Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
ved du noget eller gætter du bare ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Totalt urealistisk IMO
Synes klubberne omkring os løfter barren højere og højere, mens vi står i stampe.
Ved godt at vi nok ikke skal forvente de gamle DD / Carroll dage, men ikke meget X-factor over vores handler nu.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvad er snart realistisk for os ?
Synes klubberne omkring os løfter barren højere og højere, mens vi står i stampe.
Ved godt at vi nok ikke skal forvente de gamle DD / Carroll dage, men ikke meget X-factor over vores handler nu.
Jeg er overordnet positiv når der ikke sker så meget. Ingenting er bedre end spillere som Skjelvik og Okosun. Er som minimum en tegn på, at man rent faktisk har tænkt sig at følge strategien. Men hvis der ikke sker noget i januar kommer man til at få travlt til sommer. Langt fra optimalt.
Comment
-
Edit: Fik lige citeret den forkerte post
Det er planen, både fra FCNs og Kofoed Andersens side, at han skal til udlandet. Jeg tror heller ikke det på nogen måde er realistisk
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-foer-udloeb/"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEdit: Fik lige citeret den forkerte post
Det er planen, både fra FCNs og Kofoed Andersens side, at han skal til udlandet. Jeg tror heller ikke det på nogen måde er realistisk
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-foer-udloeb/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Altså Kofod er vel tæt på urealistisk selv for FCK :-)
Jeg er overordnet positiv når der ikke sker så meget. Ingenting er bedre end spillere som Skjelvik og Okosun. Er som minimum en tegn på, at man rent faktisk har tænkt sig at følge strategien. Men hvis der ikke sker noget i januar kommer man til at få travlt til sommer. Langt fra optimalt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Tror mere det er den anden vej rundt - Tror ikke at Kofod ville være god nok for FCK.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEdit: Fik lige citeret den forkerte post
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-foer-udloeb/
"- Det er klart, at vi selvfølgelig vil foretrække, at han skifter til udlandet, når det er. Det er i forhold til at udvikle hans potentiale, og jeg tror også, at det er Magnus' primære fokus – hvis det ikke skal være Nordsjælland, skal det være udlandet, siger sportsdirektøren".
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOpondo udlejes til Horsens, med købsoption!
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/moses-...il-ac-horsens/
Men hold nu kæft, hvor er det typisk retarderede OB ikke at have hente noget andet først...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Fin fyr, men ikke 5 potter pis værd på en fodboldbane, så isoleret set er det fint nok at sende ham afsted.
Men hold nu kæft, hvor er det typisk retarderede OB ikke at have hente noget andet først...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Fin fyr, men ikke 5 potter pis værd på en fodboldbane, så isoleret set er det fint nok at sende ham afsted.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlægJa vi er nået dertil at en transfer ud er vores højdepunkt i vinduet.......så at se maling tørre er mere spændende end at følge med i vinduet.....man orker slet ikke at blive skuffet mere2022 Sander Svendsen Retur fra leje Noah Lassen Akademi 31.12.2024 Mads Riis Abrahamsen Akademi 31.12.2024 Moses Opondo Udlejet "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Hvorfor skal man have en spiller på plads inden man sender en spiller videre der i følge dig ikke er 5 potter pis værd?
Comment
Comment