Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægEr det ikke noget med, at vi skulle have en pæn videresalgsklausul her?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...esfuld-dansker
Men med kort tid til udløb bliver prisen nok ikke helvedes høj, så det vil kun være småpenge vi får ud af det. Helt sikkert ikke noget beløb som rykker det mindste i OB.Last edited by Magge; 04-12-2021, 10:58.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Under coronanedlukningen opdagede mange kokke, at de kunne få et meget bedre liv væk fra gryderne. Ikke aftenarbejde og weekendarbejde og lange vagter. Og mange fandt jobs hvor de fik mere i løn.
Jeg har en ide om, at Christian kan have opdaget et meget bedre liv efter han så brutalt blev slynget ud af topfodbold-centrifugen. Prøv at tænke på hvor tvungent og ufrit liv, han har levet. Og virkede han ikke lidt udbrændt til sidst. Han spillede ikke godt i en del kampe før hjertestoppet.
Med andre ord er jeg ikke sikker på at Christian vil tilbage til den topfodbold, han kom fra. Ingen grund til at udfordre sit helbred/liv. Men hvad så? Hans agent river sig sikkert i håret over de gode kontrakter han så ikke får mange millioner fra, men jeg håber at Christian og hans familie prioriterer glæden og helbredet. Kunne det så betyde OB? Han vil helt sikkert ikke vælge blot at spille for OB. Det kan umuligt være særlig rart og er da rimelig hårdt også.
Hvis hans hjerte og ham selv vil kunne klare hårde kampe bliver det nok i udlandet. Hvis ikke, kan det blive et andet slags job - måske i OB.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægUnder coronanedlukningen opdagede mange kokke, at de kunne få et meget bedre liv væk fra gryderne. Ikke aftenarbejde og weekendarbejde og lange vagter. Og mange fandt jobs hvor de fik mere i løn.
Jeg har en ide om, at Christian kan have opdaget et meget bedre liv efter han så brutalt blev slynget ud af topfodbold-centrifugen. Prøv at tænke på hvor tvungent og ufrit liv, han har levet. Og virkede han ikke lidt udbrændt til sidst. Han spillede ikke godt i en del kampe før hjertestoppet.
Med andre ord er jeg ikke sikker på at Christian vil tilbage til den topfodbold, han kom fra. Ingen grund til at udfordre sit helbred/liv. Men hvad så? Hans agent river sig sikkert i håret over de gode kontrakter han så ikke får mange millioner fra, men jeg håber at Christian og hans familie prioriterer glæden og helbredet. Kunne det så betyde OB? Han vil helt sikkert ikke vælge blot at spille for OB. Det kan umuligt være særlig rart og er da rimelig hårdt også.
Hvis hans hjerte og ham selv vil kunne klare hårde kampe bliver det nok i udlandet. Hvis ikke, kan det blive et andet slags job - måske i OB.
Alene af den grund, at Thorborg ikke tåler, at der kommer et større navn til klubben, end ham selv. Én der vil kunne sige ham imod, og som vi fans lynhurtigt vil støtte.
Lidt i forlængelse af, hvad der skete med Lars Høgh.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægUnder coronanedlukningen opdagede mange kokke, at de kunne få et meget bedre liv væk fra gryderne. Ikke aftenarbejde og weekendarbejde og lange vagter. Og mange fandt jobs hvor de fik mere i løn.
Hvis hans hjerte og ham selv vil kunne klare hårde kampe bliver det nok i udlandet. Hvis ikke, kan det blive et andet slags job - måske i OB.
Comment
-
Synes ikke chancen for CE i OB er lig nul, men mit bedste bud vil være FCK, de har jo hans gode ven Rasmus Falk og de spiller lige på en tand højere niveau end os. Ajax er også et bud, men er da slet ikke sikker på de er så interesseret i en Eriksen langt fra topform. Jeg tror ikke det bliver os, men jeg bliver på den anden side heller ikke overrasket, hvis han tager et halvt år ved os til en start og så tager den derfra.
Comment
-
Jeg ser bare ikke CE i superligaen. Store tekniske spillere, der vender hjem for at slutte af i suppen, har det ofte svært. Det er en fysisk betonet liga.
CE er også en spiller, der sætter andre op. Får han - i kontekst af professionel fodbold - væsentlig dårligere spillere omkring sig, end han er vant til, hvor givende er det så overhovedet for ham?
Måske tager jeg fejl.
Men ja, tror også, han ville vælge FCK. Der er - desværre - et helt andet setup og niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg ser bare ikke CE i superligaen. Store tekniske spillere, der vender hjem for at slutte af i suppen, har det ofte svært. Det er en fysisk betonet liga.
CE er også en spiller, der sætter andre op. Får han - i kontekst af professionel fodbold - væsentlig dårligere spillere omkring sig, end han er vant til, hvor givende er det så overhovedet for ham?
Måske tager jeg fejl.
Men ja, tror også, han ville vælge FCK. Der er - desværre - et helt andet setup og niveau.
Tror heller ikke på at han ønsker at slutte sin karrierer i OB nu, men måske kan han bruge et 1/2 år i OB og så videre til en anden klub. Det er ikke en let situation for ham hvis han vælger at fortsætte med fodbold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægSynes ikke chancen for CE i OB er lig nul, men mit bedste bud vil være FCK, de har jo hans gode ven Rasmus Falk og de spiller lige på en tand højere niveau end os. Ajax er også et bud, men er da slet ikke sikker på de er så interesseret i en Eriksen langt fra topform. Jeg tror ikke det bliver os, men jeg bliver på den anden side heller ikke overrasket, hvis han tager et halvt år ved os til en start og så tager den derfra.
Last edited by manner; 04-12-2021, 15:33.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg tror også chancen for CE er mere eller mindre lig nul. Jeg tror simpelthen ikke, han gider spille i en under-middel superligaklub. Så hellere stoppe karrieren.
Håber på ham i en anden rolle i OB. Hvis han da ikke tager et par år som spiller i Ajax el.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Alene vores husholdning skal have 5. Og vi er kun 3 stk
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hemmingsen NÆGTER at kommentere mere på Eriksen
https://www.bt.dk/fodbold/sportschef...eriksens-vegne
Comment
Comment