Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Hvorfor er det at vi snakker om KLs tid i Holland?

    Vi hentede ham trods alt fra en svensk klub, så det er vel det halvandet år han var i Sverige vi kan bruge som sammenligningsgrundlag?
    Og ikke den tid han havde i Holland?
    Der har du en pointe, men mit take var, at vi måske overvurderede ham pga ligaen, som i min bog ikke er bedre end superligaen når vi se bort fra de 3 store klubber. Så konklusionen er vel at en i bedste fald mellemspiller i Holland eller Sverige højest har niveau til bænken hvis man skal i top 6 i dk.
    Enten skal man hente unge med potentiale til at blive dygtig nok, eller klare forstærkninger.

    ​​​​​ Så slut med at hente AK, Lieder, Kløve, Okosun, Opondu og af den hylde fra de bagerste støvede reoler.

    Comment


      Og du tænker, at nogen fra dén hylde vil til OB?

      Det gør jeg ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Så slut med at hente AK, Lieder, Kløve, Okosun, Opondu og af den hylde fra de bagerste støvede reoler.
        Ud fra hvad der er blevet sagt efter at den nye strategi er kommet så bliver det til at forstærke os fra dag 1 der kigges på nu.

        Om de så er unge (20-23) og med udviklings mulighed men bedre end vi har eller en ældre (27-30) som bare er så meget bedre end det vi har ved jeg ikke.
        Men jeg tror den sidste gruppe er for dyre til OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Det er fuldstændig umuligt at spå om det, men der er sket større sensationer end at Eriksen skulle tage et halvår i OB. Jeg tror det kommer an på hvad han gør sig af tanker om karrieren. Er han 100% sikker på og dedikeret til at han skal tilbage på topplan, så kan jeg ikke se ham i OB. Er han derimod i tvivl og har brug for at mærke efter med græs under støvlerne, så er OB nærliggende. Vi kommer formentlig til at spille en masse ret overflødige kampe, hvor han forholdsvis roligt kan forsøge at finde sin fodboldglæde. Der vil ingen forventning være til at han brænder ligaen af, og uanset hvor dårligt han end gør det, så vil baggrunden for det altid kunne undskylde det helt berettiget, fordi det var så uhyggeligt.
          I de store europæiske ligaer er det så kynisk at selv Eriksen ryger helt ud i kulden, hvis ikke der leveres. Sådan går det bare ikke i OB og skulle det blive noget lort, så har han hele familien tæt på og det kan sagtens have fået ekstra høj betydning efter alt det der skete.
          Urealistisk, men absolut ønskescenariet vil være at Eriksen skriver en 3 årig kontrakt med OB, med aftale om at måtte få det helt som det passet ind i hans helbred. Så skal der arbejdes henimod et salg så snart han er på toppen, og klar til en af de store ligaer igen.
          Det giver OB en attraktiv spiller, Eriksen kommer stille og roligt igang, og det ender med at OB høster en transfer i den høje ende, fremfor de småpenge vi plejer at få Det vil måske rykke klubben for der er intet der tyder på at der ellers er en eneste i truppen som er salgsbar for et nævneværdigt beløb.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Med de meldinger, der har været, så tror jeg, vi skal droppe ønsketænkningen om CE i OB.

            Det bliver England eller Holland eller karrierestop - tror jeg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Med de meldinger, der har været, så tror jeg, vi skal droppe ønsketænkningen om CE i OB.

              Det bliver England eller Holland eller karrierestop - tror jeg.
              Selvfølgelig virker et skifte til OB urealistisk og jeg synes også at det lugter af at CE fortsætter I udlandet, men hvorfor er det du tror at et karrierestop står før end et skifte til superligaen? Manden elsker at spille fodbold

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Hvorfor er det at vi snakker om KLs tid i Holland?

                Vi hentede ham trods alt fra en svensk klub, så det er vel det halvandet år han var i Sverige vi kan bruge som sammenligningsgrundlag?
                Og ikke den tid han havde i Holland?
                Hvorfor hentede vi overhovedet KL, og betalte endda en transfersum for at få ham ??? Året før han kom til Sverige, var han sluttet i Holland og fik lov til at træne med i OB, indtil en ny klub ville have ham. Jeg mener også, at OB meddelte officielt, at det ikke var med henblik på en kontrakt med OB.
                Hvordan kunne en mand, JM ikke kunne bruge dengang, i løbet af kort tid i Sverige, pludselig blive så meget bedre, at man - MH?? - betalte en millionsum for at hente ham til Odense. ??
                Endnu en tåbelig ledelsesbeslutning !!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Hvorfor hentede vi overhovedet KL, og betalte endda en transfersum for at få ham ??? Året før han kom til Sverige, var han sluttet i Holland og fik lov til at træne med i OB, indtil en ny klub ville have ham. Jeg mener også, at OB meddelte officielt, at det ikke var med henblik på en kontrakt med OB.
                  Hvordan kunne en mand, JM ikke kunne bruge dengang, i løbet af kort tid i Sverige, pludselig blive så meget bedre, at man - MH?? - betalte en millionsum for at hente ham til Odense. ??
                  Endnu en tåbelig ledelsesbeslutning !!!
                  Var det ikke JH som hentede ham og JM brugte vel Larsen i fleste kampe i hans sidste år?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Selvfølgelig virker et skifte til OB urealistisk og jeg synes også at det lugter af at CE fortsætter I udlandet, men hvorfor er det du tror at et karrierestop står før end et skifte til superligaen? Manden elsker at spille fodbold
                    Hvorfor tror man noget som helst?

                    Det er jo bare mit bud. En italiensk avis skrev at CE ikke var interesseret i de (det?) danske bud lige nu. Agenten udtalte 900 forskellige ting, og megen klarhed er der ikke ad den vej.


                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Hvorfor tror man noget som helst?

                      Det er jo bare mit bud. En italiensk avis skrev at CE ikke var interesseret i de (det?) danske bud lige nu. Agenten udtalte 900 forskellige ting, og megen klarhed er der ikke ad den vej.
                      Jeg har også på fornemmelsen at de agenter nu engang handler som de gør. Så selv hvis Eriksen har meddelt OB er en mulighed, så kører han videre i rillen med at spiller klubberne ud mod hinanden og sende modstridende signaler, der skal øge priserne.

                      Jeg tror dog også førsteprioriteten er en engelsk klub eller tilsvarende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                        Jeg har også på fornemmelsen at de agenter nu engang handler som de gør. Så selv hvis Eriksen har meddelt OB er en mulighed, så kører han videre i rillen med at spiller klubberne ud mod hinanden og sende modstridende signaler, der skal øge priserne.

                        Jeg tror dog også førsteprioriteten er en engelsk klub eller tilsvarende.
                        Agenter plejer i den grad deres egen forretning, og skal selvfølgelig prøve at hæve prisen. Der er altid mange klubber interesseret når en hvilken som helst spiller har, eller nærmer sig kontraktudløb.
                        Der er uden tvivl mange bejlere her, men jeg tror nu Eriksen er så jordbunden og meget lidt pengegikseret, at han har sig selv som førsteprioritet.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Hvorfor tror man noget som helst?

                          Det er jo bare mit bud. En italiensk avis skrev at CE ikke var interesseret i de (det?) danske bud lige nu. Agenten udtalte 900 forskellige ting, og megen klarhed er der ikke ad den vej.

                          Der er jeg med på, jeg er bare ikke selv stødt på noget i medierne, hverken danske, italienske, agent eller Eriksen selv der indikere at det bliver et karrierestop med mindre CE får en kontrakt i udlandet (England/Holland). Hvorfor jeg spørger når nu du lyder ganske overbevist om at Superligaen ikke er, eller kommer, på tale. Det kunne jo være at du havde læst noget som jeg ikke havde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Hvorfor tror man noget som helst?

                            Det er jo bare mit bud. En italiensk avis skrev at CE ikke var interesseret i de (det?) danske bud lige nu. Agenten udtalte 900 forskellige ting, og megen klarhed er der ikke ad den vej.

                            Det er klassisk russisk krigsførelse Martin Schoots har gang i. Spred modsatrettet information og arbejd i det skjulte. Vi er alle sammen hoppet direkte ned i gryden og nu kan vi ikke komme op.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Der er jeg med på, jeg er bare ikke selv stødt på noget i medierne, hverken danske, italienske, agent eller Eriksen selv der indikere at det bliver et karrierestop med mindre CE får en kontrakt i udlandet (England/Holland). Hvorfor jeg spørger når nu du lyder ganske overbevist om at Superligaen ikke er, eller kommer, på tale. Det kunne jo være at du havde læst noget som jeg ikke havde.
                              Agenten udtalte, at det ikke var sikkert, at CE ville fortsætte. Men altså, han udtalte jo mere eller mindre alt tænkeligt inden for en halv dag.

                              Jeg har grundlæggende svært ved at se Superligaen som et godt match for CE. En fysisk liga uden vildt mange dygtige spillere (ud fra CEs niveau) er vel ikke rent guf for en teknisk playmaker ude af form?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Det er klassisk russisk krigsførelse Martin Schoots har gang i. Spred modsatrettet information og arbejd i det skjulte. Vi er alle sammen hoppet direkte ned i gryden og nu kan vi ikke komme op.
                                Ja garanteret. Spred lidt god hyggestemning OB og CE imellem, informer en italiensk avis om, atDanmark er udelukket. Jeg tror også han har gang i det helt store show for at holde gryden i kog omkring ham alt imens CE selv kan stå i skyggen og forberede det comeback jeg slet ikke er i tvivl om er på trapperne, med mindre det pludselig opstår noget helbredsmæssigt i genoptræningen.

                                ​​​

                                Comment

                                Working...
                                X