Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Forhåbentlig kan vi lykkedes med at få sat så meget i værk allerede nu som muligt, så Alm ikke skal implementere et halvt hold på en sommer, som skal spille sig i top 6. Forhåbentlig kommer BW hertil med sin know how og en slat ekstra dadler ift. det råderum vi har haft de seneste vinduer, så der er dannet grobund for lidt mere swung på tilføjelserne. Det bliver spændende at følge, og når man kender Hemmes sædvanligt meget forsigtige udtalelser når det kommer til transferaktivitet, så tør jeg godt tro på fin aktivitet allerede denne vinter ud fra dette skriv. Skrivet kunne i øvrigt godt have tålt et par linjer om de skuffende resultater i superligaen, så det hele ikke skal camoufleres rosenrødt, når faktum er at man i superligaen er milevidt fra at indfri målsætningen og det bestemt ikke kun har skyldtes stolpe ud og store skadeskvaler, som vi ellers ved tidligere lejligheder har prædiket.
    Ja vi kan kun krydse fingre. Vi må se om det kan lade sig gøre. Jeg ville være tilfreds med 1-2 ind og 2-3 ud. Men i sidste ende handler det jo ikke om kvantiteten. Men kan man dygtig finde de rigtige spillere der passer ind og er bedre end dem vi har?

    Ja der manglede lidt selvkritik og erkendelse i den smøre. Men det kan næppe komme som den store overraskelse for nogen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Er det ikke indirekte italesat at BW får stor indflydelse på Transfers, mens at MH skal være en slags bindeled mellem træner, spiller og ledelse?
      Det synes jeg det har været direkte italesat siden offentliggørelsen af BWs tiltrædelse, bl.a. af Enrico. Hvis OB/OS&E synes at det kan bære en sportschef titel så må de selv rode med det.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja vi kan kun krydse fingre. Vi må se om det kan lade sig gøre. Jeg ville være tilfreds med 1-2 ind og 2-3 ud. Men i sidste ende handler det jo ikke om kvantiteten. Men kan man dygtig finde de rigtige spillere der passer ind og er bedre end dem vi har?

        Ja der manglede lidt selvkritik og erkendelse i den smøre. Men det kan næppe komme som den store overraskelse for nogen
        MH har jo sagt at der kikkes på spillere til at forstærke start11'eren og her synes jeg da 1-3 spilere ind må være ønskescenarie, så vi ikke igen-igen skal til at spille et nyt hold sammen. Igen-igen kan vi sagtens afskibe dødvægten i form af Lieder, Okusun, Opondo m.fl. i et hug når de ikke har fremtid i klubben.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          MH har jo sagt at der kikkes på spillere til at forstærke start11'eren og her synes jeg da 1-3 spilere ind må være ønskescenarie, så vi ikke igen-igen skal til at spille et nyt hold sammen. Igen-igen kan vi sagtens afskibe dødvægten i form af Lieder, Okusun, Opondo m.fl. i et hug når de ikke har fremtid i klubben.
          Så længe OB stadig vil spille stilen med højt pres og hurtige omstillinger så man kommer hurtigt til modstanderens felt er det nødvendigt med de fire forreste men for balancens skyld absolut nødvendigt med to seksere der kan sørge for balancen på holdet og der er JJT altså ikke god nok defensivt. Han er anfører og egen avl så det taler selvfølgelig for en forlængelse men han er ikke god nok når det er Frøkjær eller Jebali der spiller baggerst af de fire forreste.
          Det ville give mere mening med ham som 10’er end 6’er men han er jo en 8’er som OB ikke spiller med …
          VB ville være kærkommen forstærkning og centerforsvar ligeledes men ….
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Der er vel ikke nogle realistiske salg?:

            Tarik Ibrahimagic 30/6-2022
            Alexander J Andersen 30/6-2022
            Ryan Laursen 30/6-2022
            Mikkel Hyllegaard 30/6-2022
            Mart Lieder 30/6-2022
            Jens Jakob Thomasen 30/6-2022

            Hvad er Ryans skadessituation?

            Joker i Sander Svendsen:
            Sander Svendsen 30/6-2023(udlejet)

            Moses Opondo 30/6-2023
            Ayo Simon Okosun 30/6-2024

            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Der er vel ikke nogle realistiske salg?:

              Tarik Ibrahimagic 30/6-2022
              Alexander J Andersen 30/6-2022
              Ryan Laursen 30/6-2022
              Mikkel Hyllegaard 30/6-2022
              Mart Lieder 30/6-2022
              Jens Jakob Thomasen 30/6-2022

              Hvad er Ryans skadessituation?

              Joker i Sander Svendsen:
              Sander Svendsen 30/6-2023(udlejet)

              Moses Opondo 30/6-2023
              Ayo Simon Okosun 30/6-2024
              Ikke mange salg store nej. Men tænker da at Sander og Okosun kan indbringe 1-2 mill hver. Opondo bliver i OB er jeg sikker på. Mindst indtil sommer

              Men en masse sparede lønkroner der kan gen investeres. Håber dog at Hylle får smidt 12 måneder på sin kontrakt.

              Comment


                Forlængelse med Max til 2025 i hus! Klasse!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Så længe OB stadig vil spille stilen med højt pres og hurtige omstillinger så man kommer hurtigt til modstanderens felt er det nødvendigt med de fire forreste men for balancens skyld absolut nødvendigt med to seksere der kan sørge for balancen på holdet og der er JJT altså ikke god nok defensivt. Han er anfører og egen avl så det taler selvfølgelig for en forlængelse men han er ikke god nok når det er Frøkjær eller Jebali der spiller baggerst af de fire forreste.
                  Det ville give mere mening med ham som 10’er end 6’er men han er jo en 8’er som OB ikke spiller med …
                  VB ville være kærkommen forstærkning og centerforsvar ligeledes men ….
                  Det er svært at være uenig i, men om det lige skal være en til hver kæde, eller om det skal være to til forsvar og en til midtbanen vil jeg lade være op til Alm og MH at vurdere hvad der er vigtigst. Jeg tror dog heller ikke at Bashkim, Jebali, Sabbi, Frø og Fenger forsøget bliver skrottet så det er næppe der, der kikkes.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det er svært at være uenig i, men om det lige skal være en til hver kæde, eller om det skal være to til forsvar og en til midtbanen vil jeg lade være op til Alm og MH at vurdere hvad der er vigtigst. Jeg tror dog heller ikke at Bashkim, Jebali, Sabbi, Frø og Fenger forsøget bliver skrottet så det er næppe der, der kikkes.
                    Med mindre der bliver solgt nogen fra toppen tror jeg heller ikke at der bliver hentet nogen.
                    Max bliver udtaget til holdet før Lieder og man har signet med Luca så tror ikke at der sker meget mere end der.
                    I forsvaret må man jo vurdere om enten Østrøm eller Vestergaard kan tage over for AJA om senest seks mdr. og i øvrigt overhale Larsen men er det ikke tilfældet kan man lige så godt hente en reel forstærkning til den plads.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ikke mange salg store nej. Men tænker da at Sander og Okosun kan indbringe 1-2 mill hver. Opondo bliver i OB er jeg sikker på. Mindst indtil sommer

                      Men en masse sparede lønkroner der kan gen investeres. Håber dog at Hylle får smidt 12 måneder på sin kontrakt.
                      Enig. Håber at Hyllegaard får forlænget med et år så han får mulighed format vise sig frem igen. Hvornår forventes han tilbage på træningsbanen?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Patrik Harboe bliver U17 træner i Brøndby:
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-rov-i-esbjerg
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Forlængelse med Max til 2025 i hus! Klasse!
                          Enig, Max Fenger er jeg også rigtig glad for. Så bliver det spændende hvem vi henter ind som assistent efter Henrik Hansen.
                          Og så krydser jeg fingre for en klassespiller til hhv midterforsvaret og den centrale midtbane som passer 100% ind i Alms spillestil og strategien.
                          Hvis vi kan få stabiliseret vores centrale akse i både forsvar og midtbane, så tror jeg også vores offensiv vil kunne komme til at blomstre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Enig, Max Fenger er jeg også rigtig glad for. Så bliver det spændende hvem vi henter ind som assistent efter Henrik Hansen.
                            Og så krydser jeg fingre for en klassespiller til hhv midterforsvaret og den centrale midtbane som passer 100% ind i Alms spillestil og strategien.
                            Hvis vi kan få stabiliseret vores centrale akse i både forsvar og midtbane, så tror jeg også vores offensiv vil kunne komme til at blomstre.
                            Mon ikke det næsten er på plads med Frank Hjortebjerg?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Enig, Max Fenger er jeg også rigtig glad for. Så bliver det spændende hvem vi henter ind som assistent efter Henrik Hansen.
                              Og så krydser jeg fingre for en klassespiller til hhv midterforsvaret og den centrale midtbane som passer 100% ind i Alms spillestil og strategien.
                              Hvis vi kan få stabiliseret vores centrale akse i både forsvar og midtbane, så tror jeg også vores offensiv vil kunne komme til at blomstre.
                              Nu har jeg jo lige fået julegaver, men hvis man også kan få nytårsgaver, så har jeg nøjagtig de samme ønsker, som dig.

                              Rigtig godt nytår til alle OB fans.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Nu har jeg jo lige fået julegaver, men hvis man også kan få nytårsgaver, så har jeg nøjagtig de samme ønsker, som dig.

                                Rigtig godt nytår til alle OB fans.
                                Tak og ilm .. vi er nok rigtig mange der har de samme ønsker til holdet med mere fart specielt i cf hvor ingen af KL, AJA eller Tverskov ejer harens vigtigste våben, og en 6'er der kan supplere Arons arbejdsraseri på bedste måde, måske specielt med at beskytte forsvaret og ad den vej gøre det lettere for vores offensiv at være mere konsekvente/kyniske når chancerne byder sig. Altsammen skal selvf. med skyldig hensyntagen til Østrøm og Vestergård og om der skal satses på en af dem på lidt længere sigt. Vb må også gerne som minimum suppleres så Jørgen mærker lidt mere pres end Brems tilsyneladende kan give ham.
                                Last edited by manner; 31-12-2021, 10:59.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X