Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Mener at have læst han gerne vil til udlandet. Men det har man jo set før ikke holde stik. Han kan dog nok få tilbud fra f.eks. hollandske klubber eller andre på det niveau, kan man forestille sig.
    Det er jo hans begrundelse, men sandheden er nok nærmere at han ikke vil risikere at spille 1. div. Jeg tror han finder en anden adresse i dk og jeg synes vi skal være med i kampen om sådan en spiller, med mindre Vestergaard og/eller Østrøm tager et kvantespring i foråret

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...ker-er-skuffet lej ham i et år mens de unge udvikler sig evt via udlejning i FCM stil.

      Comment


        For pokker jeg er ved at være utålmodig omkring nogle rygter eller handler i OB. Det eneste gode ved, at vi endnu ikke har hørt noget er da, at der efterhånden kun er 10 dage tilbage af et vindue, hvor Hemmingsen har lovet aktivitet. Så ventetiden et forhåbentlig begrænset efterhånden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          For pokker jeg er ved at være utålmodig omkring nogle rygter eller handler i OB. Det eneste gode ved, at vi endnu ikke har hørt noget er da, at der efterhånden kun er 10 dage tilbage af et vindue, hvor Hemmingsen har lovet aktivitet. Så ventetiden et forhåbentlig begrænset efterhånden.
          Jeg tror der kommer heftig aktivitet den sidste uge. Så må vi se hvor meget der lykkedes

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg tror der kommer heftig aktivitet den sidste uge. Så må vi se hvor meget der lykkedes
            Jeg håber du får ret. Lidt udtynding af fyldet og indkøb til toppen ville være helt perfekt. Det bliver spændende at se. Men kunne de da ikke lige få præsenteret en ny spiller inden længe. Det ville lige dæmpe de værste transferabstinenser indtil slutspurten:-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

              Jeg håber du får ret. Lidt udtynding af fyldet og indkøb til toppen ville være helt perfekt. Det bliver spændende at se. Men kunne de da ikke lige få præsenteret en ny spiller inden længe. Det ville lige dæmpe de værste transferabstinenser indtil slutspurten:-)
              Jeg har også abstinenser

              Men jeg vil så gerne have at de gør det rigtigt fra nu af. Altså stort set kun profiler der skal hentes eller unge der har mere potentiale end det vi selv har løbende rundt på akademiet.
              For det er vores FORBANDEDE pligt at få spillere som Breum,Slotsager og måske Khemdee til at lykkedes. Også flere. Men de skal jo have plads og spilletid

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg har også abstinenser

                Men jeg vil så gerne have at de gør det rigtigt fra nu af. Altså stort set kun profiler der skal hentes eller unge der har mere potentiale end det vi selv har løbende rundt på akademiet.
                For det er vores FORBANDEDE pligt at få spillere som Breum,Slotsager og måske Khemdee til at lykkedes. Også flere. Men de skal jo have plads og spilletid
                Helt enig. Jeg tillader mig også at være lidt mere optimistisk end de senere år. Selvom jeg konstant forsøger at minde mig om, at det stadig er OB det handler om, så skuffelse er ikke ikke ligefrem et utænkeligt scenarie Det virker bare som om alvoren endelig har ramt dem lidt, samt erkendelsen af, at der skal mere til end, hvad der hidtil har været forsøgt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                  Helt enig. Jeg tillader mig også at være lidt mere optimistisk end de senere år. Selvom jeg konstant forsøger at minde mig om, at det stadig er OB det handler om, så skuffelse er ikke ikke ligefrem et utænkeligt scenarie Det virker bare som om alvoren endelig har ramt dem lidt, samt erkendelsen af, at der skal mere til end, hvad der hidtil har været forsøgt.
                  Det er præcis sådan jeg også har det. Er mere optimistisk end meget meget længe. Men har da også visse reservationer for om de har de evner der skal til. For viljen er ikke altid nok

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    For pokker jeg er ved at være utålmodig omkring nogle rygter eller handler i OB. Det eneste gode ved, at vi endnu ikke har hørt noget er da, at der efterhånden kun er 10 dage tilbage af et vindue, hvor Hemmingsen har lovet aktivitet. Så ventetiden et forhåbentlig begrænset efterhånden.
                    Har det ikke været lidt tvetydige udmeldinger - noget alá “De kommende transfervinduer” Hvor man ikke kan blive helt klog på hvad man kan tillade sig at forvente af dette vindue.

                    Personligt tror jeg ikke på der kommer til at ske ret meget de næste 10 dage. Der er alt for mange løse ender i truppen - uafklaret fremtid for flere spillere med bl.a kontrakt udløb som skal frigive lønkroner. En ny mand i BW som først nu er ved at danne sig et indtryk.

                    Jeg forventer først der sker noget til sommer.

                    Så må vi bare håbe den står på fodbold i den bedste række stadigvæk


                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                      Har det ikke været lidt tvetydige udmeldinger - noget alá “De kommende transfervinduer” Hvor man ikke kan blive helt klog på hvad man kan tillade sig at forvente af dette vindue.

                      Personligt tror jeg ikke på der kommer til at ske ret meget de næste 10 dage. Der er alt for mange løse ender i truppen - uafklaret fremtid for flere spillere med bl.a kontrakt udløb som skal frigive lønkroner. En ny mand i BW som først nu er ved at danne sig et indtryk.

                      Jeg forventer først der sker noget til sommer.

                      Så må vi bare håbe den står på fodbold i den bedste række stadigvæk

                      BW har jo udtalt at Hemme står for dette vindue og han først skal i gang med sine analyser så tror det er begrænset hvor optimistisk man kan være.

                      Når det så er sagt så har man jo længe vist at JJT stopper til sommer og ved seneste forlængelse var det jo planen at han skulle sælges så man har vel haft en afløser i kikkerten længe og været klar til at sætte det i gang når nu han ikke forlængede inden 31.12 ligesom Fenger.

                      Opondo, Lieder, AJA, Ryan, Okusun har man jo længe vidst ikke havde en fremtid så mam har vel bedt deres agenter om at finde på noget .. bytter gerne 5 for 1 god 6’er..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Khemdee til Thailand sker højst sandsynlig ikke i dette vindue - Det Thailandske vindue lukkede d. 4 januar.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                          Khemdee til Thailand sker højst sandsynlig ikke i dette vindue - Det Thailandske vindue lukkede d. 4 januar.
                          Det siger han også selv til OBstruktion

                          Comment


                            Sander om situationen:
                            https://obstemmer.dk/interview-sande...remtid-med-ro/

                            Han er virkelig en meget sympatisk fyr.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Sander om situationen:
                              https://obstemmer.dk/interview-sande...remtid-med-ro/

                              Han er virkelig en meget sympatisk fyr.
                              enig og en proff tilgang til tingene, kunne virkeligt godt ønske ham succes i OB….men vi får se…

                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Sander om situationen:
                                https://obstemmer.dk/interview-sande...remtid-med-ro/

                                Han er virkelig en meget sympatisk fyr.
                                Sander siger alt det rigtige. Men jeg synes der er en undertone af, at han ikke rigtig selv tror på den.

                                Og jeg tror ærligt talt også han vil blive vurderet til at skulle videre. Om det så bliver leje her til vinter, eller et lille salg til sommer.

                                Men jeg kunne virkelig godt unde ham at få chancen i nogle kampe. F.eks. ved salg af Sabbi. Tror han kunne gøre det godt og måske ligefrem gøre noget ved kadrii også. Det er set før.

                                Comment

                                Working...
                                X