Oprindeligt indsendt af Agbre
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...ker-er-skuffet lej ham i et år mens de unge udvikler sig evt via udlejning i FCM stil.
Comment
-
For pokker jeg er ved at være utålmodig omkring nogle rygter eller handler i OB. Det eneste gode ved, at vi endnu ikke har hørt noget er da, at der efterhånden kun er 10 dage tilbage af et vindue, hvor Hemmingsen har lovet aktivitet. Så ventetiden et forhåbentlig begrænset efterhånden.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægFor pokker jeg er ved at være utålmodig omkring nogle rygter eller handler i OB. Det eneste gode ved, at vi endnu ikke har hørt noget er da, at der efterhånden kun er 10 dage tilbage af et vindue, hvor Hemmingsen har lovet aktivitet. Så ventetiden et forhåbentlig begrænset efterhånden.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror der kommer heftig aktivitet den sidste uge. Så må vi se hvor meget der lykkedes
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Jeg håber du får ret. Lidt udtynding af fyldet og indkøb til toppen ville være helt perfekt. Det bliver spændende at se. Men kunne de da ikke lige få præsenteret en ny spiller inden længe. Det ville lige dæmpe de værste transferabstinenser indtil slutspurten:-)
Men jeg vil så gerne have at de gør det rigtigt fra nu af. Altså stort set kun profiler der skal hentes eller unge der har mere potentiale end det vi selv har løbende rundt på akademiet.
For det er vores FORBANDEDE pligt at få spillere som Breum,Slotsager og måske Khemdee til at lykkedes. Også flere. Men de skal jo have plads og spilletid
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har også abstinenser
Men jeg vil så gerne have at de gør det rigtigt fra nu af. Altså stort set kun profiler der skal hentes eller unge der har mere potentiale end det vi selv har løbende rundt på akademiet.
For det er vores FORBANDEDE pligt at få spillere som Breum,Slotsager og måske Khemdee til at lykkedes. Også flere. Men de skal jo have plads og spilletid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Helt enig. Jeg tillader mig også at være lidt mere optimistisk end de senere år. Selvom jeg konstant forsøger at minde mig om, at det stadig er OB det handler om, så skuffelse er ikke ikke ligefrem et utænkeligt scenarie Det virker bare som om alvoren endelig har ramt dem lidt, samt erkendelsen af, at der skal mere til end, hvad der hidtil har været forsøgt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægFor pokker jeg er ved at være utålmodig omkring nogle rygter eller handler i OB. Det eneste gode ved, at vi endnu ikke har hørt noget er da, at der efterhånden kun er 10 dage tilbage af et vindue, hvor Hemmingsen har lovet aktivitet. Så ventetiden et forhåbentlig begrænset efterhånden.
Personligt tror jeg ikke på der kommer til at ske ret meget de næste 10 dage. Der er alt for mange løse ender i truppen - uafklaret fremtid for flere spillere med bl.a kontrakt udløb som skal frigive lønkroner. En ny mand i BW som først nu er ved at danne sig et indtryk.
Jeg forventer først der sker noget til sommer.
Så må vi bare håbe den står på fodbold i den bedste række stadigvæk
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
Har det ikke været lidt tvetydige udmeldinger - noget alá “De kommende transfervinduer” Hvor man ikke kan blive helt klog på hvad man kan tillade sig at forvente af dette vindue.
Personligt tror jeg ikke på der kommer til at ske ret meget de næste 10 dage. Der er alt for mange løse ender i truppen - uafklaret fremtid for flere spillere med bl.a kontrakt udløb som skal frigive lønkroner. En ny mand i BW som først nu er ved at danne sig et indtryk.
Jeg forventer først der sker noget til sommer.
Så må vi bare håbe den står på fodbold i den bedste række stadigvæk
Når det så er sagt så har man jo længe vist at JJT stopper til sommer og ved seneste forlængelse var det jo planen at han skulle sælges så man har vel haft en afløser i kikkerten længe og været klar til at sætte det i gang når nu han ikke forlængede inden 31.12 ligesom Fenger.
Opondo, Lieder, AJA, Ryan, Okusun har man jo længe vidst ikke havde en fremtid så mam har vel bedt deres agenter om at finde på noget .. bytter gerne 5 for 1 god 6’er.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Sander om situationen:
https://obstemmer.dk/interview-sande...remtid-med-ro/
Han er virkelig en meget sympatisk fyr."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSander om situationen:
Han er virkelig en meget sympatisk fyr.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSander om situationen:
Han er virkelig en meget sympatisk fyr.
Og jeg tror ærligt talt også han vil blive vurderet til at skulle videre. Om det så bliver leje her til vinter, eller et lille salg til sommer.
Men jeg kunne virkelig godt unde ham at få chancen i nogle kampe. F.eks. ved salg af Sabbi. Tror han kunne gøre det godt og måske ligefrem gøre noget ved kadrii også. Det er set før.
Comment
Comment