Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Havde en god snak med min kammerat som har en agent ven. Ikke fordi han vidste noget specifik og jeg har heller ikke noget revolutionerende.
    Men der er lagt op til et sindssygt aktivt transfervindue i Danmark. Der er aktivitet på højtryk i agentmiljøet(mere end normalt) og han nævnte OB som en af de 3-4 klubber som vil være mest fremme i skoene denne vinter.
    Men som altid er der ingen garantier for noget lykkedes. Det er bare betryggende at vide og jeg glæder mig(crossing fingers)
    Der er jo også mange som helt skal ud. Men håber da at vi lander en god CF'er, en 6'er samt en VB. Her ud over skal evt. opståede huller fyldes ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Der er jo også mange som helt skal ud. Men håber da at vi lander en god CF'er, en 6'er samt en VB. Her ud over skal evt. opståede huller fyldes ud.
      Ja en del spillere ud kan selvfølgelig også være en del af aktiviteten. Vel ganske naturligt. Ville være befriende at komme af med Lieder,Okosun og Ryan allerede nu.
      Så kan vi rydde ekstra op til sommer. AJA kan også smutte nu, hvis man finder en klasse CF`er et sted

      Så burde der være plads i lønbudgettet til lidt af hver

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Der er jo også mange som helt skal ud. Men håber da at vi lander en god CF'er, en 6'er samt en VB. Her ud over skal evt. opståede huller fyldes ud.
        Rettelse: en god CF'er en 6'er og Christian Sørensen ​​​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Rettelse: en god CF'er en 6'er og Christian Sørensen ​​​​​​
          Troe desværre ikke vi ser en ny venstre back lige foreløbig. Jørgen får en høj løn og har en lang kontrakt.

          Desuden er Christian Sørensen, ligesom Jørgen, omkring 30 og så spiller han for en direkte konkurrent, som nok vil kræve en millionbeløb for ham.

          Så en moden spiller, uden voldsomt meget fremtid i, som vil koste 2-4 mio. Det sker ikke.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Troe desværre ikke vi ser en ny venstre back lige foreløbig. Jørgen får en høj løn og har en lang kontrakt.

            Desuden er Christian Sørensen, ligesom Jørgen, omkring 30 og så spiller han for en direkte konkurrent, som nok vil kræve en millionbeløb for ham.

            Så en moden spiller, uden voldsomt meget fremtid i, som vil koste 2-4 mio. Det sker ikke.
            Han har vel kun 1,5 år tilbage… Men det bliver svært at komme af med ham uden at det koster penge.

            Men hvor vil det være uambitiøst ikke at hente en konkurrent senest til sommer, hvis vi virkelig har store ambitioner. For det er en plads og position de andre hold sætter taktik efter. Han er virkelig ringe og svækker hele holdet med hans præstationer

            Comment


              "Kun 1,5 år" Alt er relativt, vil jeg så sige.

              Men enig, udskiftning og forstærkning på vb er et must. Og det hurtigt.
              Både pga det kvalitetsmæssige og for at spare lønkroner

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                "Kun 1,5 år" Alt er relativt, vil jeg så sige.

                Men enig, udskiftning og forstærkning på vb er et must. Og det hurtigt.
                Både pga det kvalitetsmæssige og for at spare lønkroner
                Tabt tur igen. OB må betale hans løn mens han sidder sammen med Kløve, Okosun, lieder og får splinter.
                Det koster penge med ovenstående, men det koster mere at lade dem spille.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  "Kun 1,5 år" Alt er relativt, vil jeg så sige.

                  Men enig, udskiftning og forstærkning på vb er et must. Og det hurtigt.
                  Både pga det kvalitetsmæssige og for at spare lønkroner
                  “Lang kontrakt” er vel også relativ Det er nok et sted midt i mellem…

                  Hent en god VB nu og lad Skjelvik få splinter i røven indtil sommer hvor han kun har 1 år tilbage. Så kan man måske finde en løsning der.
                  Brems er ikke svaret Pt IMO

                  Comment


                    Jeg synes faktisk at JS var bedre da han kæmpede lidt mere for sin plads i sidste sæson mod OL.

                    Tror at det at hente en bedre VB ind end Brems i hvert fald vil kunne presse JS til at yde bedre, er han så ikke god nok så må den nye jo spille.

                    Men er ret sikker på at konkurrence er bedst for alle parter :)
                    Og det gælder faktisk på alle positioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      “Lang kontrakt” er vel også relativ Det er nok et sted midt i mellem…

                      Hent en god VB nu og lad Skjelvik få splinter i røven indtil sommer hvor han kun har 1 år tilbage. Så kan man måske finde en løsning der.
                      Brems er ikke svaret Pt IMO
                      Touché "For lang" kan jeg ændre til.

                      Helt enig. Ny vb ind.
                      Kan man komme af med Jørgen, uden det bliver alt for dyrt, så gør det.

                      Ville dog gerne se Brems i kamp. Så katastrofal kan han da ikke være. I så fald må han jo begynde til skak i stedet, eller hvad ved jeg.
                      Han har forhåbentlig fået en kontrakt, fordi der er potentiale og ikke bare for strategiens skyld.

                      Comment


                        Den bitte spinkle håb lever stadig

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-ophaevelse/

                        Comment


                          Kunne godt tænke mig OB fik hentet en rigtig 6er. Altså en Drachmann type der kan ligge og smadre modstanderens omstillinger MV. Sådan en mangler vi. Derudover en makker til tverskov. På minimum tverskov niveau.

                          Derudover forlængelse med minimum Fenger og Aron.

                          Ja jjt udløber vidst også næste år. Men syntes bare aldrig hans spil er blevet forløst helt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Den bitte spinkle håb lever stadig

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-ophaevelse/
                            Men hvem er det han skal erstatte på banen og hvor længe?
                            Har han tænkt sig at slutte karrieren i OB så fint nok men er det for at tegne et halvt års kontrakt for at spille sig i form tænker jeg at det vil ødelægge en del på holdet uanset hvor fedt det vil være at se ham i en OB trøje.
                            Selvfølgelig fint med trøjesalg og eksponering men det vil være noget miskmask af investorer der vil eje ham og skumme fløden ved et salg hvis han skriver en længere kontakt såfremt han skal have en løn på bare 10% af hans normale niveau.
                            Skal man bygge spillet op om ham i en kortere eller længere periode? Hvilke spillere har OB der kan matche ham?
                            Hypen er fin men hvor er det lange lys?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Kunne godt tænke mig OB fik hentet en rigtig 6er. Altså en Drachmann type der kan ligge og smadre modstanderens omstillinger MV. Sådan en mangler vi. Derudover en makker til tverskov. På minimum tverskov niveau.

                              Derudover forlængelse med minimum Fenger og Aron.

                              Ja jjt udløber vidst også næste år. Men syntes bare aldrig hans spil er blevet forløst helt
                              Enig. Men end bedre venstreback er vigtigere IMO end at få en CF ind i dette vindue. Med en god venstreback og en stærk 6`er tror jeg
                              vores centrale forsvar vil se bedre ud. Det kan godt vente indtil sommer når AJA smutter

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Men hvem er det han skal erstatte på banen og hvor længe?
                                Har han tænkt sig at slutte karrieren i OB så fint nok men er det for at tegne et halvt års kontrakt for at spille sig i form tænker jeg at det vil ødelægge en del på holdet uanset hvor fedt det vil være at se ham i en OB trøje.
                                Selvfølgelig fint med trøjesalg og eksponering men det vil være noget miskmask af investorer der vil eje ham og skumme fløden ved et salg hvis han skriver en længere kontakt såfremt han skal have en løn på bare 10% af hans normale niveau.
                                Skal man bygge spillet op om ham i en kortere eller længere periode? Hvilke spillere har OB der kan matche ham?
                                Hypen er fin men hvor er det lange lys?
                                Han skal spille JJs eller Frø`s plads

                                Jeg kan sagtens følge dine argumenter.

                                Men det er jo Eriksen vi snakker om. Det ville løfte OB fuldstændig vanvittigt og kan måske tiltrække nogle gode lege kammerater. Måske Frøkjær og andre kunne få et boost af at se ham i aktion?

                                Husk at Eriksen kan gå under en forskerordning og så det er vel ikke usansynligt at vi kan give ham et stort sign on fee og derved holde lønnen nede og ikke springe nogle lønrammer. Jeg tænker 1/2 mill euro i sign on og 50.000 euro i månedsløn.
                                Det står selvfølgelig ikke til måls med det han får i Inter(50 mill årligt), men det ville stadig være 6 mill i 6 måneder som svarer til 25%.

                                Jeg tror heller ikke CE kan gå ud og score en lign kontrakt igen. Han er omkring 30 og med det han har været igennem må han nok forvente en væsentlig mindre kontrakt næste gang

                                Når det er sagt… Jeg tror stadig ikke på det… Det er bare tankespin. Mit CE barometer er stadig på 1%

                                Comment

                                Working...
                                X