Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Min påstand er nok firkantet, men kommer på baggrund af skuffelse over manglende brug af egen avl. Derfor håber jeg bare vi er på vej mod nye tider
    Det tror jeg på at vi er. Det er en proces. Den tager lidt tid. Men tror på det

    Men der vil altid være dårlige handler i alle klubber. Og der vil altid være unge spillere der ikke er gode nok og ikke slår igennem. Nogen der spiller frem for andre som man ikke forstår en dyt af..

    Men som jeg forstår det er ambitionen(så kan vi i fremtiden diskutere om de lykkedes med det) at vi mere eller mindre kun henter profiler udefra. Altså spillere ala Kadrii og Jebali. Resten skal komme fra akademiet.
    Så vil der også være et øje for spillere som Nico der hentes fordi vi har en plads der ikke 100% kan erstattes fra akademiet og han er ung, billig, salgsbar og der kan udvikles på ham.

    Hvor dygtige de så er til at udføre den plan må tiden vise

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Jørgen bliver ikke bænket, til fordel for en 22 årig evt. leje spiller. Lets face it. Det er OB vi taler om.

      Mit håb er dog man får en aftale om at ophæve kontrakt med Jørgen, så han kan tage til Norge. Og Okosun også. Men et mikroskopisk håb.
      Man hentede da en ny vb på trods af at man har Ryan og et talent. Bevares, Skjelvik er ikke skadet men hvis Alm/Hemme/Wesstrøm ikke mener at han er god nok kan det vel komme på tale ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Man hentede da en ny vb på trods af at man har Ryan og et talent. Bevares, Skjelvik er ikke skadet men hvis Alm/Hemme/Wesstrøm ikke mener at han er god nok kan det vel komme på tale ..
        Besætningen på hb var en mere eller mindre kronisk skadet spiller, og en 18 midterforsvar. Der var i den grad brug for en ny hb. Synes ikke det kan sammenlignes.

        Men lad os nu se om Jørgen er fortid i start 11. Time will tell

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Man hentede da en ny vb på trods af at man har Ryan og et talent. Bevares, Skjelvik er ikke skadet men hvis Alm/Hemme/Wesstrøm ikke mener at han er god nok kan det vel komme på tale ..
          Så langt hellere at vi spillede med Ryan til højre og Nico til venstre (han har spillet meget venstreback tidligere og har et solidt venstreben) end at bruge Jørgen..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Så langt hellere at vi spillede med Ryan til højre og Nico til venstre (han har spillet meget venstreback tidligere og har et solidt venstreben) end at bruge Jørgen..
            Det forudsætter jo at Ryan er i stand til at spille. Og det er han sjældent. Ingen grund til at bruge så ustabil en spiller der har kontraktudløb om 6 måneder og smide en over på en udvandt position(selvom han spillede den lidt i Norge til sidst).
            Vi skal væk fra det med at bruge folk på uvante pladser. Vi spildte også et år med Thrandasson på en forkert plads

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Har intet imod at slippe spillere som Okosun eller Lieder gratis som en 'vennetjenste' til HH
              Det ville bare gøre ekstra ondt, hvis det så lige var dem der sørgede for at vi ikke kommer i pokalfinalen.
              Vi skal gøre alt hvad der skal til for at tage den pokal og vennetjenester er der ikke noget der hedder i den forbindelse.

              Comment


                Hemmingsen om 2021:
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/dynami...vikle-klubben/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Vi skal bare arbejde hårdt,så skal det nok gå. Er fet alt hvad manden kan sige ?
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Vi skal bare arbejde hårdt,så skal det nok gå. Er fet alt hvad manden kan sige ?
                    Ikke umiddelbart, nej. Han siger en del andet i det interview, blandt andet det her:

                    “Mange spillere har også kontraktudløb, og der kan forventes aktivitet i det kommende års transfervinduer.”

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Ikke umiddelbart, nej. Han siger en del andet i det interview, blandt andet det her:

                      “Mange spillere har også kontraktudløb, og der kan forventes aktivitet i det kommende års transfervinduer.”
                      Med 8 kontraktudløb og nok 1-2 utilfredse spillere der vil væk, kan vi nok forvente 4-6 transfers de næste 8 måneder, et par forlængelser og endnu et par akademispillere der får kontrakt. Så ja. Der bliver gang i den. Men lykkedes det at hente forstærkninger og ikke bare tilføjelser? Det må tiden vise

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Med 8 kontraktudløb og nok 1-2 utilfredse spillere der vil væk, kan vi nok forvente 4-6 transfers de næste 8 måneder, et par forlængelser og endnu et par akademispillere der får kontrakt. Så ja. Der bliver gang i den. Men lykkedes det at hente forstærkninger og ikke bare tilføjelser? Det må tiden vise
                        Enig - også i skepsissen. Mit svar var egentlig bare rettet på spørgsmålet om Hemme ikke kunne sige andet end at vi skal arbejde hårdere. Når han nu siger ret eksplicit at der kommer til at ske meget de næste transfervinduer, er sinus’ spørgsmål ret mærkeligt i mine øjne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Enig - også i skepsissen. Mit svar var egentlig bare rettet på spørgsmålet om Hemme ikke kunne sige andet end at vi skal arbejde hårdere. Når han nu siger ret eksplicit at der kommer til at ske meget de næste transfervinduer, er sinus’ spørgsmål ret mærkeligt i mine øjne.
                          Enig. Syntes han er meget klar i spyttet her. Dejligt.
                          Håber at BW har styr på indkøb så det ikke overlades til Hemmingsen. Ham har jeg ikke den store tillid til

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Enig. Syntes han er meget klar i spyttet her. Dejligt.
                            Håber at BW har styr på indkøb så det ikke overlades til Hemmingsen. Ham har jeg ikke den store tillid til
                            Er det ikke indirekte italesat at BW får stor indflydelse på Transfers, mens at MH skal være en slags bindeled mellem træner, spiller og ledelse?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Med 8 kontraktudløb og nok 1-2 utilfredse spillere der vil væk, kan vi nok forvente 4-6 transfers de næste 8 måneder, et par forlængelser og endnu et par akademispillere der får kontrakt. Så ja. Der bliver gang i den. Men lykkedes det at hente forstærkninger og ikke bare tilføjelser? Det må tiden vise
                              Forhåbentlig kan vi lykkedes med at få sat så meget i værk allerede nu som muligt, så Alm ikke skal implementere et halvt hold på en sommer, som skal spille sig i top 6. Forhåbentlig kommer BW hertil med sin know how og en slat ekstra dadler ift. det råderum vi har haft de seneste vinduer, så der er dannet grobund for lidt mere swung på tilføjelserne. Det bliver spændende at følge, og når man kender Hemmes sædvanligt meget forsigtige udtalelser når det kommer til transferaktivitet, så tør jeg godt tro på fin aktivitet allerede denne vinter ud fra dette skriv. Skrivet kunne i øvrigt godt have tålt et par linjer om de skuffende resultater i superligaen, så det hele ikke skal camoufleres rosenrødt, når faktum er at man i superligaen er milevidt fra at indfri målsætningen og det bestemt ikke kun har skyldtes stolpe ud og store skadeskvaler, som vi ellers ved tidligere lejligheder har prædiket.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Er det ikke indirekte italesat at BW får stor indflydelse på Transfers, mens at MH skal være en slags bindeled mellem træner, spiller og ledelse?
                                Jo. Men også at MH skal til at scoute lidt mere. Så derved får han vel lidt indflydelse på det.

                                Men jeg mente nu lige så meget på den korte bane. Altså dette vindue

                                Comment

                                Working...
                                X