogen måde tolker dette som xenofobi eller lignende, (det er bestemt ikke et forsøg på at trække holdninger ned over noget) men fordi jeg finder at vi efterhånden har hentet så enormt meget ligegyldigt skandinavisk skrammel. Læg dertil at der bestemt også er fordele ved at hente spillere uden for skandinavien - man kan generelt, såfremt man er dygtig, lykkes med at finde langt mere kvalitet for pengene hvis man kigger uden for europa, end hvad vi som en lille uambitiøs dansk klub ellers ville kunne finde.

              21 årig australsk landholdsbak vs. JS. ja tak til førstnævnte !

              Comment


                Så sker der vist noget

                https://twitter.com/obstemmer/status...53738228445194

                Comment


                  Blot en tanke.
                  men nogle af vores unge gutter det skal have lidt græs under støvlerne, kunne det ikke tænkes at leje nogen ud til hb Thorshavn hvor Kim engstrøm er blevet cheftræner? Evt brems hvis vi for en ny venstre back ind.. tarik kunne også være oplagt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                    Blot en tanke.
                    men nogle af vores unge gutter det skal have lidt græs under støvlerne, kunne det ikke tænkes at leje nogen ud til hb Thorshavn hvor Kim engstrøm er blevet cheftræner? Evt brems hvis vi for en ny venstre back ind.. tarik kunne også være oplagt.
                    Det tænker jeg da bestemt at det kunne, Engstrøm har ihvertfald et godt kendskab til spillerne i forhold til om de vil kunne forstærke Thorshavn. Så det kunne da bestemt være en spændende mulighed hvis nogle af vores unge drenge kunne få regelmæssig seniorbold på færøerne - det kunne ihvertfald give noget hår på brystet og en på opleveren.

                    Comment


                      OB har lige slået en lidt random video op med en spillerpræsentation af en Mihajlo?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Ophævelsen med Lieder:
                        ​​​​​https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-oph...d-mart-lieder/
                        Der er opstået en mulighed for Lieder som OB ikke vil stå i vejen for så der er ophævet … ikke engang et salg til et symbolsk beløb man kunne holde internt ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          OB har lige slået en lidt random video op med en spillerpræsentation af en Mihajlo?
                          Jeg forstod også ganske lidt…

                          Comment


                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-koe...269;ević/

                            Comment


                              Mihajlo Ivancevic er ny mand i stribet. Han kommer fra spartak subotica i Serbien. 22 år og midterforsvar.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Mihajlo Ivancevic er ny mand i stribet. Han kommer fra spartak subotica i Serbien. 22 år og midterforsvar.
                                Transfermarkt siger, at han er venstrefodet, 190 cm, får en del gule kort (men kun 1 rødt i de sidste to år) har været anfører, mens normale anfører var skadet og har spillet stort set start 11er de sidste to år..

                                Det lyder ret fedt af en 22-årig: kunne godt bruge en kompromisløs, ung midterforsvarer med selvtillid, der går til den.

                                Comment

                                Working...
                                X